Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 2.8 Quattro - 1996 - taurtz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audi_a4_v6[/i] [quote][i]Algselt postitas: andriu[/i] Omasin ka kunagi c4ja 3 aastat, remondikulud selle ajaga olid 36 tuhat, auto oli koguaeg suurepärases korras, kui midagi hakkas häält tegema, läks kohe vahetusse, ühesõnaga kui mingi väiksemgi probleem tekkis, sai selle kohe lahendatud. Kui autol on hea peremees, kes selle eest hoolitseb, on see normaalne summa. Kui kõik nii oma autoga vaeva näeks, oleks ju tore, sest korras autot on hea omada. Kahjuks enamus inimesi ei hoolitse oma auto eest ja ei raatsi üldse remontida, ühesõnaga sõidavad saiaks ja müüvad maha. Minujaoks on igaljuhul kõik bemmid ja audid olnud nagu surnud ring, niikui ostad, paned silma pilgutamata 10 kilo kohe alla, et auto oleks enam vähem heas korras. Parem ju osta auto millel on 50 tonni eest remonti tehtud , see ju mingisugune garantii , et tegemist suure tõenäosusega korraliku isendiga. Ostsin ise kunagi 7se, millele sain kaasa 70 tuhande eest remondiarveid, pill oli aus, kaua aega midagi tegema ei pidanud, olin väga rahul. [/quote] Ok, ju on minul siis õnne olnud, isegi multitronic audi a4-l on kolme aastaga kulunud koos kasti remondi ja rihma-rullikute jms vahetusega alla 20k, b5 a4 juures oleks vist pidanud pea kõik asjad välja vahetama, et 50k kulutada, oli teine 6a (120000km) ja kui avariikulud välja arvata kulus alla 10k nn remondile:) Nüüd c4 a6 on olnud liiga vähe aega, et midagi järeldada, aga keegi vähemalt ei väitnud ostes, et ideaalses korras ja 50k kulutatud, nüüd vahetasin stabika puksid, tagasilla puksid, piduriklotsid, õli filtri, termostaadi, summuti parandus ja kokku on läinud mingi 2k, ongi kõik, rohkem vigu ei tuvastatud, kui kulub veel, siis ilmselt kosmeetilist laadi probleemide lahendamisele, on mõni anomaalia kliimaga olnud, aga need kadusid esimese paari nädalaga, olid ilmselt seismisest eelmisel omanikul! Mul pole ka ükski tuttav (on siiski üks erand, kes remontis autol kaks korda 2,5td v6 ja korra tip kasti) nii palju suutnud auto remondile kulutada, , kui paljud siinsed kommijad ja neil on masinad korras. Samas aga juhtub siin foorumis kirjeldatud masinatel ikka müstilisi asju küll ja kõik korraga, ma ei saa sellest aru, kas sõidetakse 50-100k aastas? Vot see oli põhjus, miks 50k ulme tundub:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 2.8 Quattro - 1996 - taurtz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]