Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Kuna mingites ringkondades on antud sõiduvahend endiselt teatava furoori allikaks, siis kiire ülevaade vahepealsest. Mõned nädalad peale Volvo konksu otsas maandumist otsustas X4’ga? vanem meesterahvas ühel vihmasel hommikul (03.08) vasakpööret Tammsaare teelt Nõmme teele sooritades panna D asemel R’i ja mulle täpselt samasse kohta kergelt sisse heegeldada: [url=https://flic.kr/p/2kA8Pfo][img]https://live.staticflickr.com/65535/50925756726_9e5ecba196.jpg[/img][/url] Kuna masina nina on juba niigi ära traageldatud ja rohkem lapiteki moodi, olin just ostnud selle nrmärgi aluse mingisuguse 20-30€ eest ning onu ise rõõmsalt mulle 50€ pihku viskas, siis ei üritanud ma tema kulul esiosa renoveerimist ellu viia. Temaatikat „igapäevaelu nagu NASCAR“ olen siin juba puudutanud, seega ma eriti leinata ei viitsinud selle järjekordse muljumise pärast. Mingid päevad enne ülalkirjeldatut lekkis roolivõimuõli süsteemist välja ja ilma seda tähele panemata autot käivitades kostus kapoti alt heli, mida kuivalt töötav roolivõimupump teha võib. Kuna antud mootoril on teatav õlikulu üle mingisuguse perioodi, siis muidugi esimene mõte oli, et sai mootor kuivale lastud. Andres teadis kohe öelda, et roolivõimupump. Paak vedelikku täis ja Andres lappis lekke ära. 02.08.2020 - 196 105km - RVS G6 mootorisse ja RVS P2 roolivõimusüsteemi 24.11.2020 - 200 925km - hooldus (õli + filtrid sh. kütuse), ve ukseluku mehhanismi vahetus (varuosaauto küljest), talverehvid alla @ Differ OÜ 08.12.2020 - 201 1**km - teine ring RVS'i (G8) 05.02.2021 - 205 071km - käigukasti hooldus (ZF filter + õli) + RVS T8A lisand @ Differ OÜ Kõva asjapulk sõber kunagi kiitis RVS’i (ta on ise ka soomlane, nagu see toode), seletas pikalt kuidas tegemist on mingisuguse NASA nanotehnoloogiaga vms. ja see olevat tal ära võtnud ühelt EJ207’lt tiksu, siis läksid mootorisse ja roolivõimusüsteemi RVS’i tooted sisse. Nüüd hiljem käigukastiõli vahetust tehes käigukasti samuti. Kas ma ootan/eeldan mingisuguseid imesid RVS’i toodetest? Ei. Parimal juhul mingisugune efekt on ja ehk on tegemist positiivse efektiga. (Vara)kevadel sai prepareeritud kütusesüsteemi: [url=https://flic.kr/p/2kA9S8r][img]https://live.staticflickr.com/65535/50925961527_fd9780e00e_w.jpg[/img][/url] Veebruari alguse paiku tundus, et auto tossab liiga palju. Kütusekulus mingisuguseid suuri anomaaliaid ei esinenud ei enne, ega pärast. Kütus pea eksklusiivselt Õismäe lõpus asuvast Krooningust ja alati ainult 98 (ka mujal tankides). Kõigi nende anumate läbi sõitmine vältas enamvähem 3 kuud (veebruar-mai) ja lisandit sai pandud alati täispaagile. Kuna vahepealne Brexit pani ilmselt põntsu UK’st odavate masinate toomisele (ma pole tollide kohta uurinud), D4’de hinnad pole seal aastaga muutunud majanduslikult huvitavaks nii või naa (10 000£ ringis, mille eest saab juba LHD masinaid) ja tekkinud on üks järgmine lisahuvi, siis hetkel on plaanis sõita antud masinaga edasi kuniks kestab. Sellega seoses tahaks tekitada võimekuse BT kaudu muusikat mängida (sest tehase Bose’l on nii hea, mahlane heli kõigis sagedustes, lisaks oivaline bass) ja ette on jäänud järgnevad Kufatec’i tooted: https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/aux-a2dp-bluetooth-plug-and-play-music-receiver-for-mmi-2g-43394 https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-cinch-12-volt-ampire-btr100-40960 https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-3.5-mm-jack-ampire-btr200-41538 https://www.kufatec.com/en/car-hifi/music-in-car/a2dp-bluetooth-receiver-3.5-mm-jack-usb-ampire-btr300-41026 Kõige kallima mooduli kahjuks räägib see, et mul pole vaja info näitamise võimekust ja piisaks kõigest heli mängimisest. Teisalt pole otsest põhjust koonerdada. Kas kellegil on mõni nendest odavamatest variantidest kasutuses? Kas ja kuidas toimib? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
52.6%
- SQL:
47.4%
]