Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Märkamatult on autoga täis saanud 40000 sõidetud kilomeetrit. Täitus 100k km. Naljakas on see, et Ma ületan esmakordselt elus seda läbisõitu. Kas on olnud väga palju rohkem või on olnud märkimisväärselt vähem. Laias laastus midagi erilist välja tuua ei ole. Suures plaanis on viimane aasta enamvähem muredeta olnud. Ainukene kasulik asi, mida teistele välja tuua on see, et ühel hetkel oli masinal selline häda küljes, et kui töötava mootoriga (täiesti episoodiline) avada juhiuks (ainult sellega käivitus), siis viskas terve posu erroreid ette, alates käsipiduri malfunctionist ning lõpetades assistive hold-i disablemisega. Taaskäivitusel viga kadus ja oli üldse üsna kummaline hälve. Just see, et oli perioode, kus nädalaid seda muret ei olnud ja siis oli perioode, kus see oli vähe tihedam. Dr Google diagnoosis (kohe ja selle näite mõistes ka õigesti) asja tarkvara veaks, mida see täpselt oligi. Postitan ka ühel hetkel kõikidest veateadest pildid, et teistele kasuks oleks. Dr Google hinnangul esineb sama mure ka teistel Audi mudelitel. Lisaks läks suve lõpus vahetusse juhipeegel (klappis end natukene aeglasemini ning üksikutel juhtudel ei avanud), tagumised kettad klotsid (89k LS-l) ja väsinud tagumiste akende tõstemehhanismid (on õige nimetus?). Akende mõistes oli kergem kägin tõstmisel-langetamisel. Tänaseks on auto keskmine kütusekulu 8,25l/100km. Valdav osa Minu läbisõidust on kogunenud Kesk-Euroopa teedel (Belgia, Saksamaa, Prantsusmaa), ehk võrreldes Eestiga väga kiiretel teedel. Kokkuvõtlikult on see kütusekulu VÄGA hea sellise auto mõistes, eriti võttes arvesse kiirtee sõidu eripärasid. Sain pikemalt proovida ka FL Q7-t. Ainukene märkimisväärne asi, mida välja tuua on võib-olla mootorite käitumise erisus. Ma tean, et väga paljusid Audi fänne häirib see miik-miik hetk enne, kui auto minekut teeb. Uutel V6-tel on see veel aeglasemaks muutunud. Mind see ausalt öeldes natukene üllatas, ennem sõitmist eeldasid, et vb Mild-hybrid on seda just paremuse suunas viinud, arvestades, mis suuna Audi ja tervikuna Saksa autotootjad on valinud MHEV rakendamisel. Salongis kõige põhimõttelisema vahena tooks välja raadioekraani asukoha. Mulle on isiklikult alati nn tõusvad ekraanid väga meeldinud, peamiselt selletõttu, et Sa hoiad enda silmad sõites alati tee joonel. FL-l on aga tagasi nn 2din raadio asetus. Funktsionaalselt on muidugi raadio väga viisakas ja Minu arust on neil puutetundliku ekraani "puute" realisatsioon väga kenasti välja kukkunud. Aga, vanast heast rullikust hakkasin põmst kohe puudust tundma. Just asjade mõistes, mida Sa tähele ei pane. Playlistide vahetus, menüüde vahel liikumine Apple CarPlay-s jne... Endalegi üllatuseks tuli välja, et ma sahkerdan seal päris palju ringi. Ning viimaks, paneelide puhtana hoidmine. Proovisin selle paari päeva jooksul, mis see masin Minu käes oli nö klassikat. Ehk, võtsin fiiber lappi autosse kaasa ja proovisin siis meeles hoida, et raadio ja kliimapaneeli aegajalt puhastaks (pikad sõidupäevad olid). Aga, ilma kileta või kaitseklaasita on väga keeruline nii raadio-, kui kliima paneeli isegi enamvähem puhtana hoida. Kütusekulu vahest aru ei saanud võrreldes Minu masinaga. Masin, millega sõitsin oli 210kw-ne mootor. Sportlikust huvist küsisin ka prooviks 170kw-st. Mina suures plaanis vahest aru ei saanud. 0-100 kiirendust ei proovinud ja nö maantee sõidu klassikud siin, ehk 70-120, 120 - 150 kiirendused tundusid Mulle üsna samasugused neil mootoritel. Ilmselt taimer oleks eriarvamusel, aga enda sõidustiili mõistes ei saanud praktiliselt aru. Targemad oskavad ehk kommenteerida, milles reaalselt nende mootorite vahe seisneb, just mehhaaniliselt. Kohalikud tõdevad, et need 160/170kw mootorid on olemas peamiselt selleks, et kindlustused jms oleks madalam (siin regioonis on suurusjärgud ca 1,5 - 2x kallimad, kui Eestis). Ma eeldan, et vahe 160kw ja 200kw on tõenäoliselt sama, mis uute 170kw ja 210kw vahel. Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.1%
- SQL:
60.9%
]