Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Olen pikalt siin juurelnud, et mis eluga peale hakata. Nagu kõigil, on koguaeg igasugu soovid ja huvid, milledel põgusalt olen siin teemas peatunud. Elus tuleb erinevaid lahendusi proovida ja autot osadeks ma müünud veel pole. Korduvalt olen maininud, et pole kunagi senimaani „autoäriga“ tegelenud. „Parimad müügid“ on olnud üks ca. 1500€’ne kasum ühte Brabus’e poolt kõpitsetud W220 MB’d müües ja paar autot on õnnestunud 0 kuluga müüa (tähendab: kütusekulu eest olen omanud). Autod on ostetud võimalikult majanduslikult ratsionaalselt enda rõõmuks. Sellest tulenevalt on alati olnud masinatesse selline rohkem lemmiklooma, kui tarbeeseme suhtumine, mis mõneti lihtsustanud ebaratsionaalseid otsuseid ja teiselt poolt raskendanud ratsionaalselt ostsuseid. Nii ka siis sel korral – ühelt poolt nukker sündmus, aga teiselt poolt ei hakka ma antud masinat odavalt ära andma, et keegi teine saaks sama liigutuse teha. Ühe haruldasema RHD auto kunagi ammu müüsin Osta.ee’s 0.10€ alghinnaga oksjonil maha ja tol korral sain mingisugused mannetud 1350€. Selle oleks ilmselt saanud mootori ja käigukasti eest, kuid tol korral ei olnud lammutamiseks varianti. Miks, kuidas, kus ja mille alusel auto omanikuks sain on siin korduvalt kaetud ja seda uuesti üle kordama ei hakka. Kes tahab, see loeb tagasi. Kõige olulisem selle juures on see, et juba ostes teadvustasin endale, et selle auto saatus meitemaal saab olema näguripäevi näinud vennastele elujõu andmine. RHD masinatele pole siin turgu, liiga palju on „valepoolerooli“ inimesi. Eile sai see päev kätte, kui lõpuks minna lasin. Kui ma auto ostsin, siis esialgu ei olnud küll plaanis nii vähe sellega sõita, aga põhjus on väga lihtne – igav on. Kuna viimase 5’st aastast 3’l on õnnestunud Nürburgring’il käia suvitamas, siis kindel plaan on sinna jõuda ka see aasta. Aga südamele ei anna rahu, et peaks sinna niisama reisimisele raha kulutama ja siis tühjade kätega tagasi tulema. Mulle imponeerib veidi rohkem, kui tegemist oleks raha kasutusega mingi järgneva käegakatsutavama investeeringu suunas. Autot tahaks. Hetkel on midagi endal hinge taga, aga mitte piisavalt. Olles Swed’ist ja SEB’st jõudu küsinud ning eitavad vastused saanud, ei ole sealt ka abi loota. Kuna endal kott kannab hetkel ainult nii palju, et teine samasugune asemele tuua (või midagi analoogsest hinnaklassist), siis tulebki ühte enne eest rahaks tegema hakata, et oleks potentsiaali midagi paremat saada. Ideaalses maailmas oli plaan, et enne ei lammuta, kui järgmine on kohal. Hoian autot veel 05.06’ni tervikuna müügis ja sealt edasi hakkab osade laialijagamine. Panen siis viimase sümboolse hinna 6000€ tervele masinale. Hetkel täielikku A8 väärilist sõiduelamust takistavad: - p stabilisaatorvarras, pü õõtshoovad ja rooliotsad lõtkudega - kliimasüsteem vajab täitmist „Potentsiaalsele ostjale“ (veider on seda kirjutada, sest 1.3 miljonist on isegi teoreetiliselt võib-olla 1-2 inimest) võin lasta Andrese juures (Differ OÜ) need tööd ära teha oma kulu ja kirjadega. Sildade reguleerimisse peab ise minema. Kui veel nokkida, siis väga spetsiifilistes olukordades meeldib käigukasti turbiinile „nõkutada“ (pöördeid kõigutada 100-200rpm kaupa, nt. vabalt „D“ asendis veeredes) ja soojalt käivitades vahepeal poob hetkeks kinni, aga need pole autot defineerivad puudujäägid. C5 RS6’ga sõitsin 3 aastat nii, et turbiini veakood oli sees ja probleeme polnud ning ’05 C6 3.0TDI poos käivitades samamoodi kinni ka peale starteri ja generaatori taastamist. Ühesõnaga, tegemist on veel täiesti ausa sõiduriistaga, aga hetkel on sõiduriista ausus võrdväärne minu huviga tegutseda ja tegutsemisvajadus võidab. Kellel on huvi tükkide vastu, siis võib hakata ühendust võtma. Müügipõhimõtted: - hinnad kokkuleppel turuhindade alusel (kui on mille alusel võrrelda) - proovin majaduslikust mõistlikusest lähtudes võimalikult ostjatele soodsat hinda teha - broneerin ainult 10% ettemaksu puhul, muidu „kes ees, see mees“ Teema lugejatele on igasugu pildi-videomaterjal auto hetkeseisust igati kättesaadav, et esmase aimduse kätte saaks. Teemale veel joont alla ei tõmba. Kui õnnestub mingeid kokkuvõtteid teha, siis saladusi ei pea ja panen siia ka, nt. millised osad kiiremini läksid ja mis raha nende eest saada õnnestus. Hetkel kõik. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
50.9%
- SQL:
49.1%
]