Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Võibolla kedagi huvitab 4.0TT elu. 140 000k pealt on kogu V ülespoole pandud uus. Turbod, kollektorid, PCV, õlitorud, tihendid, sõelad jnejne. 185000km pealt hakkas nüüd tuulutus uuesti inisema ja üks generaatori rihma rull ka kahises. Õhtuti tegin 4-5h. Kokku 13 tundi vaikses tempos, töö iseenesest äärmiselt lihtne ja loogiline. Lihtsalt palju kruvimist. - 1x 079103542E – Tuulutuskopsik - 1x 079145818 – Segusiibri tihend - 1x 079129717K – otsatihend - 1x 079129717J – otsatihend - 2x 079145417B – BYPASS tihendid - 2x N90489801 – klamber - 1x N90409501 – klamber - uus G13 jahutusvedelik - 1x 079103161Q - Õlijaoturi tihend - 1x 079115175G - Õlisõel Kokku ca 400 euro eest juppe, millest 150 eurot on mõtetud kallid kummi tihendid. Turbo õli ja jahutusvedeliku torusid ma ei vahetanud, tihendid olid korralikud ja torud tulid ilusti kätte. Pärast oli vaakumsüsteemiga õhutamine ka vajalik. Õlisüsteemi lahtivõtmine polnud tegelikult vajalik, aga sportlik huvi oli, et mis seisus 45 000 sõitnud sõel on. Polnud kübetki puru sees, ilmselt viimase parandatud seeria tihend toimib. Õlivahetused 7-8000km, Mobil 1 5w30. Turbod täiesti kuivad ja lõtkuta. [img]https://i.imgur.com/7QC7ULA.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/TeiC6pH.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/I6N2pjU.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/tD7V4wq.jpg[/img] Oleks tahtnud veepumpa ka vahetada, kui juba lahti oli, aga ei leidnud laost kohe olemasolevat varuosa. Muid lagunemisi on olnud minimaalseid: Summutiklapi küljest juhe puruks, kaamera pistik mooduli küljest jebis, vasakpoolne radaripistik oksiidipuhastus. Ennem talve nagu ikka vedrustuse vardad maha, pistikud puhtaks, liigendi skaala üle loksutada, kompressori pistik puhastada. Arvutiga 1 cm kõrgemaks ka tõsta, et 35 mõõdus talvekas probleemita ringi käiks. Mootor on kuiv, ei leki/ei leemenda. Sillad kuivad. Normaalne auto, normaalses kulumises. Müügipildid on kah juba 2 kuud olemas, aga ei raatsi hästi müüa, hea auto on ja aega pole.:D. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.5%
- SQL:
63.5%
]