Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Tervitus siinsele rahvale. Sai siis aastake jälgitud teiste huviliste teemasid ning lõpuks tuli otsus teha ka enda autost teema ära. Tegelikult on autogi sama kaua minu valduses olnud, kuna sai ta siis ostetud 2010 aprillis. Tegu siis täpsemalt 1992. aasta Audi 80 B4-ga, mida veab edasi 2 liitrine mootor võimsusega 66kW. Lisadest oli esialgu olemas vaid [b]vändaga katuseluuk[/b], [b]originaal tagaakna ruloo[/b] ning [b]tulede regulli lüliti ja selle juhtmed[/b](mootoreid endeid polnud). Samas oli/on tegu ideaalse toorikuga, kuna lisasid saab ka ise külge aretada ning nii on nokitsemist ja tegemisrõõmu ikka jagunud. [u][b]Esialgsed pildid siis, 2010 Aprill:[/b][/u] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=17438535-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_17438535-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=307-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_307-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=17438521-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_17438521-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=17438533-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_17438533-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4160947.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4160947.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4160951.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4160951.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=17438527-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_17438527-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=17438530.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_17438530.jpg[/IMG][/URL] Välimusega oli esialgu seis selline nagu ka piltidelt näha on, täpsemalt vajasid siis vahetust kapott, tagumised vasakud tuled(tükid olid väljas), tagastange(oli nööriga seotud kere külge), parem peegel(raam oli sees pooleks), esimesed suunad(tihendid puudusid) ning vasaku esitule peal olev plekk. Samas sai ära vahetatud ka katkine küljeliist, katkine kapotiavamise tross ning katkine varuratta kate ja lisatud ka porilapakad, põhjaalune mootorikaitse ning puuduv esistange võre. Lõpuks sai muidugi ka vasak tuli otseks pandud, kuna esialgu oli ta väheke viltu. Pärast neid töid oli väljast auto juba täitsa tip-top. Vahetatud said veel ka rehvid kasutatud 205/55/R15 rehvide vastu, kuna esialgu oli neljast rehvist vaid kaks esimest ühesugused, tagumised olid üksteisest erinevad. Lisaks sellele sai ka uued veljed muretsetud, kuna esialgsetest oli vasak tagumine velg kõver. Pärast sirgendamist jäid vanad talverehvide jaoks. Ära sai vahetatud ka radika ventikas koos plekiga, kuna selle raam oli kõver ning kui vent tööle hakkas oli hääl ikka võimas, muidu ventika enda mootor oli täitsa terve. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5231063-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5231063-1.jpg[/IMG][/URL] Järgmisena sai siis tegeldud mootoripadja ja esisilla puksidega, kuna need olid suht ribadeks ning kruusa peal kägises auto üsna jubedalt. Pärast vahetust oli kõik jällegi korras ning vaikne. Samas sai vahetatud ka stabikakondid, vedrud ja amordid, kuna eelmiste vedrudega(jäigad ja veits madalamad, kuid siiski originaalid) oli autol nina liialt vastu maad ning rattad olid ka suht koopas kinni. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=06082010_011.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_06082010_011.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P7101121.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P7101121.jpg[/IMG][/URL] Muidugi sai vahetatud ka pidurisüsteemi osi, mis on üsna elementaarne tegevus. Vahetatud said siis esimesed kettad ja klotsid ning tagumised klotsid ja trummelpiduri süsteemi kuuluvad vedrukesed ning loomulikult ka käsipiduri tross. Pärast sai trumleid ka veits värvitud. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=OgAAAJdY8PZCoFpWzOkoPHfPU9UN_-nUdiELqlSMqEhO1HVxkBPs3hcLmxZdXJr2MibRGlTA-krMe-sjSGTmy1NJybYAm1T1UD7EqLtVfXBqqes7bOE8vMukdA7y-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_OgAAAJdY8PZCoFpWzOkoPHfPU9UN_-nUdiELqlSMqEhO1HVxkBPs3hcLmxZdXJr2MibRGlTA-krMe-sjSGTmy1NJybYAm1T1UD7EqLtVfXBqqes7bOE8vMukdA7y-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5231062-1.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5231062-1.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=25072010003.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_25072010003.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=25072010004.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_25072010004.jpg[/IMG][/URL] Kui see kõik oli tehtud, võis edasi juba alustada lisade otsimisega. Esmalt sai siis muretsetud [b]lisakellad ja vajalikud andurid[/b]. Järgmisena sai siis valmistatud [b]valgustusega käigukangi nupp[/b], mille tegemise juures oli kõige raskem osa numbrite tühjaks kaapimine. Lisakellade paigalduse tõttu leidis ka sigarisüütaja endale uue koha ning kuna originaal oli katki, sai sinna pandud rohelise valgusega sierra sigarisüütaja, mis näeb üsna viisakas välja. Koos selle paigaldusega vedasin ka juhtmed tagumise tuhatoosini, et ka seal valgustus sees oleks, kuna pirni jaoks oli seal juba varem koht olemas. Kuulutusi jälgides leidsin ka täpselt sellise [b]antitiiva[/b], mida soovisin ning seegi sai siis pagassi külge kruvitud. Tegu siis täpsemalt Hella toodanguga ning tiib on juhuslikult minuga sama vana(07/1993). Järgmisena sai siis paigaldatud [b]el.katuseluugi mootor[/b] koos vastava kattega ning [b]parempoolne valgustusega päiksesirm[/b]. Samuti sai ka rool [b]uuema tüübi rooli[/b] vastu välja vahetatud, kuna uuem on ikka tükk maad kabedam kui see vana. Edasi läks siis spidoploki täiustamiseks. Esiteks sai ostetud siis [b]välistemperatuuri näidik[/b] ja ka vastav andur ning jõulu ajal sai ka [b]minicheckiga kompuuter koos kangiga[/b] muretsetud ja paigaldatud. Järgmised kolm kuud oli aga aega otsida ning uurida [b]el.akende ja peeglite[/b] paigalduse kohta, kuna need ootasid oma järge pööningul. Lõpuks sai siis aprillis ka need külge pandud ning need [b]uuema tüübi polstrid[/b] on ikka teine tera kui need esialgsed. Samal ajal sai paigaldatud ka [b]esitulede reguleerimise mootorid[/b]. Nädalake hiljem sai vahetatud ka 4-lülitiga [b]keskkonsool 8-lülitiga[/b] versiooni vastu ning seega lisandusid istmesoenduste lülitid koos nende taguse juhtmestikuga ja esiudutulede lüliti. Samas sai paigaldatud ka [b]esimesed udutuled[/b] koos vastava juhtmestikuga(relee sai ka vahele pandud) ning [b]stangesisesed suunad[/b], kuna mõte liigub pikkade tulede suunas. Varem ostsin siis sobivad [b]esistange liistud uduka+suuna aukudega[/b]. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291563.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291563.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301569.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301569.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301573.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301573.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301574.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301574.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301582.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301582.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P3201476.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P3201476.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P3201468.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P3201468.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301622.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301622.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301616.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301616.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301620.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301620.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301618.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301618.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301632.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301632.jpg[/IMG][/URL] Salongis sai siis veel vahetatud ka tagumised kõlarid(ragisesid jubedalt), tagumine iste, mis oli varem koni aukudega ja ilma peatugedeta ning ka esimesed piilarid sai vahetatud koniaukude tõttu. Laepolstris on ka mõnes kohas paar augu moodi kohakest ning uus polster on ka juba olemas, ainult pole ideid, kuidas seda vahetada nii, et pärast ta ka ilusti sinna lakke jääks. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291555.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291555.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291557.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291557.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291558.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291558.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291559.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291559.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291560.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291560.jpg[/IMG][/URL] Ja muidugi sai veel ka mootoriruumi täiustatud mitmete puuduvate plastikutega, tihenditega, torudega ning [b]kapotialuse tule ja matiga[/b]. Vahetatud sai ka aftermarket signaali pasun originaali vastu, kuna see tegi pea olematut häält. Mõni pisem detail on veel puudu, aga üldpilt on juba üsna täiuslik. [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201642.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201642.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201646.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201646.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201648.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201648.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201649.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201649.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201622.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201622.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P5201624.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P5201624.jpg[/IMG][/URL] Ühesõnaga on selle aastaga muutunud sisu poolelt pea kõik ning ka välimuselt on auto taas auto moodi. [u][b]2011 Aprill-Mai:[/b][/u] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301578.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301578.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301581.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301581.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301636.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301636.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301637.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301637.jpg[/IMG][/URL][URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301625.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301625.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301627.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301627.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301621.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301621.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301624.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301624.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4281546.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4281546.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4281554.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4281554.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4301638.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4301638.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/?action=view¤t=P4291561.jpg][IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/th_P4291561.jpg[/IMG][/URL] Nüüd siis paneks ka üldise listi kirja: Keretüüp: sedaan Esmane reg: 1992.01.01 Mootor: 2.0 R4 66 kW (ABT) Kütus: bensiin Odom. näit: 246 000km Vedav sild: esivedu Käigukast: manuaal Värvus: must (Brilliant Black) Turva- ja ohutusvarustus: *roolivõimendi *turvavööde eelpingutid esiistmetel *udutuled ees ja taga *esitulede korrektor Mugavusvarustus: *4x elektrilised akende tõstukid *elektrilised soojendusega välispeeglid *2x peeglid koos valgustusega päikesesirmides *4x kohtvalgustid *elektriline katuseluuk *tagaklaasi soojendus *2x istmesoojendus *kesklukk *signalisatsioon *püsikiiruse hoidja *autocheck *soojendusega klaasipesudüüsid *kliima-automaatika Muu: *lisakellad *antitiib *tagaklaasi sirm *originaal tagaakna ruloo *pagasiluugi polster *välistemperatuuri näidik *valgustusega käigukangi nupp *tripkompuuter *S rool *c4 sportistmed *laekaga käetugi *suusakott *tulepesurid *pikad tuled *klappvõti *tumeda puitimitatsiooniga iluliistud salongis *must lagi Paneks kirja ka mõned tulevikuplaanid, aga nendega on täpselt nii kuidas neid asju kuskilt leiab ja kuidas ka muidugi rahaline seis võimaldab: *Kesklukk ja signalisatsioon - [b]Olemas ja toimib[/b] *Lisakellade alune tuhatoos koos kaanega ning kellade peal olev iluliist - [b]Olemas[/b] *Valgustusega juhipoolne päiksesirm - [b]Olemas[/b] *4x kohtvalgustid - [b]Olemas[/b] *Soendusega C4 sportistmed(esimesed) - [b]Olemas[/b] *Pikad tuled - [b]Olemas[/b] *Püsikiiruse hoidja - [b]Olemas ja toimib[/b] *Tuledepesurid - [b]Olemas[/b] *Ketaspiduritega tagasild - [b]Olemas[/b] *S-i rool - [b]Olemas[/b] *Uuema tüübi armatuur - [b]Olemas[/b] *Esituledele releede paigaldamine - [b]Tehtud[/b] *Hele sisu - [b]Istmed olemas[/b] *Must lagi ja mustad piilarid - [b]Tehtud[/b] *Uus(kasutatud) parem poritiib - [b]Olemas[/b] *Uued kõlarid armatuuri - [b]Olemas[/b] *Tumeda puitimitatsiooniga iluliistud - [b]Olemas[/b] *Õhutorud, kust puhub tagumiste reisijate jalge peale - [b]Paigaldatud[/b] *Minicheckiga kompust autocheckiga kompu tegemine - [b]Tehtud[/b] *Autocheck - [b]Olemas[/b] *Must lagi - [b]Tehtud[/b] *Kliima-automaatika - [b]Olemas[/b] *ABS - [b]Paigaldatud[/b] *Competition/S2 stange ette - [b]Paigaldatud[/b] *S2/Competition tagastange - [b]Paigaldatud[/b] *Paigaldada alumine liisturing - [b]Paigaldatud[/b] *Sportpütt või V6-e kaheraudne - [b]Olemas[/b] *Soojendusega klaasipesudüüsid - [b]Olemas[/b] *5x112 - [b]Tehtud[/b] *Quattroks ümberehitamine - [b]Tehtud[/b] *S2/V6 stabikas - [b]Paigaldatud[/b] *Treser tagaluugi tuled - [b]Olemas[/b] *Aku vasaku esitule taha - [b]Tehtud[/b] *Uus mootor - [b]Tehtud, 1.8T AEB[/b] *Kroomrõngad näidikutele(nagu A6 C4 jne) *Hele põhjamatt *Istmed elektriga liikuvaks ehk siis ilmselt RS2 Recarod *USA tüüpi pikk keskkonsool *Tagumisele istmele istmesoendus *Teisaldatav kärukonks *Kaotada keskmine liisturing või kerevärvi *Ukselukkude soojendused *Salongi valgustuse aegrelee *Reguleeritava intervalliga kojameeste relee *Facelift Cabrio spido taustad *Strutbar *Kahekolvilised (G60) pidurid ette *Terasest õõtsad Jaa kui peaks lotoga võitma: *RNS-E Ning paar pilti ka suurelt, kus näha mis aja jooksul muutnud: 2010 [IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/17438535-1.jpg[/IMG] [IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/307-1.jpg[/IMG] 2011 [IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/P4301578800x600-1.jpg[/IMG] [IMG]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/P4301581800x600.jpg[/IMG] 2012 [IMG=800x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/P9200306_zps2dd1ca3c.jpg[/IMG] [IMG=800x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/P9200308_zps28d9eff3.jpg[/IMG] 2013 [img]http://farm6.staticflickr.com/5501/11091572346_165d6a1fe0_c.jpg[/img] [img=800x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/969152_491376394278930_556583276_n_zpsb08d45de.jpg[/img] 2014 [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-08-06204619_zpsab841528.jpg.html][IMG=800x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-08-06204619_zpsab841528.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/2014-08-06204719_zpsb7ee9573.jpg.html][IMG=800x600]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/2014-08-06204719_zpsb7ee9573.jpg[/IMG][/URL] Sai vist üsna pikk post :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2.0 66kW FWD -> monoquattro - 1992 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
77.1%
- SQL:
22.9%
]