Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 Avant - 1994 - tanel (müüdud)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tanel[/i] Probleem mis sõidukit juba ostmisest saadik vaevanud oli, on nüüd lõpuks ometi kõrvaldatud. Tegu ei ole millegi muuga kui probleemse käsipiduriga mis peale kasutamist enam ise tagasi maha tulla ei tahtnud. Algselt oli plaan asi korda teha juba kevadel, soojade ilmade saabumisega aga nagu ikka nende mõtetega juba kord on võib tegudeni päris kaua aega minna. Forsist sai ostetud piduri supportide remondikomplektid (2tk mõlematele ratastele) ning töö võis alata. Esmalt sai käsile võetud vasak ratas kuna see oli "hullemas" seisukorras (olen kuulnud, et see pool kus asub sõidukil sumps pidi käsipiduriga rohkem/tihedamini probleeme olema, ei tea kas vastab tõele). Lahtivõtmisega/kokku panemisega suuri probleeme ei tekkinud, sai uued tihendid sisse pandud ning käsipiduri "hoob" roostest korralikult ära puhastatud ja määrdega sisse määritud ning vastupidises järjekorras lahtivõtmisega kokku pandud. Kõige rohkem sai "kardetud" stopperi tagasi panekut kuna spets riista polnud tuli selle asemel kasutada õiges mõõdus metalltoru ning naasklit ja kruvikeerajat. Ninde riistatega stopperi paigaldamine sujus. Üks pool valmis sai puhastama hakatud teist, kuigi asi liikus suht normaalselt sai igaksjuhuks ikka lahti võetud/määritud ning vanad tihendid uutega asendatud. Kui mõlemad pooled üle käidud tuli ette võtta pidurite õhutamine sest esimese vajutusega vajus pidur põhja ning pidurdas minimaalselt. Algselt sai pidureid õhutatud töötava mootoriga mis aga millegipärast erilist tulemust ei andnud. Mootor seisma ja uuesti otsast peale. Õhku tuli ainult tagumistest ratastest (ja seda üllatavalt palju, kuigi sai kasutatud pitskruvi pidurivoolik lahtioleku ajal). Ju siis nii on õige. Igaljuhul pea poolteist päeva oli selle toimetamisega tegmist, kuid tulemus sai seda väärt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 Avant - 1994 - tanel (müüdud)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.8%
- SQL:
58.2%
]