Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4.2 FSI MY2009 - AllanA
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AllanA[/i] Nii, esmalt proovisin mingid pildid taastada, mis vahepeal upload.ee kaduma läksid :) Mais tegime veits heakorratöid: - 20" velgedega kaasa tulnud Pirellid müüsin maha (dot 2014 ja 265 laius) ning asemele läksid uued õiges mõõdus 275/35/20 Triangle Sportex rehvid. 58€ + km on tänases maailmas ikka päris soodne hind. - mingi hetk jäi silma, et mootor veits eest õline -> selle mootori tüüpviga, õlifiltri jala juures leke. See sai korda, mille käigus said veel uued kollektori tihendid ja sisselaskekollektori nurk (OE asjad) - kui juba sealt lahti oli, siis vahetasime karterituulutuse (OE) - kui eelmine aasta oli läbi juhipoolne käsipiduri mootor, siis nüüd hakkas streikima ka teine. Ostsin täpselt sama Taiwani junni Ebayst, seekord vist 60€ koos transaga. - tagumised pidurikettad ja klotsid (NK ja Bosch äkki olid) - kundepoolne esiuks sai uue luku (Vemo) - tagumised luugituled, no need ajasid päris kurjaks. Mul olid mingid väiksed mikropraod seal tagurdustulede juures, kuid talvega läksid need märksa hullemaks. Niiskust veel sisse ei tulnud. Nüüd praod liimitud ning tuled lakitud. Alternatiiv osta uued 400 + km tk :) - kundepoolse ukse alumine liist sai uuesti värvitud, kuna Laagri selvepesula surve sai väikesest värvitükist jagu - hooldatud on veel vahepealsel ajal nahka ning kantud peale püsivaha Mingi kobin esisilda on jäänud, millele ei suutnud kindlat diagnoosi panna ja seega käisin esinduses kontrollis. Seal pakuti, et võiksin kõik ülemised õõtsad ära vahetada. Augusti alguses saab see tehtud, ja siis vaatab edasi. Ja noh ega lähiajal vist ma ei sõida ka enam selle masinaga :D [url=https://www.upload.ee/image/13299181/IMG_4380.PNG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299181/IMG_4380.PNG[/img][/url] Vaatasin ka TTS, kuid Z tundus mulle klassikalisem roadster. Olen seda siin nillinud mingi 3 hooaega, see aasta hakkasid hinnad tõusma ja vormistasin ära. Iseenesest ma olen mõelnud, et võiksin A8 välja vahetada mingi hetk B7/B8 RS4 vastu, aga see müügiprotsess tundub nii vaevaline. Kui keegi arvab, et siin on autot ca 15k€ eest, siis võib märku anda. Ja tegelikult võib küsida veel uue kerega 530d luxury line 2017a ja X3 3.0d Mplankett 2019a (kumbki pole auto24 veel üleval) -> mul siin läks vahepeal see automajandus käest ära. Aga ma ei suuda ka kuidagi midagi ostmata olla :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4.2 FSI MY2009 - AllanA
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]