Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Samas panid sa rooli ju pildiga hindamiseks välja? Mida sa ootasid siis vastukajana? Inimesed on erinevad, minu jaoks on tähtis ilus väljanägemine samapalju kui funktsionaalsus. [/quote] Pole minu firma, mille reputatsiooni peaks kaitsma. Teie arvamused on hinnatud, sest näete (foorumlased) elemente, mida mina ilmselgelt ei näe ja seeläbi saan mina targemaks ning teie... saate ainult arvamuse avaldamise rõõmu. :) Teiste eest ma ei räägi, aga ise olen siin praktilisi teadmisi juurde hankimas ja hindan igasugust praktilist tagasisidet, olgu see positiivne või negatiivne. [quote][i]Algselt postitas: Typhome[/i] [quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Teemal "funktsionaalne tuuning vs. jama" olen vist ilmselt ainuke D3'e ja mitte-S8 vend, kellel on armeeritud pidurivoolikud? Kinnisidee tekkis juba enne auto soetamist, kui D3'sid üldiselt vaatasin. Miks? Vähemasti minu jala jaoks muutub piduripedaali tunnetus märkimisväärsemalt tummisemaks. On see platseebo või mitte antud masina juures, selle üle oskavad targemad diskuteerida.[/quote] Kust tellisid? [/quote] Lihtsalt ebay.co.uk. Elu on näidanud, et kõige kiirem viis kättesaada. [quote][i]Algselt postitas: mkb[/i] [quote][i]Algselt postitas: andrec[/i] Paistab, et siin enamus inimesi tegeleb millegi muuga auto roolis, kui tee jälgimisega... [/quote] Kuidas see nüüd töö küsitavat kvaliteeti õigustab? Sama loogikaga võiks terve salong räbal olla - sõidu ajal ju ei vaata. [/quote] Ekstreemsustesse kaldumine pole hea argumenteerimisstiil... Samamoodi, nagu pole mõtet turuodavaima? ja kahtlemata ka kiireima töö juures ideaalsust taga otsida. Pigem võiksite neid kahte eelmist faktorit arvesse võttes aktsepteerida, et "päris OK" asi on. Selle paarikümne € juurde kulutamise vastu pole, aga katsetamise eesmärgil saigi sinna viidud. [quote][i]Algselt postitas: Simps[/i] See osa tekstist on selge peaga kirjutatud?[/quote] Kes sa selline oled? JUHUL KUI (LOE UUESTI: JUHUL KUI) ainult "mitte-selge peaga" kindlal seisukohal suudad olla, siis üks s*t*k*tt minu arvates. --- "Huumorinurk" jätkub. Käisin Nordschleife ääres puhkamas ja 14.07 olin viimase laeva peal Helsingist Tallinna, kui Perenaine otsustas ühe Volvo XC70 konksu proovida (ls: enamvähen täpsel 195 030). [url=https://flic.kr/p/2jmRKZE][img]https://live.staticflickr.com/65535/50119152772_9c577f6f29_n.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2jmMHuZ][img]https://live.staticflickr.com/65535/50118363933_4cc9f56b63_n.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/2jmMHDM][img]https://live.staticflickr.com/65535/50118364443_4589aa2b7d_n.jpg[/img][/url] Ohvrid on: stangetala, kliimaradikas, numbrialuse plastik + hunnik igasugu kosmeetiliste elementide kõrvasid (ja siis ka see erinevatele silmadele erinevalt kajastuv esteetiline pool) Kliimaradikas läheb uus B-osa ja on juba olemas. Stangetala ja numbriplastiku saan lammutamisel oleva '09 mudeli pealt. Ülejääk on plaanis parandada epoksiidi ja nipukatega. Selline drifti stiilis, et kui keegi kolmas isik või Perenaine (hoidku selle häbi eest - ise) peaks tahtma järgmise suure rõhumisjõu ja väikse toetuspindalaga esmega rammu katsuda, siis poleks seal vastas "raske" raha eest kokkuostetud teiseringi kosmeetilsi tükke. Ilmselt saab seda nina nii sättida, et väga kaugelt on enamvähem ja hetkel lepin sellega. Positiivne osa antud juhtumi juures on see, et uued rehvid ja uue aku tahtsin nii või naa autosse panna, seega ajastus oli äärmiselt "sobiv". Aku jäi C6 Avant'ist üle ja on Varta 105Ah AGM. Rehvid said 245/45/19 Davanti DX640, sest: 1) Federal'e oli ainult 3 tükki saadaval 2) kõik hinnaklassi jäävad 255/40/19 rehvid olid kulumisastmega alla 300 (Federal'id 300) 3) soovitati Davanti't, kuna "omast kogemusest peaks sõita kannatama küll" 4) Davanti kulumisaste 400 255/40/19 Bridgestone Potenza S001'ed kulusid ca. 21 000km'ga täiesti märgiseni. Kulumisaste: 280 UHP jaoks on mul teine auto. Antud masin võiks punktist A punkti B liikuda. Rehvid nagu ikka [b]Rehvid Plussist[/b]. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
45.9%
- SQL:
54.1%
]