Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Polegi ammu kirjutanud. Sai siis pühapäeval 4x kohtvalgustid paigaldatud, aga sellega seoses suutsin ka korraliku lühise tekitada ning laevalgusti juhtmed hakkasid sulama ning tossu oli ka ja tulemuseks on nüüd see, et lambid põlevad ka siis kui juhiuks on kinni. Sai sellel teemal juba ka targematelt nõu küsitud ning peab nüüd näppupidi kogu juhtme läbi uurima, kuna arvatavasti saab ta kusagilt kerest massi ja seetõttu ei katkesta ukselüliti voolu ära. Vahepeal olen ka uusi vidinaid otsinud ja kuna juhiistme külje peal oli käetoe puudumise tõttu auk tuli sinna leida miskit ja lõpuks saingi hea hinnaga ühe V8 käetoe. Kuna käetugi on teist tooni ning ka vähe kulunud pealt, tuleb sinna uus kate ümber teha, kuid see ei tohiks raske olla, kuna seda polsterdust saab seest poolt kruvide abil eemaldada ning siis saab juba ka praeguse nahkkate sealt ümbert kätte. Samas sai muretsetud miskit huvitavat veel. Nimelt sai ära toodud püsikiirusehoidja kang, mida olin juba pikemalt jälginud. Loodaks mingi aeg ka süsteemi sellele järgi saada, aga sellega hetkel nii kiire pole. [IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/Picture005600x800.jpg[/IMG] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=Picture004.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_Picture004.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=Picture003.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_Picture003.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=Picture006.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_Picture006.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=Picture008.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_Picture008.jpg[/IMG][/URL] See nädal tahaks ühe asja veel soetada, mida ma seni küll pole ühelgi B4-jal näinud, aga eks kui diil tehtud siis räägib asjast lähemalt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]