Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Pull värk on seda autot ikka omada. Nagu vanaks saanud trofeenaine või 50ndates ex supermodell oleks. Igav ei ole kunagi. Kõik saavad aru, millega tegu ja linnas vahitakse, samas koju jõudes on vaja veits meiki panna ja rindu kohendada. Auto kasutust on selle olemuse eest selgelt liialt vähe, pool vägisi peab nädalas valima, mis päeval ta sõitab. Kevadel on teine ka tagasi, siis on veel vähem vaja. Poissi haiglast tuues ja vahest sõidutades tundub, et talle Milltek sobib. Süüde välja, tagapingil kisa algab. Auto ei lagune praktiliselt üldse, samas pole see vist tema kasutust arvestades eriti objektiivne avaldus. Algusest peale on tal ca 10 asja olnud, mis olen plaaninud ära teha ja mis varasemalt on sitasti tehtud või poolpidune olnud. *Tagastange uuesti värvida ja parandada+ kroom summutiotsad. Korras-võõras proua toetas tagant, Revalis tehti kõik korda ja pandi uus pepu. * Veljed tegi AMR korda ja hõbedaseks. *Nokitsetud sisu(õmblused, rihmad, matid, nuppe ja muid juppe) *Uued kõrgsurvepumbad panin, sest vanad tilkusid *Madaldusvardad ja flantsid ja Skoda pärlmutter mutrikatted, uued klotsid ja muu veermiku hooldus. *Summuti - Miltek oli eelmiste kirurgide poolt kaasa antud *Tarkvara - Liigub vingelt, olen saanud proovida. *Esistange on vist ennem mind lumehanges käinud ja oli üle värvitud. Ilgelt häiris, et sombuse ilmaga oli tera erinevus. Eriti paistis see välja tiiva ja stange ühenduskohas. Võtsin stange laiali ja pesin muu pudi ära. Värvitud Revalis ja värvi toon ning tera jäi 5+ . Radarid kalbreerimist ei vajanud, nurkasid ei muutnud. * Klassika C7 puhul, esitule veeleke(tuli udune peale pesu). Minul vasakpoolne, parem korras. Kahjuks supermodelli uus tuli maksab 3000 eurot. Optika on teist värvi võrreldes A6, seega lihtsalt ei pääse. Lamp oleks a6 tuled panna, ebay tuled on ka kallid ja klaasi seisukord kahtlane... Lumehange kihutamisega on suudetud ära lõhkuda ka tule radikapoolne kõrv ning lisaks on siit sealt korpust parandatud. Ilge porr nägi välja lisaks veelekkele. Ostsin Kuldari käest a6 praoga matrix tule(klaasipragu nagu mul), lõikasin kodus selle laiali ning sain sealt terve tagakorpuse. Klubilise käest ostsin uued esituleklaasid V ja P. Tule sisu panin enda oma. Soolavesi oli ühe reflektori juba halliks teinud, seega sain Kuldarilt ostetud tule seest veel parkpaneeli dekoratiivkatte. Päris omajau pusimist ja laiali võtmist, aga sai väga timm ja uueväärne tuli kokkuvõttes. Kokkuliimimiseks kasutasin Würth liimhermeetikut. Sellega olen kõiki asju parandanud alates timberlandi saabastest kuni hobiauto esitiibade liimimiseni. Tuled toimivad kenasti, kalibreerimist ei vajanud, kuna sisu läks täpselt samamoodi sisse. Valgusjoone keerasin paika tule tagant. Muu automaatika toimib kalibreerimata. Mida veel teha? Tahaks rooli padja nahatada sisuga samasse tooni, sh võiks ka roolile uue naha panna juba. Tahaks laepolstri alcantara ja sisu toonis niitidega teha. Fl tagatuled Sildade, kasti ja mootori suur hooldus kevadel Tahaks suverehvid alla saada ja autoga sõita veidi rohkem... Sarnaselt jalaviipele suht juhuslikult avastasin ka lap timeri alt suure ja vaatemängulise käiguvahetusindikaatori manual reziimis. [img]https://i.imgur.com/N2NNuq3.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/AEQmx1n.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/CAUHr7a.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/qL77LYH.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/iemIxVr.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
58.6%
- SQL:
41.4%
]