Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 18.08.21 11:54
Müüdud, võib endiste alla tõsta.
andrec

 postitati 09.08.21 09:26
Talvel sain käigukastist jagu. Sisendvõllil pragu. Kuna pikalt polnud aega remontida, siis lõpuks sai peale jaanipäeva asi ette võetud ja koos ketivahetusega sisendvõll ka vahetatud. Kasti läksid kõik uued õlid(kesk differ, esi differ ja käigukasti) ja õlifilter(ZF originaal). Ketivahetuse käigus sa ka õlilekked kõrvaldatud. Lekkis vahekarter ja nuka raamid.
Seismisega oli puruks läinud ka esi vedru. Sellega seoses läksid ette uued amordid ja vedrud. Taga amordid said vahetatud ennem käigukasti katki minekut.
Lisaks otsustas kliimapump töölepingu lõpetada. Läks ka see uus koos kuivati ja uue rõhuanduriga.

Auto hetkel ka müügis. Sest plaan valmis teha järgmise suve projekt: Audi A4 (b6 või b7), 3.2VR6 turbo. Hetkel keret ei ole veel. Otsin siis sedaan keret. Ideaalis võiks olla S4 oma aga silmapiiril ka 3.0 V6'd.



Liikuv pilt 1
Liikuv pilt 2
Liikuv pilt 3


Müügikuulutus

LS: 380 000km
andrec

 postitati 10.11.20 09:18
Olgem ausad, et turu kõige kallim sarnane isend vaevleb samade probleemide käes.
EnnK

 postitati 10.11.20 06:01
2k€ ei ole palju terve elus audi A6 eest, seega on tõesti piisavalt ruumi parandusteks investeerida. Kui on oskust ja jaksu, siis vbl ongi vahest päris hea mõte osta soodsalt nats väsinud isend ja ta siis elule turgutada. C6 hind turul on minu arvates kõvasti alla nende tarbimisväärtust.

Igal juhul jõudu!
andrec

 postitati 09.11.20 21:34
Auto ostuhind oli 2000eur. Seda ei oska öelda palju praegu kulutanud olen. Pole arvestust pidanud. Midagi katastroofilist pole. Väga lohakas pole eelmine omanik olnud ka, sest silla ja piduriosa on korras hoidnud.
Eile uurisin seda käetoe linki just ühele kliendile. Kahjuks on remont komplektina saada musta ainult. Aliexpressist saab "õiget" värvi hiinlase ka tellida, muidugi ei tea kui kvaliteetne see on. Muidu originaalis koos kaanega ja oli mingi 134eur vist.
EnnK

 postitati 09.11.20 14:01
Väga muljetavaldav, et oled viitsinud haiget ja halvasti koheldud masinat nii põhjalikult kõpitseda, müts maha! Kas see tasus vaeva? Mis sa ostes maksid ja paljud oled nüüd siis lisaks sisse pannud?

Olen ise ka C6 mees ja autoga iseenesest väga, väga rahul. Mul ta muidugi uuest peast käes, 120 t km sõidetud ja väga heas korras. Disaini poolest oleks juba ammu mõne uuema vastu tahtnud vahetada, aga nii kui tehnilist poolt uurin, siis kaob huvi ära.

Muuseas, mul on ka vaja vahetada kesk–käetoe lukusti link, vedru vist puru vms. Kui keeruline töö see on? Mul originaalis seal hele sisu värvi link, uut tellides tuleb vist must või?
andrec

 postitati 08.11.20 22:15
Tsitaat:
Algselt postitas: IvarV
Huvi pärast, mis Revalist C7 kang maksis?

149 on lett koos km'ga
IvarV

 postitati 08.11.20 22:08
Huvi pärast, mis Revalist C7 kang maksis?
andrec

 postitati 08.11.20 22:00
Pole vahepeal uuendanud teemat. Kui 5000 km sai sõidetud vahetasin õli Motul 5w30 vastu. Castrol 5w30 tahtis rüübata kõvasti. Nüüd varsti 5000km jälle täis ja olen Motulit korra 0,5l juurde kallanud.

Vahetasin välja ka MMI nupud kuna osad nupud ei töötanud ja osadel valgus ei töötanud. Tellisin romulast uuema tüübi oma prooviks ja need hakkasid tööle. Nüüd jälle vähe värskem välimus.

http://differ.ee/images/C6/IMG_5173.JPEG
http://differ.ee/images/C6/IMG_5644.JPEG

Vahepeal jõudis kohale ka uus tulede lüliti.

http://differ.ee/images/C6/IMG_4864.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5564.JPEG

Kulunud lülititest tuli uus parema esimese ukse aknalüliti. Tundub, et kõrval on kõva suitsumees istunud kunagi :D

http://differ.ee/images/C6/IMG_4863.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4859.jpg
andrec

 postitati 28.08.20 10:28
Sai veits auto salongis möllat, katkiseid ja puudu olevaid asju lapitud.

Esimese asjana oli puruks kõrvalistuja päikesesirmi kinnitus. See sai Revalist uus tellitud. Kes ei tea siis saab eraldi varuosana tellida.


http://differ.ee/images/C6/IMG_5109.jpg

Järgmisena sai ette võetud esimese käetoe luuk, mille kinnitus oli puruks. Selle remontkomplekt sai samuti Revalist tellitud.
http://differ.ee/images/C6/IMG_4818.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4819.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4820.jpg

Kindalaeka luugi üks kõrv oli puruks ja kukkus kolksuga lahti. Romulast uus luuk ja Revalist luugile uus amort.
http://differ.ee/images/C6/IMG_4860.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4928.jpg

Revalist tellisin natukene edevama käigukangi nupu ka. C7 kere oma. Alt raam on veits suurem, et päris hästi ei istu pessa. Kuna pean veel mingiaeg uuesti lahti võtma, et MMI nuppude plokki vahetada, siis sätin natukene paremini.
http://differ.ee/images/C6/IMG_4933.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4934.jpg

Kõrvalistuja sooja-külma kraan oli ära lõhutud. Selle sain romulast uue. Käib eraldi välja, ei pea tervet plokki ostma.

http://differ.ee/images/C6/IMG_4980.jpg

Ja kõige suurem töö oli AIRBAG'idega. Ostma minnes muidugi arvutit kaasa ei võtnud ja ei osanud tähelepanu pöörata, et juhi airbagil pragu. Ühtegi tuld muidugi ka ei põlenud. Einari esimene küsimus oli, et kas airbagid tagasi pandud.(Tema oli ostnud juba ilma nendeta) Ehk siis umbes 10aastat pole sellel autol airbagid töötanud. Kõik muu sain korda, aga vaja veel aku juhe tellida ja kelladeplokk välja võtta, ning teip eemaldada pirni eest. Mootoritulele ka teip ette pandud vist.

http://differ.ee/images/C6/IMG_5102.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4856.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_4862.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5103.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5104.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5106.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5108.jpg
http://differ.ee/images/C6/IMG_5107.jpg
andrec

 postitati 21.07.20 13:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Täitsa tuttav auto, kunagi vist kollitas seda hirmus ketilagin, võin eksida. Aga noh, vähemalt on, millega vaba aega sisustada, kui peaks seda jääma. Vähemalt oled üle sellest autost ja muredest, mitte nagu enamus. Edu.

Viljandist sain selle jah. Eks pean plaani võtma ketivahetuse jah. Kui Eints vahetas 170 000km pealt, siis hetkel 370k ees, ehk siis 200k sõidetud. Hetkel laginaid ei ole. Võibolla oli abi nende klappide vahetusest seal sisselaske all.
Jann

 postitati 21.07.20 08:09
Täitsa tuttav auto, kunagi vist kollitas seda hirmus ketilagin, võin eksida. Aga noh, vähemalt on, millega vaba aega sisustada, kui peaks seda jääma. Vähemalt oled üle sellest autost ja muredest, mitte nagu enamus. Edu.
andrec

 postitati 20.07.20 20:47
Sai viimane õlileke ka kõrvaldatud. Vahetasin sisselaske alt ära karterituulutus kopsiku tihendi. Sellega seoses panin ka uued originaal õliklapid. Need ei lase kaantest õli tagasi voolata.

Carbon cleaningut ei olnud hetkel aega teha. Väga umbes veel ei olnud ka. Tundub, et millalgi on puhastatud.

Sai ka mündikas vähe puhtamaks lobistatud auto korraks.

http://differ.ee/images/C6/image8.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image9.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image10.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image11.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image12.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image13.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image14.jpeg
andrec

 postitati 13.07.20 21:53
Audi A6 C6 avant 2005 3.2 quattro automaat.


Kuna roheline C5 hakkas igaltpoolt roostetama, siis sai üks nädalavahetus Auto24's surfatud ja jäi kohe silma antud isend. Väidetavalt keti probleemiga. Sai, siis kohe omanikuga ühendust võetud ja küsitud kas auto käivitub ja sõidab veel. Sain jaatava vastuse ja sõit hakkas Viljandi poole. Ei viitsinud isegi arvutit kaasa võtta. Need C6 elektriprobleemid kõik samad ju :D
Auto käes sai kohe järgmine päev ära vahetatud parempoolne summuti sukk mis koledasti plärises ja diagnostika tehtud. Suuremad probleemid olid, siis mootoriga. Kõik nuka ajastuse vead sees. Lisaks ei töötanud parkimisabi ja võtmeta sisenemine/nupust käivitus.

Mootoriga sai paika aetud keti "märgid". Kõrvalistuja poolsed nukad olid mõlemad võrdselt -28kraadi mööda. Selle töö käigus läksid ka uued klapikambrikaane tihendid, vanad lekkisid küünla avadesse. Uus läks ka MAP andur, mis andis viga. Ja peale ajastuse paika panemist ei lasknud teha ära sisselaske nukkade adaptsiooni. Sai siis uued nuka solenoidid pandud, sellega asi korras. Vanad solenoidid olid ära lõhutud eelnevalt. Lisaks oli veel õlileke vaakumpuba vahelt ja väntvõlli esimene simmer. Need asjad läksid ka uued. Ja muidugi täis hooldus, kõik filtrid, küünlad ja õli. Revalist sai uued originaal kojamehed ka ette tellitud.

Võtmeta sisenemisel andis 3 lingi viga ja vasakpoolse antenni viga. Alustasin antennist. Kiskusin vasaku tagumise uksepolstri maha. Antenni pistikul üks klemm roheline. Puhastasin ära ja korras. Enam ei anna lingi vigasid ka ja kõik töötab nagu peab. Sellega seoses panin vähe uuema nupu käivitamiseks.

Parkimisabil oli eest välimised andurid läbi ja tagumine kõlar. Nende vahetusega asi korras.

Hetkel veel sisselaske kollektori all mingi õlileke, sellega seoses tuleks teha ka Carbon Clean.

Elektri poolepealt taga pidurituled viskavad viga vahepeal (LED :D). MMI nuppude paneelil üks nupp ei tööta ja kliima nuppude paneelil parempoolne keeratav nupp ära lõhutud. Lisaks ka kindalaeka üks kõrv ära murtud.

Sai ka hooldusraamatut uuritud. 170k pealt kett vahetatud autol. Edasi uurima hakates tuli välja, Eintsi kunagine auto see. Hetkel 370k ees.

Järgmine samm on ka natukene kere lasta värvida mõnest kohast. Eks sellest räägib siis, kui asi käes.


http://differ.ee/images/C6/image7.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image5.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image4.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image3.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image2.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image1.jpeg
http://differ.ee/images/C6/image0.jpeg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 66.7% - SQL: 33.3%]