Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Terve viimase nädala olen lammutanud quattro doonorit ja täna jõudis asi nii kaugele, et auto oli viimast korda ratastel: [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22114431_zpsa497d46a.jpg[/img] [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22114451_zpsdc714e00.jpg[/img] Selleks et porimülkas roomama ei peaks sai tehtud nii (köis ümber ukseposti ning tõmme): [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22134314_zpsd719a130.jpg[/img] [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22134345_zps871b8db5.jpg[/img] Selline on siis quattro põhi: [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22134354_zpsb5a125f3.jpg[/img] [img=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-22134401_zps34cdddfa.jpg[/img] Üldiselt oli seis parem kui arvasin, kuna kast pole ise peksa saanud ning ainult käpad on järgi andnud. Tänu pikale R5 mootorile on pauk käinud läbi kere ning ka tagumise diffri esimese otsa kinnitus on katki ning tagumises kinnituses on väike pragu. Mootori käpad olid isegi terved, kuna padjad on olnud nii mädad, et nende sees olevad poldid olid lihtsalt kummi küljest ära irdunud. Samuti olid juhipoolse õõtsa puksid nii kulunud, et nende kõrval on mu vanad puksid olnud nagu uued :D Tagadifri vaakumklapp tundus toimvat ning võttis mõlemad otsad järgi küll. Kardaan oli ka korralik ning mingeid lõtke polnud. Tagasild sai ka komplektselt alt ära võetud, aga see oli nii kuradima raske, et kahekesi andis seda ikka vedada. Kui tagasi hakkab panema, siis võtab ikka osadeks. Nägin ära ka tolle tagasilla stabika ja see on tõesti naeruväärselt peenike ora, eks vaatab kas paneb kohe midagi etemat asemele või jätan siiski tolle sinna. Selle R5 motoga ei tee ma aga midagi, seega kes tahab võib selle täiskomplektsena koos kõigi pudinate, juhtmestiku ja ajudega 65 euri eest minema viia ning siis saan vähemalt ruumi juurde, kuna hetkel mul pole lihtsalt kohta uuele mootorile ning seetõttu ei saa ma seda ära tuua. Nüüd siis oleks vaja käigukasti käppasid ning diffri kinnitust samuti. Esimestega probleemi ei tohiks olla, aga vot see teine teeb mind veidi murelikuks. Kel pakkuda, võiks endast märku anda. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.8%
- SQL:
56.2%
]