Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Reino

 postitati 27.10.09 08:59
Auto sai müüdud, seega teema kinni.
Reino

 postitati 16.04.09 19:56
Ärge nüüd selle õli teemaga väga punaseks ka oma harja ajage. Ilmselt pole mullle sattunud kõige kvaliteetsemad tihendid, et vahelt välja ajab. Lihtsalt minul on selle firma õliga halvad kogemused olnud korduvalt ja kuna see mulle nö ebaõnne toob, siis seda ei kasuta. Mõnele tütar, mõnele ämm...
Mootori temperatuur on tavaliselt ligi 100'C. Ilmselt on mul see temp. nii kõrgel kuna seal on selline termostaat sees.

Tekkis selline küsimus, et ega 2.0 83kw mootoril vist ei ole sees õlipumpa, et viga võiks selles olla. Ilmselt peab panustama mootori kulumisele ja hakkama sellega midagi tegema. Vahetaks ehk kogu mängu sees ära. Kas keegi Tallinnas või lähiümbruses oleks nõus sellist tööd ette võtma?
QUATTRO

 postitati 16.04.09 05:30
Kui kuumaks see mootor sul läheb siis, et addinol välja jookseb ja teised õlid sisse jäävad?
Ise kasutan juba teist aastat addinoli 20V turbokas ja jagub ainult kiidusõnu. Samuti pole viimase 10 aasta jooksul meie majas addinoli pärast küll ükski mootor kokku ega laiali lennanud.

Addinol sitt õli=Bullshit.
Reino

 postitati 15.04.09 21:50
Igakord kui keegi autosse on kallanud Addinoli, olen kuulnud halbu kommentaare. Minul on kahel korral tihendid ära söönud, hoolimata sellest, et äsja uued pandud:o ja üldjuhul läheb see Addinol nii vedelaks, et vaneml mootoril ta lihtsalt voolab vahelt välja. BP ja Castroliga selliseid probleeme pole igatahes. Räägin lihtsalt omast kogemusest ja ei sunni kedagi õlimarki vahetama.

Küsimus veel, et kui ma seda õlirõhu andurit vahetan, kas see annab miskit? Mõtlen, et ainuüksi andur mul pöördeid ei reguleeri? Nii kui õlisurve maha läheb, tõmbab pöörded ka alla.
Mida ma mõõtma peaksin selle mehaanilise näidikuga? Kompresiooni vms, ma ei saanud täpselt aru.
markus_m

 postitati 14.04.09 09:40
See Addinoli mahategemine on müüt. Kui ta sitt õli oleks, siis Mercedes, VW jne tegijad ei annaks ju oma heakskiitu sellele õlile. Ega mul omal ka, kui raha rohkem, eelistan Addinolile midagi muud, aga muidu on ta õli nagu ikka.
Sa proovi õlirõhu andur ära vahetada või veel parem- mõõta mehaanilise näidikuga ära. :)
Reino

 postitati 13.04.09 19:56
Üle pika aja sai siis jälle kulgetud autoga. Tekkinud huvitavad vead külge. Nimelt ei püsi enam õlisurve üleval, kogu aeg on 0.5bar-i või isegi alla:o Õlituli põleb ja hinges kuumitab hirm, et millal siis saaled ringi tõmbab. Ma ei suuda enda peaga välja mõelda, miks ta kisub õlisurve nii maha. Hoiad ise gaasi peal, siis kõik OK! Pöördeid hoiab ka enam-jaolt alla 800rpm-i, kuskil 600-700rpm-i juures. Keegi teadmata isik on autol õli ära vahetanud ja...vabandage nüüd väljendi eest, aga lihtsam oleks olnud mootorisse k*sta ka...nimelt sisse on pandud addinoli poolsünt:mad:

Võib olla oskab keegi siin mõelda, miks ta ei hoia õlisurvet? Olen kuulnud, et kui saaled kulunud, siis teeb nii, vastab tõele?
Reino

 postitati 25.02.09 16:52
Edasised plaanid? Hoida teda nii nagu ta on. Vahetus vajab see suur kolakas õhulõdvik seal, mida ma siiani pole suutnud teha( tuleb uus). Siis plaanis ära vahetada bensiinifilter, mootoris saaled, klapid, tihendid jms. Masin kipub oma vanadust näitama. Kuigi minek on hetkel hea, on siiski teatud probleeme olemas. Õlisurve on aegajalt liiga madal. Külmalt käivitub ilusti. Hoiab mõnda aega pöördeid seal tuhande tuuris ja siis laseb sinna 800rpm´i juurde. Vahel on olnud sedasi, et peab jalaga ise hoidma pöördeid, kuid see ilmselt sellest, et saaled on kulunud, õli surve madal, õhulõdvik natuke praguline...asjade kokkulangevus...

Ei kurda...vahepeal olid müügiplaanid, kuid ei usu, et tahaks tast enam loobuda.
Tegelane5

 postitati 20.02.09 13:00
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
räägi kuda siis autol kah minek on. ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w


Mina olen näinud sellist varianti et see külmkäivituspihusti on ühendatud starteri juhtme külge, ja massi läks vist üle tempanduri.
KeveN

 postitati 16.02.09 19:44
Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w

väga oluline küsimus on see on see :o ega see müügikuulutus ple :D

Ega su postitus nüüd küll targem pole.

Muidu ilus auto. Täitsa meelddib. Mis veel plaanis teha autoga?
biker15

 postitati 16.02.09 19:18
Tsitaat:
Algselt postitas: mokits
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w

väga oluline küsimus on see on see :o ega see müügikuulutus ple :D

ma tjan ju seda lihtsalt huvitab selline asi. et kas see on tüüp viga:P
mokits

 postitati 16.02.09 18:43
väga korralik masin tundub olevat, millised veel edasised plaanid?
mokits

 postitati 16.02.09 18:42
Tsitaat:
Algselt postitas: biker15
ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w

väga oluline küsimus on see :o ega see müügikuulutus ple :D
biker15

 postitati 16.02.09 18:10
räägi kuda siis autol kah minek on. ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w
Reino

 postitati 16.02.09 17:50
Auto peab end meie talvistes tingimustes hästi üleval. Ostetud sai ka uus aku.
Reino

 postitati 16.09.08 09:50
Olen unustanud mõned asjad kirja panna, mis said juba ammu tehtud.

*esisillas vahetatud: sarniirid,rooliotsad.
*tagasillas vahetatud: kõik puksid (4tk :) )
*esisild reguleeritud
*el. katuseluuk installitud
*14" originaal veljed soetatud + naelrehvid (185/60)
*toonkile - eemaldan, ei meeldi
*klaasipesuvee paagi juures voolik parandatud
*spidomeetri pirnid vahetatud
*suunatuled lükkab ise välja (algul oli lüliti vahele nii palju saasta kogunenud, et see ei suutnud seal vedru korralikult liigutada.
*õhulõdviku ilmet sai parandatud ja enam ei näe selline pooletoobine välja.


tühikäigu kohta veel niipalju, et kui pritsungi juures kruvi keerata, siis pöörded langevad ja asi läheb normi, kuid see ei seisa kaua seal asendis millegipärast...:(


Ülevaatus läbitud puhta lehega! Saan 1 aasta ja 2 kuud muretult sõita, enne kui pean sellele taas mõtlema.:cool:
Reino

 postitati 09.07.08 10:05
Lubatud pildid

Katkine/parandatud lõdvik
http://img149.imageshack.us/img149/6466/p1010912ua5.jpg

Uued küünlad seda marki
http://img149.imageshack.us/img149/6720/p1010900lt8.jpg

Õli
http://img411.imageshack.us/img411/1910/p1010903ea0.jpg

Üldist ka natuke
http://img77.imageshack.us/img77/4263/061314552f6dedmoc6.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/5527/p1010896qk6.jpg
http://img411.imageshack.us/img411/7255/p1010911na5.jpg
Reino

 postitati 09.07.08 09:37
Lõdviku vastu on huvi olemas. Kui sellest mure ei lahene, siis seal ees on mingi klapp, kus küljes istub ports juhtmeid. Puhastasin küll seda, aga samuti juhtmete lahti/kinni ühendamisel miski ei muutu. See on nii tobe mootor, et talle ei anna diagnosti teha.

Kui saan oma sillamured kaelast, siis tuleks hea meelega linna ja prooviks su chipitud aju.Rooli vastu poleks ka midagi:)
Samas võiksid juba igaks juhuks 2.2turbo aju valmis otsida, midagi nagu seisab garaazis;)
Kassu321

 postitati 09.07.08 07:19
Tere!

Tee sild ja muud jutud korda ja sõidad tükk aega, ilma et midagi vahetama peaks. B3 on suht pommikindel auto ja ise väga lihtne remontida. Kui on huvi siis võin sulle leida oma varudest selle lõdviku. Lisaks pakun sulle ka mingi hea summa eest chipitud aju või sportrooli vms.

Kaspar
Reino

 postitati 08.07.08 17:06
Ostetud Aprilli kuus nimetatud masin. Muret ja vaeva omajagu olnud, kuid see nagu iga vana autoga kaasas käiv "lisavarustus".

Üldinfo
väljalaske aasta - 1988
mootor - 2.0; 83kw
vedav sild - esivedu
värvus - tumesinine
4xketaspidurid; katuseluuk; lisakellad keskkonsoolis; sportistmed; tume tekstiilsisu; 15" valuveljed(195/50)

Tehtud tööd
*esisillas vahetatud kõik puksid (sillatala+õõtsa omad) - peale nende vahetust jäi sild vaiksemaks, kuid mingi kolks hakkab uuesti tulema paremasse äärde.
*mootoriõli vahetatud - BP Visco3000 10w40
*süüteküünlad vahetatud - vanad polnud enam teab, mis head, sest vahel jättis mootorisse nö tühja koha sisse.
*kat-il auk kinni keevitatud - ei teagi, kas sellel mudelil käib kat või mitte, kuid mul on see seest tühi ja lamda lahti ühendamisest ei muutunud ka midagi:ühendasin igaks juhuks kokku tagasi.
*pritsungist tulev lõõts(lõdvik) paigatud - sai lisaõhku ja ajas mootorit kõvasti tuterdama, uut ei ole suutnud kuskilt leida.
*suunatuled vahetatud - natuke välist ilmet muudetud ja oranzide asemel sai pandud valged.
*veovõll vahetatud - parempoolne läks pooleks :o mitte ots vaid võll ise
*rooliotsad läbi
*sarniirid hakkavad lõppema
*tagasillas tala puksid vahetusse vaja viia
*esisild vaja reguleerida - sööb nii sisemist, kui ka välimist äärt

Vead
*tühikäigu pöörded on vahel 1400-1600 rpm, seal samas aga jälle 800 rpm juures.
*mõningased pisemad mõlgid ja vähene rooste
*vasak tagumine ratas ei jää alla kinni - viga lihtne, polt ei jää kinni, sest sealt seest sain vindid maha kuidagi, homme laheneb mure ära
*vasak piduriketta taga olev plekk on pooleks - viga samuti homme laheneb uute tükki näol



Pildid pean hiljem panema, sest hetkel imageshack jamab...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 71.0% - SQL: 29.0%]