Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 1,8 - 1984 - Madisx
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Madisx[/i] Tere, Lisan ka siis ühe oma auto, millega olen näinud siiamaani kõige rohkem vaeva. See juhtus siis 24.veebruar.2008, kui sain järjekordselt Audi 100 (sigari) omanikuks. Kuna auto sain praktiliselt peaaegu muidu siis ostsin ta ära. Auto oli kuskil üle aastakese seisnud ühel papil minu töökoha lähedal hoovipeal. Nüüd siis tuligi papiga jutuks, et see tal ees ja tahab lahti saada. Mõeldud tehtud. Kuna oli tegu veel kõik võimalike pidustustega Pärnus ning lühendatud tööpäevaga sai kiirustatud ARKi ja paberid korda aetud. Kuna auto väline seisukord andis kõvasti soovida ei osanud algul seisukohta võtta, mis temaga edasi teha… ( vanarauda, põllurallikaks või siis lihtsalt nokitsemise mõttes korda teha.) Autoks osutus siis 1984- nda aasta sigar. 1,8 55kw karpa mootoriga, hõbedat värvi, lisaseadmeid peale tagaklaasi soojenduse nagu polnudki :) Auto sai siis põhjalikult ülevaadatud, et ka peale tiiva äärte ja peale pisikese kõksu ees muu nagu kannataks üldse miskit teha. Kuna ülejäänud kere osutus korralikuks, mootori saime ka tööle ning tekkis väike nostalgia ( minu esimene auto oli audi 100 sigar) siis otsustasin, ta korda teha. Kuna värv oli suhteliselt kulunud, lakk maas ja tiivad roostes, siis saigi hakatud kõigepealt keretöödega tegelema, kuna esimesed poritiivad olid taastamis kõlbmatud saigi need esimesena uued ostetud, ning tagumised tiivakaared ära vahetatud. Kui vana värv ja rooste oli maha lihvitud ja uued kere detailid paigas, sai hakatud autot pahteldama. Kogu kerele sai tehtud roostetõrje ning terve põhi ja rattakoopad said uue kaitsekihi. Tänaseks on autol vahetatud küünlad, juhtmed, rootor, jagajakaas,õli, õlifilter, kütusefilter, bensiinipump, piduriklotsid. Uued sai ostetud ka rattalaagrid,tagumised punased tuled, esituled, valuveljed 16“, elektriaknad 4* jne. Paar päeva tagasi läks auto ka värvimisse, värviks sai valitud must. Auto saab see nädal värvimisest kätte ja siis järgneb juba natuke rõõmsam osa- auto kokku panemine :P Järgmine nädal siis ka uue värviga pilte. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 1,8 - 1984 - Madisx
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
47.7%
- SQL:
52.3%
]