Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] [quote][i]Algselt postitas: AllanA[/i] Nagu näeme, siis viimase otsa D3 on suhteliselt murevaba auto, v a mõned totakad tüüpvead. Sul läbitud kilomeetreid muidugi selle tõestuseks rohkem. Lisaks hoolduste / remondi teostamine on täna ikkagi väga mõistlike kuludega. Jaksu! [/quote] Kuidas võtta... Mina olen tegelenud C5 RS6, 2xC6 3.0TDI Quattro ja nüüd antud A8'ga. Käekiri on kõigil sama - kui on tavahooldus ja väikesed probleemid, siis pole hullu, aga kui midagi valesti hakkab minema, siis summad kohe neljakohalised ja auto korda saamine majanduslikult mõistlikult võtab aega. Nt. vaatame seda viimast remonti, mis tehti - ma sahkerdasin nii palju ise, kui sain (kasutatud osad) ja arve tuli lõpuks ikkagi ca. 1200€. Lisaks ei olnud võimalik autot kasutada 3 kuud, sest osade kogumine võttis mingi aja ning ülejäänud aja järjekorras olemine ning kõigi probleemide lõplik lahendamine. Ma ei nimetaks seda kuskilt otsast "murevabaks liiklemiseks". Jah, antud auto pidas ikka väga kaua vastu ilma suuremate väljaminekuteta, aga vabalthingav 3.2 on ehk kõige lollikindlam mootor. See juba eos elimineerib mõned probleemid kasvõi seeläbi, et kõik on vähem kapoti all ja lisaks majanduslikule aspektile on ka töid lihtsam teostada. Ütleme, see rahalise poole mõistlikus on nii subjektiivne, aga [i]homo oeconomicus[/i]'ena pole kuidagi mõistlik, et aastane remondiarve ületab 50% auto turuväärtusest. Nendest juttudest, et "see on preemium" ja "remondid kunagi 50-60-70 000€ maksnud autot" saan aru, aga majanduslikust seisukohas asja analüüsides ei päde. Minu viimane aasta - 2021 juuni tulin Eestisse, 2021 september auto seisis ca. kuu, siis jälle jäi seisma 2021 dets kuni veebruar. Et siis viimasest 12 kuust polnud mul 33% ajast autot võimalik tehniliste probleemide tõttu kasutada. Samas, varem on olnud ainult "olematud" mured. Aga kokkuvõttes olen mina selle autoga muidugi ÜLIMALT RAHUL. Ma sain selle nii odavalt ja üldine ekspluatatsioonikulu on olnud igati mõistlik arvesse võttes sõidurõõmu ja -mugavust, mis see auto mulle pakkunud on. Majanduslikult veel - tänasel päeval saan isegi juppideks müües ca. 60% ostuhinnast tagasi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]