Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aivo82[/i] Ümberehitusluba on kindlasti vaja taotelda aga kuna sellele mudelile on tehasest 4-vedu paigaldatud ja kõik on eeldatavasti suhteliselt bolt-on lahendused (neid keermestamisi ja esiveolise käigukasti kandurite eemaldamist ei ole neil vaja teada), siis ilmselt ei tule mingeid katseid. Suure tõenäosusega saadetakse lihtsalt ülevaatuspunkti veermiku kontrolli ja kui sealt paber, et kõik OK siis vaatavad ARK garaa˛is ka visuaalselt üle ja ongi kõik. Ümberehitusloa annavad nad üldiselt kehtivusajaga 3 kuud, sellega pead siis arvestama, millal seda taotlema hakata. Saab ka hiljem pikendada aga selleks vaja jälle Tallinnasse avaldus kirjutada jne. ehk siis lihtsam on esimese korraga ära teha. Võimaalik, et asi läheb leebemalt, kui taotlusesse sisse panna doonormasina reg number ja VIN ning selgitada, et külge keeratavad jupid ei ole ise garaa˛is valmis treitud vaid tulevad konkreetse avariilise masina pealt mille taastamine ei olnud enam rahaliselt otstarbekas. Edit: alati on hea ka tehtud töödest korralikku pildimaterjali omada, et neile vajadusel selgitada mis on tehtud ja kus on tehtud. Tähtis on kogu selle projekti esmamulje. Kui ikka ära tõestad et asi on läbimõeldult tehtud, siis ei hakata sind trukkima ka nii väga. See Xenon tulede tsirkus tundub kohati natuke loogiline aga kohati natuke veider, oleks huvitav teada mis aasta autoga oli tegu? Kuni 1994a (k.a) autol ei pea Xenon tuledel olema pesureid ega automaatset reguleerimist (ehk loodi), peab olema ainult Xenonile vastav E tähis tule või selle klaasi peal. Uuematel peavad juba pesurid ja lood ka olema ja nende toimivust võisid nad tõesti kontrollida oma katsetustega, mis on ka loogiline, sest minu teada TÜV punktid vähemalt automaatset loodimist ei kontrolli. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
42.1%
- SQL:
57.9%
]