Teema ülevaade |
kerc1
|
postitati 13.09.09 19:52 |
Võib teema lukku ära panna!
Sai auto maha müüdud!
|
kerc1
|
postitati 16.08.09 08:10 |
Sai ostetud jah suht odavalt. Auto oli mingi juuni lõpust, juuli lõpuni põltsus, sõbra töö juures, tema tegi remonti.
Liiga kena auto, et nö raisku lasta vms.
|
tryku
|
postitati 16.08.09 08:05 |
Vahepeal müüdi seda autot internetivahendusel üsna odavalt, kuid siis oli mootor veel vigane. Igatahes tubli, et korda tegid . Nägin ka mingine hetk seda masinat põltsamaal, äkki su töö juures?
|
kerc1
|
postitati 16.08.09 07:36 |
Tundub küll jah, et on laksu saanud ette aga tagant ei ole nagu aru saanud, et laksu oleks saanud. Vahepeal käis mõte läbi, et konks ära võtta tagant
aga võib seda vaja minna vahel.
Eks selle poritiivaga ja pagassiluugiga tuleb midagi ette võtta.
|
Rauno005
|
postitati 15.08.09 23:05 |
Kas see auto on mingi matsu saand,ustel ja tiibadel värvivahe,pagassiluuk ei istu ka kõige paremini.
Veljed sobivad sigahästi
Konks kaota kiirelt ära,rikub välimust.
Muide igati viisakas auto!
Edu!
|
kerc1
|
postitati 15.08.09 19:35 |
Sai see auto siis soetatud 1. Mai, autoks on siis Audi 80 aastast 1991 ja edasi liigutab teda 2.0l 83kW mootor. Passi on küll märgitud 85kW aga see ei
saa nii olla sest 85kW mootorid tulid alles 1992. aastast välja ja see auto on 1991.
Lisadest on siis elektriline katuseluuk ja rohkem elektrilist lisavarustust tal ei ole. Ise ostuga enam-vähem rahul. Sest sellise raha eest on autot
küll, millega mina ta kätte sain. Eks tal neid nipet-näpet vigu on aga mitte midagi katastroofilist. Auto ostsin Tartust .
Ära vahetatud on plokikaane tihend, plokikaane (sellepärast, et mingi lammas :x on kunagi küünla valesti sisse keeranud ja lasi 2. silindri surve
küünlaaugust välja, kuigi küünal oli peal. Siis oli veel see jama ka, et keegi tojooba ei oska plokikaane polte kinni keerata, oli kas nüüd üle
pingutanud või midagi muud aga 3´e poldi augu keermed tuksi keeranud, nii et sai põhimõtteliselt need poldid näppudega lahti keerata, sai siis lastud
teha sõbra töö juures spetsiaalsed keermehülsid aga väga vihale ajas selline asi. :x )
sisselaskekollektori tihendi, väljalaskekollektori tihendi, klapisääre tihendid, klapipesade soveldamine sai tehtud, siis veel hammasrihm, veepump,
geneka rihm, roolivõimurihm, jahutusvedelik.
Sai küll asjad ilusti ära vahetatud aga kahjuks mootor ikka täitsa korralikult ei tööta, loodan, et saan järgmine nädal diagnostis ära käidud ja siis
saan teada mis viga on.
Sai uuendatud ka muusika poolt, ette läksid Gas Alpha 425X Koaksiaalid, taha läksid Pioneer TS-G1301i lairibakõlar.
Olen veel vahetanud rooliotsad, õhufiltri.
Sai käidud ka veel eelülevaatusel, lasin kontrollida pidureid ja veermiku, ise arvasin, et tagumised pidurid ei võta korralikud, sest klotsid ära taga
aga isegi tagumised võtsid paremini kui esimesed, veermikus hakkavad ainult õõtsapuksid ära väsima.
Sisust mõni pilt:
Ees armatuuri sees olev kõlar, mis sai hiljaaegu ostetud:
Taga aknalaua sees olev kõlar, mis sai ka hiljaaegu ostetud:
Mootor on selline:
Mootor oli vahepeal siis selline:
Nüüd väljast pildid:
Sellised veljed veeretavad autot:
Parajalt pikk sai aga parem ikka kui mitte midagi!
|
|