Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Minu käes pidas auto ilma igasuguste suuremate remonttöödeta vastu (enamvähem täpselt) 46 999km. Enne 2021 detsembris seisma jäämist olid kulutused piirdunud kuluosade vahetamisega. Suuremad kulud olid senimaani olnud rehvid (2x uued suverehvid, 1x talverehvid), sisselaskeklappide puhastamine ja käigukastiõli vahetus, mis tegelikult kõik on tavaline korrapärane hooldus. Viimase 6 kuu lõikes 1. üllatus (minu kasutusaja 2.) leidis siis aset 2021 septembris, kui üles ütles starter. Sellest juba kirjutasin ka. Samuti sai mainitud, et starteri vahetusest sain auto tagasi ilma toimiva roolivõimuta. Siit juba jõudsime koos ka detsembrisse, kui auto siis lühikese aja jooksul 2. korda täiesti seisma jäi. Sel korral elustas igapäevaroima Pro Hooldus OÜ (+ üks elektrik). Tänud neile. Kulukaimad varuosad sai hangitud kasutatuna kolmest kohast – tagumine vasak amort ja õhkvedrustuse klappide plokk Automehed OÜ’st kogumaksumusega 225€ (130 amort + 95 plokk), õhkvedrustuse kompressor 200€ eest Alvabore OÜ’st. Päring sai tehtud läbi elv.ee ja need kaks kohta olid autolammutustest ainsad, mis vastasid. Veel tellisin eBay’st roolilati survemuunduri (80€). Uued osad pakkumisel: amort 623.33, plokk 230.73 ja survemuundur 239.25. Kompressor hinnati esialgu töökõlbulikuks, aga kuna kompressoriga seotud relee kogu selle peamise jama põhjustaski, siis ilmselt sai seeläbi ka kompressor kahjustada. Kuigi mul polnud kunagi plaanis selle auto peale paremale-vasakule raha vihmutada, siis ilmselt oli mõistlikum see 200€ lisaks veel investeerida. Kuigi pole ju teada sellegi kompressori käekäik, siis hetkel toimib auto vedrustus nii, nagu peab. Kasutatud varuosade kasutamisel ainsaks ajutiseks paranduseks kujunes roolilati survemuundur. Minu meelest ühe või kaks päeva töötas. Ütleme, selline käte trenn, kui ilma igasuguse võimenduseta, enam ei ole, aga päris kange on rool ikkagi. Et siis sõidab veel ja pole häda midagi… Või noh, kui ignoreerida seda, et tol korral koos roolivõimuga kadus ka võimalus MMI’d kasutada (ei tõuse enam puhkeasendist). Samas – rool toimib, käigukast toimib ja pidurid toimivad. Mida veel vaja? --- Et elu igav ei oleks, siis juhtus nii, et olen saanud mõned päevad V10 TDI’ga ringi sõita. Hetkel küll ainult 3. käiguga “Brake Failiure” veateate tõttu, aga 10 masuuti pressivat silindrit ja kaks turbot hoolitsevad selle eest, et saab täitsa sõidetud isegi nii. Või noh, nagu SR foorumis öeldakse: “Tõmbab nagu rong.” “Pump tundub tihe.” [url=https://flic.kr/p/2nckDKt][img]https://live.staticflickr.com/65535/51980500245_6e96d55b57.jpg[/img][/url] [url=https://flic.kr/p/2nckDJM][img]https://live.staticflickr.com/65535/51980500205_c16253c3db.jpg[/img][/url] [url=https://flic.kr/p/2nci9wv][img]https://live.staticflickr.com/65535/51980011713_25a7448928.jpg[/img][/url] Hetkel plaan natuke taskukohaselt kõpitseda nii palju, et ehk saab mingitest muredest lahti ja mingi aja nautida seda masinat. Plussideks võrdlemisi hoolas eelmine omanik (viimane arve on 2000km tagasi @ 1689.10€), kelle eestkoste all isegi käigukasti remonditi. Mootor tundub enamvähem kuiv (750Nm ajab siit-sealt ikka higistama), ketastel-klotsidel mingi liha veel peal ja vedrustus tundub ka seisvat nii, nagu vaja. Kolmas käik on ka hea - "tõmbab nagu rong". Peamiseks miinuseks hetkel (arvatavasti) paar lahti korrodeerunud ühendust pedaalide juures. Lisaks, paljudele oleks kindlasti pinnuks silmas roostelaigud kere erinevates paigus. Mulle isiklikult ei sümpatiseeri juhiukse raamis olev auk. Muu on ainult paatina. --- [b]Kui keegi mõnda pädevat (auto)elektrikut Tallinnas isiklikult soovitada oskab, siis võib mind tema poole suunata. Oleks abiks.[/b] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.8%
- SQL:
49.2%
]