Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Esimene aasta kenasti ühelepoole saanud, ls tuli ca 24000km, mis on Minu kohta üsna hea saavutus. Jamad praeguseks seljataha suures plaanis seljataha jäetud. Natukene numbritest: Keskmine reaalne kütusekulu on 8,7l/100km. Seda sõites (suurem osa kilometraazist) enamasti kiirteedel ja täislaadungiga (2xtäiskasvanu, 3xeluõit ja siis üks pagassitäis eluõite lisavarustust). Kokkuvõtlikult, võttes kõike arvesse ikkagi väga ökonoomne tegelane on see auto. Naljakas kogu asja juure on see, et see on vist esimene auto Minu elus, kus pardakompuuter näitab suuremat kulu, kui reaalsus. Mind täitsa huvitaks, kui suur vahe oleks omakorda V8 TDI SQ7-ga. Arvan, et kui sõidutingimused samaks jätta, siis ilmselt üsna marginaalne. 3.0, 200kw. Kui kogu nuka/keti trall väljaarvata, siis väga väga OK mootor. On jõudu, on mugavust, on vaikust ja on ka ökonoomsus. Aga, nagu ka siit teemast eelnevalt läbi on käinud, see kõik tuleb üsna krõbeda hinnaga, kui pead ise sellega jebima hakkama. Üleüldine hinnang pärast ühte aastat: Minu jaoks on Q7-st (ja seeläbi ilmselt ka kõigist selle auto klassikonkurentidest) saanud best all-around auto definitsioon. Suurus, võimasus ja üleüldine mugavus. Sobitub mu pool-penskari sõidustiiliga nagu valatult :). Nipa-napa asju on, millega tegeleda on vaja olnud. Peamiselt erinevate paneelide naginad, aga selles Ma ei süüdista mitte autot, vaid siinseid teid (Belgia). Eestist ära sõites oli auto ideaalne. Ainukene juurdeostetud asi on wireless carplay moodul. Valisin Carlinkit 3.0-i selletõttu, et see oli korraliku soodukaga (99 EUR) ja foorumites kiidetud (just Audidele). Esimese kuu jooksul ühtegi jama ei ole olnud ja v.a see, et “next track” signaal jõuab 2-3s hiljem kohale pole millegi üle viriseda. Üks soovitus, kui keegi hangib samasugust jubinat omale. YouTube videod kritiseerivad kõige enam nende jubinate boot-up aega. Audi mõistes (misiganes MIB mu autol ka ei ole) on see võrdlemisi irrelevantne. Hetkel, kui Te enda auto lahti lukustate hakkab tegelt raadio koos selle jubinaga tööle. Selleks hetkeks, kui tagumiku maha saate ja auto käima panete töötab juba CarPlay. Ilmselt Android Autoga on täpselt sama lugu. Ehk, see on kiirem, kui kaabliga (millega mul ikka 3/10st esimene boot jebis). Edu! Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.1%
- SQL:
63.9%
]