Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kui pädev tuuning teha siis on normaalne. Aga ilma tuuninguta on selline tunne, nagu sõidaks suure turboga AAN-ga. Probleem puudutab 210 ja 170 kw mootoreid, 200kw seda probleemi veel ei ole. Garantii MD1 plokiga (mis on kõigil 170kw ja 210kw mootoritel) katkeb alati kui teha midagi. Seal on HSM moodul, millele mitte keegi ligi ei saa ning see kontrollib jooksvalt sisu, salvestab kõik muutused ning genereerib RSA-ga krüptitud vastuse. VAG-i tester loeb selle välja iga kord ja saadab keskserverisse. Varasemalt ei olnud eraldi HSM moodulit ning kogu seda asja tehti peaprose programmkoodis. Kuna sellele sai ligi, siis sai selle ka nii ära patchida, et kõik on ilus alati. Kuivõrd nüüd genereerib kogu asja HSM, siis pole mitte midagi teha enam, sest sa isegi ei tea, mis seal sees on. Ainus asi, mida saab teha on võtta teine juhtplokk, lugeda olemasolevast kõik välja, kirjutada teise ja siis teha teisele immo off (see teenus mul lehel olemas). Seejärel vahetada iga kord juhtplokki. Aga... kilometraa˛ juhtplokis ja autos ei klapi. Ma ei tea, kas see tõstab automaatselt lipu püsti, aga kui keegi käsitsi vaatama seda hakkab (nt. kui mingi suurem claim on, a la RS6 mootor kottis), siis usun, et saadetakse pikalt suurema jututa. Bemmidel on FASTA recorder nüüd ka HSM-s ja Mersudel salvestab CPC plokk igasuguseid huvitavaid asju. Ehk siis garantiilise auto tuuninguga ütle garantiile head aega. Edasi, kui auto on ostetud tarbija poolt, siis võib hakata VÕS alusel vaidlema, kas ikka viga oli põhjustatud tarbija poolt või mitte. Kui ostja on ettevõte, ka liisingufirma näiteks, siis ei ole tegemist tarbijalemüügiga. Kogu see mootorituuning läheb vaikselt elektriautode tulekuga nagunii ajaloo prügikasti (õnneks on vähemalt 10-15a aega veel). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.5%
- SQL:
56.5%
]