Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 1.8S - 1990 - jk.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jk.[/i] Lisakellade andurid said uue ja parema lahenduse. Seda kolmikut, millest enne rääkisin, ei olegi üldse vaja. Pigem teeb see isegi asja halvemaks, sest õli jahtub seal sees kiiremini ja kipub lekkima ka. Kolmiku koristasin ära, keerasin rõhuanduri selle asemele ja temperatuuri andurile leidsin augu kohe rõhuanduri kõrval. Ei teagi miks esimesel korral seda auku katvat pimedat polti ei näinud. Samas hea oli siiski, et sai V6 temperatuuri andur võetud, sest keere oli sel augul täpselt õige ja mitte selline, nagu R5 temp. anduril. Kui keegi veel mingeid vihjeid sel teemal soovib, siis võtku ühendust, hetkel ei tule midagi pähe mida veel üles märkida. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 1.8S - 1990 - jk.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
24.9%
- SQL:
75.1%
]