Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Oeh, vahepeal nii kiire olnud et pole jõudnud siia vastata. Üritan siis järgepidi kirja panna mis toimunud. Eelmine nädal möödus kolides ning taaskord tuli tõdeda, et korraliku pakkimisega mahutab terve elamise kahe autotäiega ära tooma. Ennem pikemaid sõite läks autol veel esimene rehv lõhki, aga õnneks sain quattro alt tagumistel ratastelt kummid võtta ja ümber pista. Lisaks sellele kaotasin kahe päeva jooksul mõlemad esimesed ilukilbid ära ning oleks hädasti vaja kaht uut või siis võtan üldse odavalt terve jooks B5 omasid. Nüüd kus olen tagasi kodukandis, on mul võimalik ka soojemate ilmadega autot lammutada. Eile keerasin mõningad jubinad küljest ja leidsin, et isegi pool paaki kütet on veel sees. Jahutusradikas ka täitsa terve, aga kliima omal torud radika küljest murdunud. Vasakult paistis veel, et mootori padi on pooleks ning juhipoolne käigukasti käpp samuti. Kuskilt kuulsin sellist juttu, et sobivad asemele ka esiveolise R5 ja V6 kasti küljest pärinevad käpad, kuid eks tõde selgub proovides. Kui lõpuks kere paljaks saab roogitud siis saab katuse maha lõigata ning põhja ülesse keerata. Siis lihtsam kinnitusi lõigata ja ka mõned pildid teha. Kui maa hakkab vähe kuivemaks tõmbama ning päike kõrgemalt paistma siis saadan ka selle avalduse ära ning loodan ise samuti, et see asi läheb libedalt. Eks annan teada mis sealt mulle vastatakse. Tegin tagaklaasi peal olevast koodist ka pildi. Kes saab järgi vaadata võib siis öelda, kas see kood on sama mis tavalisel klaasil või on ikkagi erinev. [img=480x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-02-03201006_zps7a5fb064.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.1%
- SQL:
63.9%
]