Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Tervitused teile teiselt poolt, olen korduvalt ühendust võtnud ja teen seda taaskord. Nagu ikka, enne asja juurde jõudmist ([b]osav VAG mehaanik Tallinnas – otsin sind[/b]) alustame heietusega, et foorumikultuuri jätkuvalt aastal 2022 elus hoida. 16.05.2019 @ 168 445km sain selle auto omanikuks. Tänaseks päevaks on enamvähem 215 000km odomeetril. Täpselt ei mäleta enam, kuna auto pole juba (vist?) novembrist enam kasutust saanud. Põhjused vist kedagi ei üllata, aga alustan siis enda odüsseia kirjeldust. Üldiselt on see auto teeninud mind ilma igasuguste viperusteta ja ülimalt truult kõik need 2 ja enamvähem pool aastat. Nö. „teele“ olen jäänud ainult korra, kui 22.07.2020 @ 195 684km otsustas roolivõimusüsteem lekkima hakata. Kuna tol hetkel oli tegemist mulle võõra probleemiga, siis esialgu tundus, et midagi on kapitaalselt rikki läinud tulenevalt sellest metallsest helist, mida kuivalt töötav roolivõimupump teeb. Andres (Differ OÜ, kui tõesti keegi veel ei tea) juhatas mind video põhjal õigele teele, sai mõned päevad peale kallamisega sõidetud ja peale lekke kõrvaldamist masin jälle toimis. Esimest korda selle autoga (ja 2. korda elus) leidis aset tõeline „teele jäämine“ (õnneks auto lihtsalt hommikul kodu juures ei käivitunud) 12.09.2021 ca. 210 000km juures. Varasemalt C6’e pealt tuttava starteri väsimise märgid olid tegelikult juba auto ostust olemas olnud. Väljendub see ilmselgelt – nt. antud A8 puhul vaatamata uue Varta AGM aku olemasolule oli käivitus teinekord vaevaline. Vahest poos lausa 1. katsel kinni ja pidi 2x süüdet andma auto käivitumiseks. Kirjeldatud vaevalise käivitumisega sai sõidetud 2 aastat ja 4 kuud auto ostust kuni eelmainitud päeva hommikul auto enam ei käivitunud. Kas sai see nüüd antud auto lõpu alguseks, selgub veel, kuid treileri peal auto Andrese juurde sõitis ja järgmise starteriga oli probleemid lahendatud. Või kas ikka olid? Ma ei näita siin näpuga ühegi asjaosalise poole, sest mul puuduvad sügavamad teadmised panemaks objektiivset diagnoosi, aga konstanteerin fakti, et auto sain tagasi olematu roolivõimuga. Boonusena otsustas multimeediasüsteemi luuk, et enam ei avane. Boonuse puhul olen kursis, et luugi mehhanismi plastmassist hammasrattad võivadki ükshetk ära väsida, seega – ilmselt oligi lihtsalt aeg. Roolivõimuga sai edasi toimetatud nii, et kui mina lõpuks auto kätte sain (ma ei käinud ise järel), siis kontrollisin õli taset – eelmisest seiklusest oli mingi pädevus all. See oli langenud miinimumist grammi võrra allapoole. Täitsin paagi uuesti märgiseni „F“ ja vähesel määral läks rooli keeramine kergemaks, aga laias laastus oli sellest hetkest edaspidiselt autoga kerge ülakeha treening, millega harjumine toimus küll üsna kiiresti. Sõitsime mõlemad Perenaisega edasi ja nii see hetkel on jäänud. Vaatasin kohe UK’st järele – tegelikult on kasutatud roolilatid alates 50£’st eBay’s ka täitsa olemas. Järgmine seiklus leidis aset 18.11.2021 @ 214 614km, kui tulenevalt puht sportlikust huvist viisin auto Forsi Mooni tänava esindusse ostueelsesse kontrolli (koos proovisõiduga). Soovisin teada, et mis puudujääke omaala eksperdid võiksid tuvastada antud auto juures. Üht-teist kirja pandi (vt. pilti), suurt targemaks ei saanud. Midagi oskan tänaseks päevaks juba ise vaadata, osadest puudujääkidest oldi mind juba teavitatud ja logisevale peeglikattele pole keegi lihtsalt kunagi tähelepanu osutanud. AGA sellest ma küll aru ei saa, et kuidas elukutseline tehnik ei suutnud tuvastada seda, et A8’l roolivõim ei tööta. Proovisõidul käidi ja seda tean 100%’ilise veendumusega, kuna suudeti tuvastada „anomaalne olukord“, mille kirjeldust võite ise alt lugeda. Antud „anomaalia“ põhjusega olen samuti ammu kursis – nimelt, kui gaas põhja lüüa, siis jääb gaasipedaal juhi riidest põrandamati serva taha kinni. Matid peaksid olema originaal riidest matid (need, millega auto sain). Kuidas see võimalik on? Ma ei tea. Ma olen lihtsalt selle teadmisega edasi elanud, et põhjagaasi kasutades tuleb teinekord varbaga vaiba serv pedaali pealt jälle ära lükata. Automaatkasti puhul võidab kivi-paber-käärid alati piduripedaal, seega ma suurt numbrit sellest teinud pole ja olen selle teadmisega lihtsalt edasi elanud. Palju see auto ikka seda põhjagaasi üldse näinud on. Lugu on jälle pikaks venimas, aga olen jõudmas puändini, mis tegelikult midagi ootamatut pole. 30.11.2021 saabus õhkvedrustuse kompressori videvikutund. Eelmisel õhtul toimis kõik veel „veatult“, aga 30. hommikuks oli kompressori relee aku tühjaks tõmmanud. Tegelikult olin juba varasemalt paar korda eest vasakult kuulnud mingisugust tohutut kloppimise heli. Tõmbaks paralleele siin naabritega, kes teevad kõrvalkorteris remonti ja see tuli just eest vasakult. Kuna olen kasutanud seda autot tarbeesemena, siis esialgu võtsin teatavaks, et kompressor õnnelik ei ole ja lõpp on lähedal. 30.11 lõpp ka tuli. Nüüd on auto seisnud nende ridade kirjutamise hetkeni. Ise-enesest kompressor toimib ja tõstab auto üles, aga seda tehes on tohutu elektri kärsahais salongis. Kuna minu eesmärk pole autot maha põletada, siis on auto seisnud selle viimase vea ilmnemisest saadik. Väikese boonusena on vasak tagumine serv lääpas – loodan, et ehk on tegemist on kõigest õhkvedrustuse ventiili lekkimisega, mille kohta olen varasemalt ühe Q7 teemast lugenud. Halvema stsenaariumiga on ilmselt kõik kogenud Audi juhid kursis – õhkpadja lekkimine. Hetkel Alvadi näitab, et Trucktec kompressor ca. 405€ ja tuntum Arnott 750€. Vedrustust ennast näitab ainult ette – Mapco 720€ või 1350€ (ilmselt „non-sport“ ja „sport?). Hetkel ongi seis, kus planeerin järgmist käiku. Esmalt tahaksin leida kellegi Tallinnas, kes oleks valmis mind selle autoga aitama. Kuna Andres ütles, et tal on veebruari kuusse täis ja mul pole aega oodata, siis: [b][size=5]- otsin kedagi Tallinnas, kes oleks valmis ette võtma esialgu defekteerimise ja oleks võimeline mulle koostama hinnapakkumise[/size][/b] Ilmselgelt ma ei lähe Forssi peale eelnevat. Otsin rohkem sellist personaalsemat abi nagu Andres mulle pakkunud on. Selle all ma ei mõtle muidugi, et auto seisab kuid kellegi platsil ja arved venivad – kui töö on aus, siis mina hoian alati omalt poolt asjad korras. Kui oskate kedagi soovitada või keegi soovib ise ette astuda, siis pange siia alla vastusena või U2U. Sai jälle päris pikalt. Lõpetuseks nii palju, et tulenevalt remondikalkulatsioonist (mida ma enamvähem tegelikult juba peas aiman) sõltub selle auto edasine saatus. Sellist A8’t on üldse võimatu väärindada rääkimata sellest, et antud masina puhul on „rool valel pool“. Räägime siis numbritest ka: auto hind oli 4255€, esituled 250€ ja regamine ka 200€. Muu kulu on olnud ainult kütus ja normaalne hooldus, mis käib asjaga kaasas. Ostuhetkel ainuke analoog (millel polnud nt. keyless go’d) oli Auto24’s üleval 11 000€’ga. Täna on ootamas halvemate stsenaariumite kohaselt laias laastus 2000€’ne remondiarve. Odavaim masin turul 7800€’ga üleval (küll nö. gen 2). Siin vahepeal 2020 müüa üritades jäid „parimad pakkumised“ (kirjad Auto24’s) 4000€ juurde. Kokkuvõte: siin on ilmselt nabanööri lõikamise hetk. Olen saanud antud masinat pea ilma igasuguste lisakuludeta tarbida 50 000km. Lisades juurde „valel pool“ oleva rooli ja meie turule äärmiselt ebasobiva 3.2 bensiinimootori (mootor, mida ma kuidagi ei soovinud, aga peale 50k km olen ülimalt rahul), siis pole lihtsalt enam majanduslikult mõistlik antud autot reanimeerida. Pigem suunan selle raha järgmise masina fondi. Hetke tundub saatus olevat Auto24 oksjon. Kuna mu igapäevane sõiduvajadus on osaliselt kaetud läbi isa masinapargi (ta on asunud erinevaid säästumasinaid kollektsioneerima – kogus on üks kõige tuntuma hübriid eksemplar ja üks Saksa CNG jõujaam), olemas on veel Bolt Drive, siis on tekkinud rumalad mõtted omada kasvõi ajutiselt (eeldusel, et see laguneb ka kohe laiali ilmselt) üht järgmist majanduslikult ebamõistlikku igapäeva masinat, mille aastal 2021 saab rohkem, kui 90% allahindlusega kätte. Kuna tulevik tundub tume (loe: elektrifitseeritud), aga hetkel on veel käimas sissepõlemise luigelaul, siis võiks ju ühe V10 TDI’ga paar päeva sõita, kuni see kapitaalselt katki läheb. Parafraseerides Jürto Nii-Dommzonni, siis veinisõber ei ole see, kes pudeli veini üksi korraga ära joob. Tooks selle üle autondusse – autosõber ei ole see, kes oma Corolla’ga 300 000km täis sõidab. [u]Pildid[/u] Forsi ostueelse kontrolli koos proovisõiduga dokument [url=https://flic.kr/p/2mVjGnE][img]https://live.staticflickr.com/65535/51799250024_820393f32a.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2mVcXvC][img]https://live.staticflickr.com/65535/51797935162_108df30da3.jpg[/img][/url] Vasak tagumine vs. parem tagumine [url=https://flic.kr/p/2mVcXyd][img]https://live.staticflickr.com/65535/51797935312_bbd5ed96b2.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2mVmyvK][img]https://live.staticflickr.com/65535/51799613805_01336a6414.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
57.9%
- SQL:
42.1%
]