Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] PRO Hoolduses käidud. Esmamulje igati hea - Raivo tundub Andrese tüüpi mees olema teadmistelt ja probleemilahendusel, seega antud auto saaga ilmselt jätkub sinna remonti minekuga. Selleks oleks mul natuke abi vaja. Osad, mida otsin kasutatult (lisan sulgudesse uue osa hinna): - roolilati survemuundur (265.84€) - õhkvedrustuse klappide plokk (256.37€) - tagumine vasak õhkamort (komplektne) [733.33€] [url=https://elv.ee/]Autolammutuste Liidule[/url] läks päring teele, aga mina sealt mingeid vastuseid küll kunagi senimaani pole saanud, kui tõesti vaja on olnud. Olgu, kui antud autole LHD esitulesid otsisin, siis tulid, aga 600€/tükk pakkumised... Aga "Erki Nool" ja proovime uuesti. Seega, kellel on nt. endal pakkuda või kes oskab näpuga õiges suunas juhatada, siis igasugune nõu on teretulnud. Kasutatud osade hinnad võiksid jääda hinnanguliselt sinnakanti, kus olen nõus selle ca. 1000€ investeeringu tegema, et see masin uuesti tänavatele tuua. Ise-enesest mootor ja käigukast toimetavad, vedrustus samuti, kui kõrvale jätta selle, et kompressor on hetkel koliseb, sest on puksidelt lahti (rõhku toodab, auto tõuseb normaalsel kiirusel sõidukõrgusele) ja tagumine vasak padi lekib ning roolivõim suures osas puudub, siis auto endiselt sõidab täiesti viisakalt. Eelmises pikemas postis mainitud autovahetus on endiselt plaanis. Kui siin on mõni minu YT jälgija, siis "saladuskatte" all võin öelda, et plaanid on seoses ca. 06.07-19.07 Nürburgring'ile tolknema minekuga (jõukad Soome sõbrad sõidavad ka ikka) ja V10TDI on endiselt päevakorras. Antud A8 on selleks ajaks juba 3 aastat minu käes olnud ja elu on liiga lühike nagu klišee ütleb. Lugu jätkub. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.6%
- SQL:
64.4%
]