Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Sellise auto puhul olen arvestanud jah, et kütusekulu on kõige väiksem jooksev kulu. Arvasin kah varasemalt igasuguseid asju, aga nii paraku on. Kindlustused (va liiklus-see on imelikult odav), varuosad(mootor, kere ja sisu iseärasused) on kindlasti kulukad. Muu on ju kõik justkui tavaline tuttav vag/c7 oma võlude ja valudega(sh remondiaeg ja varuosa kulu). Kindlasti ei ole ta sama auto, mis tavaline A6 või S6, kaugeltki ei ole. DNA on ikka erinev, võta kuidas tahad-seistes või sõites. Sealjuures on väga praktiline jurakas välja mõeldud, mis pagana kiiresti liigub ja seisma jääb. Ma kütuse teemadele suurt enam ei mõtle, sest auto sõidab pigem ikka vähe - seetõttu ei kulu ei benssu ega õli eriti palju. Pigem on ta mul värske omanikuna tihti mingisuguste ostmisjärgsete modifikatsioonide tõttu standby peal. Sel nädalal samuti täna Dynos, nädala teine pool Revalis tagaluugi avariijärgses lisavärvimises. 2500km sai täis, peale valasin õli nüüd siis 300-350ml. ``Sõida nagu sa oleks selle auto varastanud`` stiilis liiga palju ei pauguta, kuid eks neid tõmbeid ikka tekib. Kuluprognoos on 10000km/ kuni 1,5L õli. Loodan, et peab paika, kuid võib olla ka optimistlik. 10 000km hoolduses (või pigem varem märtsis) on plaanis suurem hooldus. Sarnaselt A7 BIT võtan sellel autol ka ette mootori, filtrite, kasti ja sildade täishoole. Üle peaks vaatama ka generaatori rihma, pinguti ja abirulliku. Päris täpselt ei ole veel aru saanud, kas viimaste vahetuseks pean nina lahti võtma või saab alt poolt tehtud. Selle käigus on plaanis veidi põhjalikumalt muud asjad ka peale talvist rallit üle vaadata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi RS6 C7 Avant 4.0 TT 2014 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]