Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4.2 FSI MY2009 - AllanA
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AllanA[/i] [img]https://www.upload.ee/image/13299064/IMG_3115.JPEG[/img] Mul pole madude ajast ühtegi autoteemat olnud ning kuna neid tekib viimasel ajal vähe ja antud masin on ostetud kui veel kroon kehtis (loe vana), siis teinekord kulub mõni hea mõte marjaks ära. Siinkohal ei pääse ainult tavapärase hooldusega, vist :) Eelneval perioodil olen uuemate masinatega sõitnud, mis enamasti järelturgu arvestades on olnud diislid - vahetanud autosid aasta jooksul korduvalt. Viimasel ajal paraku väga vähe sõitmist, mistõttu tahtsin bensiini[b]M[/b]ootoriga ja vähe soodsamat autot, sest päris suur vahe on rahahunnikul, mis parklas enamasti seisab :) Sõber, kes remonditöökoda peab, ütles kohe - võta A8 D3, nendega ei juhtu midagi! Saame näha :) Lihtsa inimesena olid mul vaid mõned kriteeriumid: - 4.2 bensiin - II facelift, eriti tuus oleks viimane MY09 - võimalikult väike läbisõit - Bang&Olufsen Muidugi mõtlesin veel esialgu igasugu asjade peale, eriti vaadates 2009a hinnakirja, kuid kiiresti tuli reality check. Häid autosid ei ole saada, ja enamvähem masinad läksid tundidega. Olin valmis lõpuks isegi vastu võtma Bose ning 4,2tdi, kuid õnneks seda ei juhtunud :D Mainin korra ära, et käisin ka seda vaatamas, mis ostuabis märgitud kui maasikas - https://www.auto24.ee/used/3357475 . Kurat see oli nii kulunud, veidi korrodeerus siit sealt, amort nt oli sellise kihi all, et kinnitusi ei näinud :D Eestist uuena ostetud vanem garaa˛imasin on ikka unistus :D Mis ma leidsin peale 4-5 kuud: A8S Standard equipment AQ0 Standard-production quality G0R 6-speed automatic transmission for four-wheel drive GS1 Aluminum applications GT1 Decorative aluminum inserts GZ0 Manually operated doors J0Z Battery 520 A (110 Ah) K8B Notchback L0L Left-hand drive MN5 8-cylinder SI engine 4.2 l/257 kW (32V)FSI base engine is T8T N5D Seat trim covers in Valcona leather NT0 Transit coating (type 1) NY0 Standard battery/alternator capacity PAL interior and exterior lighting package PDE Double glazing PQW Audi exclusive cast aluminium alloy wheels, 8Jx18, 9-spoke design, with 235/50 R 18 tyres (quattro GmbH) PT4 car phone (Bluetooth) with centre armrest Q2J Comfort seats in front QF2 Handset (telephone) in center armrest QH1 Voice control QQ3 Interior ambient lighting and surround lighting U2A Instrument cluster with km/h speedometer, radio clock, tachometer and trip odometer VA2 With two bolsters VC1 Garage door opener VW8 Burglary-resistant side and rear windows WS7 Comfort seats with memory function 0TD Front and rear floor mats 1G3 Alloy spare wheel with originaal equipment tires 1X1 Four-wheel drive 2C7 Safety steering column with electric axial and tilt adjustment 2K1 reinforced bumper 2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version 2Z0 Elimination of model designation 2ZM Leather-wrapped multi-function steering wheel 3D1 Center console 3PN Power seat adjustment for both front seats with memory feature 3X1 Load-through hatch with ski bag 3Y8 Power-operated roll-up sunshade for rear window and for rear side windows 4A4 Seat heater for front and rear seats separately controlled 4E7 Tailgate/trunk lid power closing 4F2 Central locking system "Keyless Entry" 4GP Windshield in heat-insulating glass with sunshield and viewing window for vehicle identification number 4L6 Breakaway interior rearview mirror, auto-dimming 4QF 3-point seat belts in front, with electric height adjustment and memory feature 4UE Airbag for driver and front passenger 5MS Decorative burr walnut inserts 5SL Left exterior mirror, aspherical 5XC Sun visors with illuminated vanity mirror on driver and front passenger 6E3 Center armrest in front 6FB exterior mirror housing in colour of vehicle 6Q2 Gearshift knob/handle in leather 6TS Right exterior mirror, aspherical, large viewing field 6XL Exterior mirrors with memory feature auto-dimming, power-folding/adjustable/ heated 7AL Anti-theft alarm system, interior monitoring, backup horn and towing protection 7D5 DVD player 7K3 Tire pressure monitoring system 433 MHz High 7M1 Scuff plates in door apertures with metal inserts 7P1 Power-adjustable lumbar support in front seats 7T6 Navigation system (MID) 7X8 Park distance control in front and rear plus rear view camera system 7Y2 Lane keeping system 8ED Bi-functional headlamps with gas discharge lamp, for driving on the right 8K9 Separate daytime running light with automatic headlight control and Coming Home feature 8Q6 Dynamic headlight range control, with dynamic cornering light and cornering light (AFS 2) 8RF "High End Sound" 8T4 Adaptive cruise control 8X1 Headlamp washer system 8YQ Radio "HIGH" 8Z5 not hot country 9JB Smoker's package, ashtrays in front and rear [url=https://www.upload.ee/image/13299073/IMG_3090.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299073/IMG_3090.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299070/IMG_3083.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299070/IMG_3083.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299079/IMG_3097.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299079/IMG_3097.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299076/IMG_3094.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299076/IMG_3094.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299078/IMG_3096.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299078/IMG_3096.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299072/IMG_3088.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299072/IMG_3088.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299069/IMG_3082.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299069/IMG_3082.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299071/IMG_3087.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299071/IMG_3087.JPEG[/img][/url] Ehk algselt Saksa turule, misjärel liikus Taani ning sealt edasi minu kätte. Loteriiks tegi selle asjaolu, et auto oli 3a seisnud, ja seismine võib tähendada erinevaid probleeme. LS ostes 143-4tuh, kes seda enam täpselt mäletab. Eestisse omal jalal ning arvele sai võetud aug keskel läbisõiduga 146 325km. Kohe nüüd saab 150tuh täis. Esimene hooldus enne arvele võtmist, ja natuke peale seda: - Mootoriõli, filter. Lisaks muidugi õhk, salong juurde. Bensiini oma ei hakanud vahetama esimese hooga - Kapotitross, OE - Kliima remont ja täitmine. Ma ei mäletagi, mis asi seal katki oli – varuosa oli igatahes 32€. Rõhuandur äkki. - Käigukastiõli koos filtri ja tihendiga, piduriõli, roolivõimuõli - Vasak käsipidurimootor. Tellisin lõpuks jeebaist 65€, tuli 7p. Kohalikud tahavad siin ikka ulme rahasid kasut. jupi ning sama taiwani jama eest. - Tagumised suppordid said vist remontkomplekti, esimesed sai puhastatud ja määritud - Üks parkimisandur ees, valeo vist - Kondid ja alumise õõtsa tagumised puksid - Sillastend - Ja ehk midagi veel, mis kohe ei meenu. - 141tuh on vahetatud esinduses küünlad. Mingi kolks esisilda jäi ning põhjuseks oli esimene juhipoolne amort, mis näitas 33% efektiivsust ülevaatusel. Samal ajal teised olid 60%+, ehk tip-top. Mul käsi ei tõuse sellist asja kasutatud peast ostma, mistõttu oli veidi peamurdmist – uus üle 2k, Bilstein oli 1400 jeebais sel hetkel. Arnott on alla tuhande, kuid pidi ka uuest peast kolisema. Olemasolev läks paljude võimaluste maale Lätti, kus pidi tehtama uueväärseks see värk 650€ eest (sis uut Dunlop õhkpatja). No kena pala, 5 tööpäevaga oli see asi tehtud – käisin ÜV uuesti mõõtmas ning kõik oli heasti nende näitude järgi. Aga kui 1 nv ei sõitnud masinaga, siis tuli välja, et remonditud poolel õhuleke - oli teine õnnetult lössis. Alt uuesti ära, Lätti ja 5p pärast tagasi alla, nüüd selle osaga ka korras. Enne auto kätte saamist oli mul päris suur mure – ma ju ei saa suvel nende ratastega sõita :D Esialgne soov oli leida 9 spoke 20" originaalveljed, poleeritud - 4e0601025afz33. Neid ei ole lihtne leida nagu osad ka teavad – ühed olid vahepeal müügis korraks, kuid sel hetkel mul olid juba olemasolevad ostetud. Mõtlesin paari päevaga välja, et pohlad, ostan need ka ära – odavamaks ju ei lähe, kuid läinud nad oligi. Kuid leidsin Riiast vahepeal omale A7 20“ originaalveljed, 4HO601025AE, poleeritud. Peal viisakad mitu aastat vanad Pirelli rehvid 265/35/20. Nende ET oli nii sümpaatne (37), et ees istus ideaalselt ning taha tahtnuks 10mm saada. Viimasele murele saabus nüüd sügisel ka lahendus ning kevadel saab see tehtud. Soovisin kindlasti poleeritud velge, sest me ju ei pane hallile autole halli velge :D [url=https://www.upload.ee/image/13299075/IMG_3091.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299075/IMG_3091.JPEG[/img][/url] Teine suur mure sai lahendatud eelmine nädal, alla läksid uued Triangle PL01 lamellid. Sellega maadlesin ka omakeskis pikalt – a) sõidan vähe b) sõidan peamagistraalil c) kus see talv on olnud viimasel ajal? Jällegi kasut asja nagu ei tahtnud osta ja need oli ca 50€ + km ning pidid hea pehme seguga olema, ja nii saigi prooviks ostetud. Hankook, mida olen ostnud varem, oli ca 110€ + km ning hetkeseisuga kaks korda rohkem ei tahaks endiselt maksta. Lisaks said külge H&R flantsid – 10mm ette ja 20mm taha, et natukenegi parem see velg seal all välja paistaks. [url=https://www.upload.ee/image/13299083/IMG_3334.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299083/IMG_3334.JPEG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/13299082/IMG_3333.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299082/IMG_3333.JPEG[/img][/url] Korda sai sätitud lisaks kolmandat pidurituld kattev kangas. See riie veits irvitas ning üritasin seal seda sättida ning muidugi tegin hullemaks olukorra: [url=https://www.upload.ee/image/13299099/IMG_2976.JPEG][img]https://www.upload.ee/thumb/13299099/IMG_2976.JPEG[/img][/url] Ja siis ei olnud enam pääsu, pidin kiiresti lahenduse leidma, kuna sellised asjad väga häirivad mind :D Kasutatud ja korrektse asja leidmine oli keeruline, seega lasin uue musta kanga peale liimida ja asi unustatud: [url=https://www.upload.ee/image/13299101/761a3195-63ca-4cba-b0fb-f85e6caa57a1.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/13299101/761a3195-63ca-4cba-b0fb-f85e6caa57a1.jpg[/img][/url] Üks asi on veel hinge peal ja kui keegi mingit soodsat ning head lahendust teab, siis palun teada anda. Nimelt mul bluetooth telefoniga töötab, kuid muusikat jagada ei saa. AMI ei ole, MMI on 3g (tuli alates my09). Proovisime ühe kodanikuga paari junni dvd boksi taha, kuid nende kvaliteet oli maru kehva. Seega lahendus peab toetama aptX codec nt?, et saaksin Spotifyst 320kbps sisse lasta. Mälukaartidega ma ei viitsi jebida, mugav inimene. Tegelikult on veel üks asi, millega ma väga ei viitsi tegeleda. Nimelt lukust lahti tehes, ei saa kundepoolset esiust väljast lahti. Esimene kord peab seest tegema, peale seda käib ilusti, lukustamiseni. Ja sama jama on tekkinud seal pool ka tagumisele uksele – alguses see oli ok. Ma sõidan harva mitmekesi, mistõttu pole see tähtis olnud, kuid ideid lahenduste osas kuulaks ikkagi – noh kui igav hakkab ja masin ei lagune mujalt. Kas lingid? Lukud? Kui lõpuni aus olla, siis on veel üks asi. Kas kellegil on infot A7 ja minu masina B&O subwoofer elementide kohta, st on need sama suured? Üle piiri on levinud subaka swap võimsama elemendi vastu, mis ei ole üldse kallis 150-200€. Võimendist puudu ei jää. Kui need sama suured, siis mahub ka minu kasti see suurema magnetiga tükk. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
A8 4.2 FSI MY2009 - AllanA
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
63.4%
- SQL:
36.6%
]