Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 Avant - 1994 - tanel (müüdud)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tanel[/i] Mingil hetkel hakkas sõidu ajal salongi tunda andma tugev bensiini lõhn. Mootori töötamise ajal kapotti avades oli näha kuidas [url=http://www.hot.ee/tanel106/audi_S4_avant/S4%20007aa.JPG]selle[/url] kohapealt (punane ring pildil) bensiini kohati lausa tilkus ühendus kohast läbi. Ega siis muud kui poodi uue bensiinivooliku ja klambrite järgi. Õnneks isegi Hiiumaal oli koheselt esimesse poodi minnes õige läbimõõduga voolik ja sinna peale sobivad klambrid olemas. Esmalt sai siis eemaldatud bensiinifilter, kuna muidu ei olnud ruumi seal tegutsemiseks, kuna “vana” vooliku kinnitus klambrid olid päris tugevat metallist ja lõiketangidega neid katki lõigata ei õnnestunud tuli appi võtta rauasaeleht. Kokku läks umbes pool tunnikest tööd ja vana voolik oligi asendatud uuega ning bensiinileke eemaldatud. Teiseks mureks antud hetkel oli tagumise aknapesuvee mitte jõudmine taha klaasile vaid laes asuva plastikkatte alla. Probleem leidis lahenduse kui olid eemaldatud mõned plastikkatted mis katsid aknapesuvee vooliku teekonda paagist kuni tagumise aknani. Ja nagu arvata võis seisnes probleem lekkivas ühenduses. Nimelt kohas kus voolik läheb üle tagumisse luuki oli voolik lahti tulnud. Ilmnes ka põhjus miks ta seda tegi. Kumm kus voolik oleks pidanud olema oli lihtsalt oma aja ära olnud (välja veninud) ja ei suutnud enam voolikut seal kinni hoida vaid pressis survega vett vahelt välja. Ajutiselt sai mure lahendatud vooliku otsa “peale keeratud“ nn torumehe teibiga, peale mida ning kuni tänase päevani tundub asi töötavat, eks näis kaua. Sai siis Kärdlat Tallinna sõites (vahepeal loomulikult praamisõit) huvipärast mõõdetud keskmist küttekulu. Kiirus oli 90-110 km/h (sõltuvalt kehtestud kiiruse piirangutest), möödasõite ja äkilisi kiirendusi proovisin vältida (siiski teepeal neid mõned ette võtta tulid) ja kui jõudsin tallinna näitas kompuuter keskmiseks küttekuluks 7,8l/100. Poleks uskunud, et asi saab nii “öko“ olla. Igal juhul meeldiv üllatus oli see. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 Avant - 1994 - tanel (müüdud)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.0%
- SQL:
57.0%
]