Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: inaaris[/i] Pikka aega vaikus olnud. Kõige popim teema, ehk bumperi saaga ei ole kahjuks ka tänaseni veel lahendatud. Nimelt, kohapealne margiesindus tegi bumperi vahetuse ära, aga suutis ilmselt uue bumperi paigalduse ajal natukene liigselt kruvikeeraja abi kasutada. Kui autoni jõudsin, siis sisetunne ütles, et vaata ennem auto üle, kui sisse jalutad. Tulemust nähes (mis ei ole reaalsuses tegelt katastroof) ei suutnud muud teha, kui naerda. Lähiajal saab see auto nüüd enda elu 3nda bumperi, s.t viimase 6 kuu jooksul :). Aga, lõpetame positiivse noodiga, kõik juhiabissüteemid töötavad nüüd nagu viielised. Mitte ühtegi veateadet viimase 1,5 kuu jooksul :). [img]https://www.upload.ee/image/13690087/Q7_B1.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13690088/Q7_B2.JPG[/img] Teine asi, millega kurja vaeva nägin oli normaalse hinna-kvaliteedi suhtega talverataste leidmine. Tingimused olid pealtnäha lihtsad skandinaavia MS ning 20" OEM veljed, mis ei vaja taastamist. Kogu nali võttis Mul aega ca 3 nädalat, käisin kõik siin regioonis olevad popimad veebipoed läbi. Kohati on ikka uskumatu, et komplekteeritud kujul (ja mitte varanduse eest) ei olnud sellel hetkel võimalik sobivat kooslust leida. Ootasin, kirjutasin, vaatasin. Ja lõpuks üks hommik klassikalist läbivaatust tehes (nagu kammiks KV.ee-st endale kodu) sain sobiva kombo kätte. Naljakas kogu asja juures oli see, et sisuliselt sain tutika jooksu, nii velgede, kui rehvide osas. 2-3 alla millimeetrist täket, muidu 5+. [img]https://www.upload.ee/image/13690089/Q7_T.jpg[/img] Üks lahe võimalus, mis Mulle tänu bumperi show-le avaldus oli see, et sain 24h-ks enda käsutusse kõige uuema SQ8-a. Väga vinge ning kallis auto (masin, millega sõitsin oli 167k kohapealse hinnakirja mõistes). Kiirendus on hirmutav ja ahhetama panev üheaegselt. Minu jaoks oli see esimene 4.0 V8 TT kogemus. Mis kõige muljetavaldavam kogu asja juures? Pane auto comforti ja sisuliselt ei kuule sa ka seda V8-t, ehk, täiesti tavaline Audi. Ja, kui paned auto dynamicusse, siis tunned seda igasmõistes, V8 heli kahjuks ka sellel juhul salongi ei jõua. Aga, ju siis peabki nii olema. Kokkuvõtlikult selle kogemuse mõistes tooksin välja, et iga normaalse Audi mudeliga sõitja võiks seda proovida. Saad üheaegselt kogemuse, kui kompleksed need sport-mudelid (Audi mõistes) on ja lisaks ilmselt tekib ka arusaam, kui hea Su enda auto on (eeldusel, et harjumine on võimust võtnud). [img]https://www.upload.ee/image/13690103/SQ8_1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13690107/SQ8_3.jpg[/img] Mis veel. Siia jõudes on mõnevõrra aega juurde tekkinud ja mõtlesin, et võiks juurde õppida asju (just käelised tegevused), millega ei ole varasemalt jõudnud või saanud tegeleda. Esimeseks otsustasin, et õpin auto välis- ja sisepesu selgeks tasemel, et kui ühe tööpäeva lõpetan, suudan iseendale naeratuse näole tuua. Mõned sajad eurod hiljem (keemia, survekas ja surveka otsikud) ja mitmed kümned korrad harjutamist ja hakkab vaikselt tulema. Ja nagu ikka kõikide asjadega siin elus, pärast kättevõtmist ei olegi enam nii keeruline, nagu alguses tundub. All pilt ühest istmest pärast nahahooldust ja vaha pealekandmist ning välis käsipesu. [img]https://www.upload.ee/image/13690142/Q7_I.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13690156/Q7_PESU.jpg[/img] Lõpetuseks, sõita on siin nüüd väga palju saanud, kohe kohe on auto esimesed 15k km täis. Reaalne kütusekulu selle ajapeale on 8,5l/100km. Enamik teid siin on 120km/h, ehk, inimesed reaalselt sõidavad kuskil vahemikus 120-150km/h. Minu jaoks on selle käigus uue tähenduse omandanud ACC ning teised juhiabisüsteemid. Ütlen otse, Eesti ajal oli see lisa Minu jaoks küsitavaga väärtusega. Jah, mugavuse seisukohalt hea ja auto järelturuväärtus ka, kuid maailm ei jäänud seisma, kui seda ei olnud. Ning ükski auto ei jäänud ostmata selletõttu, et kas need süsteemid olid või mitte. Siin aga, selliste kiiruste juures, ütlen ausalt, ei tahaks väga enam ilma. Eriti, kui Sa kulged eestlaste jaoks harjumuspäratu kiirusega mitmeid tunde järjest, siis on see super abiliste kombo, mis lõpptulemusena säästab ja ei väsita nii palju. [img]https://www.upload.ee/image/13690145/Screenshot_2021-12-05_at_00.14.42.png[/img] [img]https://www.upload.ee/image/13690159/Q7_K.jpg[/img] Lõpetuseks (pikk jutt, ...) lähitulevikus plaanin veel 21" suvekad ilusaks lasta uuesti teha (esimene omanik oli äärekividega väga Sina peal), see on ja jääb üheks kõige lemmikumaks osaks selle auto juures Minu jaoks. Lisaks ootab lähiajal tavahooldus ees. Püsige terved! Indrek. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Q7, 3.0, 200kw - 2018, inaaris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.9%
- SQL:
55.1%
]