Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 1.8S - 1990 - jk.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jk.[/i] Pole siia kole ammu kirjutanud - teen väikese kokkuvõtte. Auto vanus hakkab valusalt tunda andma. Viimased paar kuud olen kannatanud kütuseprobleemi all - nimelt ummistub iga paari päeva tagant mootori juures viimane väike kütusefilter ära (poldi sees). Millegipärast ei suuda kütusefilter seda sodi kinni püüda. Mingil hetkel sai selgeks, et see sodi on nimelt rooste. Sai ostetud uus kütusepaak, vana maha võetud ja üllatus üllatus - paak seest puhas ja läigib. Hiljuti vahetatud ka kütuse pump ja kütusefilter. Nüüdseks on minu loogika järgi jäänud ainult kütusetorustik ning kütuse rõhu akumulaator, mida meh. pritsega mootoritele topiti. Kuna kütust kuskilt ei leki, siis torusid ei kahtlusta ja proovin ära vahetada selle akumulaatori. Plaan justkui lihtne - aga Forssi hinnapakkumine antud jupile moodustas küllaltki suure protsendi kogu auto väärtusest ja nüüd otsingi siit foorumist seda. Õnneks kasutaja techz juba ka pakkus ühte ja ilmselt lähen seda teed. Loodan tõesti, et saan sellest õnnetusest lahti, sest iga päev oma näppe bensiiniseks ja suruõhupumpa otsida tõesti ei jaksa enam :D Ja aastavahetuse paiku sai ostetud tihedama võrguga 90Q esivõre ka. Plaanidest nii palju, et kuna auto on oma praktilise väärtuse juba kaotanud, siis idee tema välimusest vähemalt viimast võtta ehk kevadeks ca 30mm (?) madaldust alla sättida. Samuti tahavad tegemist pisemad elektritööd nagu näiteks lisakellade lõplik äraühendamine nii, et tõesti kõik töötaksid. Mõned pildid ka suve viimastest päevadest - praegu pole mõtet mustast autost pilti näidata. [img]http://img209.imageshack.us/img209/277/atgaaaaawz8o45gyukvaqbdix6.jpg[/img] [img]http://img84.imageshack.us/img84/7169/dsc8613nq7.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 1.8S - 1990 - jk.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.3%
- SQL:
68.7%
]