Teema ülevaade |
KalevK
|
postitati 26.03.10 22:14 |
Auto läks siis Soome, kahju, et keegi eestlastest tõsist huvi ei tundnud.
|
Harry_R
|
postitati 24.03.10 21:23 |
Kas sa enda heledat salongi ei taha ainult müüa? Annan sinise vastu.
|
KalevK
|
postitati 22.03.10 08:32 |
Tunni pärast kokkulepitud siis teenenduses aeg. Saab parema nurga korda.
EDIT: Nurk korras, pidin uue suunaka ostma, jama oli selles, et valeo oma oli aga originaalis boschi omad minu autol. Ostsin Boschi versiooni ja
istub kui valatult.
|
KalevK
|
postitati 18.03.10 10:52 |
Panin auto turule müüki/vahetusse. Lihtsalt jääb see pisike putukas mulle väikseks. Oleks võimalust, jätaks teiseks autoks.
Nii, et kui kellelgi huvi hea varustusega TQ järele, kirjutage!
Kirjutaks siis kohe ära, mis autol ka need miinuspooled.
Salong: juhiistmel nahas pisike kulumisauk vasakpoolsel küljetoel.
Väljast: Parem tiivanurk kannatada siin talvega saanud. Selle tagajärjel on uus suunakas pandud, kuna aga esitulel kõik kinnitused peale ühe katki
siis ei istu see suunakas oma pessa just eriti.
|
KalevK
|
postitati 20.11.09 21:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Audivend
Sul peaks ju olema AEB mootor? Kas see K03S on sinna tehasest siis kohe pandud või kellegi omalooming?
Üks kataloog andis sellise turbo ainult TT`le:
TT 1.8T - 180HP 1.8L B 2000- ... APP/ARY K03S |
Mul on AJL moto. AEB on 110kW.
Auto pikk nimi peaks olema Turbo Quattro Sport ning föön tehase poolt.
|
TarvoL
|
postitati 20.11.09 13:14 |
Sul peaks ju olema AEB mootor? Kas see K03S on sinna tehasest siis kohe pandud või kellegi omalooming?
Üks kataloog andis sellise turbo ainult TT`le:
TT 1.8T - 180HP 1.8L B 2000- ... APP/ARY K03S
|
Imres
|
postitati 20.11.09 10:01 |
K04 peaks olema lihtsam leida. Samma auku föön mis K03s.
Edit: lugesin kiiruga ja arvasin, et soovid peale panna K03s.
|
KalevK
|
postitati 20.11.09 06:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Palju õnne uue masina puhul!
Endal on üsna samasugune, kadestan peamiselt nahksisu
Aga minu arusaamise järgi on 110 ja 132kw 1.8T mootoritel vaid chipi erinevus. Tagaluugil on sul pildi järgi nagu see punane T ka. 165kw (TT peal) on
juba kaks vahejahutit ja veel kangem soft.
Ja originaalis peakski olema B5Tq'l taga 245mm kettad. Kui huvi on, jäid mul ühed üle just.
Ruumikuse suhtes on tõesti Passat klass suurem, tean omast kogemusest. |
Hing ei ole rahu andnud ja olen uurinud seda auto konfiguratsiooni. Peale kangema softi peaks olema ka vähe kangem föön, ehk siis K03s.
|
KalevK
|
postitati 16.11.09 20:33 |
Väike update vahelduseks.
Sai siis täna autot remonditud. Nimelt valmistas peavalu parem tagumine rattalaager. Sai lastud vahetada ka kohe tagumised pidurikettad ning
loomulikult klotsid.
Mootori all sai nokitsetud, õli vahejahuti tihend oli nimelt läbi ja üks vahejahutisse minev voolik sai ära vahetatud.
Õli vahetuse aeg oli kah käes, sai seegi lastud vahetada, nüüd peaks olema 10tkm muretut liiklemist, loodetavasti.
Mõned illustreerivad pildikesed kah :
|
KalevK
|
postitati 10.09.09 15:21 |
Et siis ainult mingi tasakaalustuse junn on ära tulnud? aga asi selles et vent liigub nagu ette ja tahapoole kah kui tast kinni võtta ja liigutada või
see normaalne?
Mõned värskemad pildid:
|
KristoA
|
postitati 10.09.09 14:50 |
Kui ma õigesti mäletan siis oli minu konditsioneeri ventikale pandud külge tasakaalu raskused mis seda laperdamist ära hoidsid. Olen näinud ka paaril
teisel autol, et konditsioneeri vent sama moodi tasakaalustatud.
|
KalevK
|
postitati 10.09.09 14:44 |
Selline lugu, et konditsioneeri vent hakkas häält tegema, laperdab jubedalt kui kont peale panna. Ei leidnud kiire otsimisega netist midagi. Oskab
keegi pakkuda palju selline asi maksta võib, tavalise jahutuse vendi hind oli ca. 300.-
Võib ka pakkuda kui kellelgi üle, AJL motole.
|
KalevK
|
postitati 18.08.09 13:34 |
Täna sai siis lõpuks uus makk autosse ostetud. Sai langetatud valik Alpine kasuks ja, et ikka audi valgustusega kokku sobiks, siis makk kah punase
valgustusega
Oleks äkki kellelgi pakkuda antud autole püsika kangi?
|
KalevK
|
postitati 03.08.09 21:01 |
väike update:
sai siis täna vahetatud esimesed klotsid ja pidurivoolikud. Saab rahus sõita, järgmine kord lähevad kettad siis kah vahetusse.
Huvitav oli see, et auto ikka mingi ülemineku versioon. sai ostetud '98 aasta järgi siis olid mingid hoopis teised kinnitused ja väiksemad, siis kui
ütlesin et vaadake alates 02.99 sain kohe õiged
|
KalevK
|
postitati 12.07.09 19:31 |
Kahjuks ei sobi su pakutavad kettad, aga tänud pakkumast. Uurisin veits neid ketta asju ja sain selgemaks, 245mm tõesti taga.
Küsiks nii palju, et kas suurtemate ketaste puhul vaja midagi veel välja vahetada, supportid?
|
lunatic
|
postitati 11.07.09 23:57 |
Palju õnne uue masina puhul!
Endal on üsna samasugune, kadestan peamiselt nahksisu
Aga minu arusaamise järgi on 110 ja 132kw 1.8T mootoritel vaid chipi erinevus. Tagaluugil on sul pildi järgi nagu see punane T ka. 165kw (TT peal) on
juba kaks vahejahutit ja veel kangem soft.
Ja originaalis peakski olema B5Tq'l taga 245mm kettad. Kui huvi on, jäid mul ühed üle just.
Ruumikuse suhtes on tõesti Passat klass suurem, tean omast kogemusest.
|
Matin89
|
postitati 11.07.09 20:48 |
päris kena isend
|