Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kandeid vanade supermodellide päevikust. Panen kirja ehk kellegil teisel ka juhtub C7. Ühe sellise vea suutsin netist A8 D4 pealt tuvastada. Nimelt hakkas õhkvedrustus aegajalt viga pilduma ja järjest sagedamini, kuni lõpuks oli pidevas Jackmodis/suspension levelling OFF. Parandasin olukorda paar korda süüte restardiga, kuid kui aega sain, võtsin asja ette. Sensori vigasid mitu tk(mehaanilised ja intermittentist oli saanud confirm ka veel), päeva lõpuks levelling system plausibility error ja süsteemile shutoff ka takkaotsa. Laiskusest lähenesin andurite mõõtmisele ka veidi valesti. Oleks pidanud sõitma ja graafikust jõnkse lugema, aga lasin vaikselt patju tühjaks ja lugesin anduri muutuseid. Kõik andurid toimisid, kuigi üks oli kõvasti kinni. Autot ostes oli esimene vasak andur kinni. Talvel oli see uuesti kinni ja kontrolli käigus nüüd oli jälle kinni. Vahetasin ees mõlemad andurid ja tõdesin, et vist okei, aga ei. Vahetatud esimesed andurid(ja pärast ka tagumised), kuid auto enam üles ei tõuse. Ilmselt oli patjades õhk sees ja seepärast püsis ta ennem üleval. Ees oli olnud 2,4 ja taga 1.8 bar. Tungrauaga tõstes nurgad loevad, aga sellest vähe abi. Jama see, et sõita ka ei saanud, sest auto oli liiga madal. Manuaalse esi ja tagasilla survestamisega midagi füüsiliselt ei toimunud, kuigi arvuti järgi protsessid algasid ja isegi käisid. Kompressor midagi nagu lõi ja paagis näitas isegi 1.3 -3,5 bar, aga siis tekkis shotoff. Ühel hetkel ei löönud enam üldse midagi. Sinna peaks reipalt 16-17bar sisse tulema. Sorasin pool ööd netis ja kahtlustasin kompressorit, klappi või kolbi. Helistasin Vedrule ja vedru arvas ka, et kompressor. Ventiiliplokki ei uskunud ei mina ega tema. Kompressorit maha võttes otse pistikusse voolu andes midagi ei toimunud, mis oli väga veider. Klemmid pistikust kätte sain, siis oli asi selge. Massi klemm oli puruks vibreerinud ja väike traadikiud oli muutunud kaitsmeks, mis lõpuks Klemmi eemaldades päris murdus. Uus klemm külge pressitud ja üle joodetud, Aku pealt otse proovides puhus mis kole. Kokku pannes kõik toimis. Kuna andurid said ka kõik 4 uued, siis vajas auto madaldusvarraste reguleerimist ja samuti arvutiga uut mõõtmist ja kalibreerimist. Üldiselt andurid oli kõik viletsad, samuti see kompressori elu suhteliselt roostene. 7a Eesti soola on torxid ikka ära ussitanud. Ma ei tea kaua ta veel kestab, aga hetkel hakkas toimima jälle. Vähemalt kõik poldid ja mutrid tulid lahti(va andurid kandurite küljest). Esimesed andurid vahetasin koos kanduritega, tagumistel lasin dremmeliga pead maha, sest ma ei tahtnud silla detaile lahti lasta. Siinkohal saan veel kinnita ühe anduritega seotud asja. Andurid on kõik 4 samad(sh tootekoodid), lihtsalt kandurid on erinevad ja sealt tuleb ka tootekoodide vahe. Ilma mingisuguse kandurita vist neid andureid ei müüda, üldiselt on osad odavamad, kui a6 c7 andur kanduriga. Seega saab neid andureid ikka ringi ka tõsta, kui kanduri küljest lahti saab. Mul olid 2014a paigaldatud andurid ja mingi vw koodiga veel 3C0907503. Täitsa vabalt võib sinna külge keerata koodile vastava uuendatud vagi esitulede anduri. [img]https://i.imgur.com/JuT3Nfx.jpg[/img] Rs4 said mõlemad tagumised kontrolllambad cati-petu-adapterite otsa uued(B1 tagumine oli täiesti kinni tahmanud, B2 tagumine oli enamvähem ja lisaks de-Pre-Cat downpipe ja X-pipe keskosale tahaks sinna nüüd ikkagi klappidega Milteki või scorpioni lõpupütid osta. Auto on ikka liiga vaikne ja see ei ole hea... [img]https://i.imgur.com/06Uleha.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.6%
- SQL:
60.4%
]