Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 3.0 BiTurbo S-Line 2014 KJO
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KJO[/i] [quote][i]Algselt postitas: siimuu[/i] Ei ole lisade ostmine mõttetu. Seda räägivad tavaliselt need, kes on harjunud kangi ja nelja nupuga ning ei oska teatud asjadest puudust veel tunda. Lisad annavad väärtuse ning hiljem ka oluliselt parem müüa. C7 on vahva, sõidumugavus ja dünaamika on super. Kui ootad, et midagi katki läheks, kuid tegelikkuses kestab, siis oled saanud järjelikult hea eksemplari. Pidasin plaani ja otsisin ka endale väga pikalt C7, kuid kahjuks need, mis meie turul hetkel pakkumisel on, on liialt nõrga varustusega ja liiga kalli hinnaga või siis tehniliselt nõrgad. Käisin mitut vaatamas ja proovimas ja olid enamus tüüpvigasid olemas, k.a vahekarterist leke. Olen hetkel Audi mõtte maha matnud ja läksin teise margi peale, kuid jälgin turuseisu ja vaatan, mis nende autode hinnad teevad. Ise eelistaksin nüüd juba sellel mudelil facelift versiooni, kuna sellega saab kaasa ka Baltikumis toimiva liiklusmärkide lugemise funktsiooni ja uuema spidomeetri, kuhu navigatsiooni kuvada. Lisaks Apple Car Play jne. Ma teemat telefonis sirvida ei tihanud, kas Sul on esiistmed ka masaazifunktsiooniga? Kas vahekarteri ja keti osakonnas on eelmised omanikud midagi juba teinud ka? Auto ise on sile. See Daytona hall on omapärane värv ja kindlasti mitte halb valik - ei ole kriiskav, aga samas on selles midagi, mis annab sellele autole ilusa joone ja väljanägemise. Istmete eest muidugi hinne 5, sest need õmblused on tõesti ilusad ja näevad suurepärased välja. [/quote] Ma alguses tahtsin ka facelifti aga biturbo soovitud lisadega eelarvesse ei mahtunud, just carplay ja kaasaegsemate tulede pärast. Nendel istmetel masaazi ega jahutus funktsiooni pole, aga olen juba rahul, et selliste istmetega sain. Turbod ega kett vahetatud pole, sest tunnusmärke pole olnud ega läbisõit pole ka veel seal maal, vahekarter ei leki. Eelnevalt olen C6 omanud ja siis eelmine suvi sai 2 nädalat faceilift allroadiga sõidetud ja siis kui ära viisin ja enda autoga koju pidin soitma siis sain aru miks mul C7 vaja. Seekord kaubale ei saanud, sest tundus ülehinnatud sellel hetkel, aasta hiljem nägin ka kuidas samasuguse peaaegu 5tuh+ odavamalt saaks, teoorias biturbo heade lisadega hoiab kindlasti paremini hinda kui keskmiste lisadega sellel hetkel 100tuh läbisõiduga allroad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 3.0 BiTurbo S-Line 2014 KJO
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.5%
- SQL:
61.5%
]