Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JoonasJJ[/i] Olen siin pikka aega juba sügelenud ja igasugu mõtteid mõlgutanud. Nagu ilmselt iga teine siinses foorumis postitaja, peale ühe ostu hakkab juba järgmise planeerimine. Alguses lubasin, et tahan D3 S8’t, aga jälgides Audi Sport mudelite hindu, mis ei kipu langema teatud barjäärist (ka RHD) ja kalkuleerides olukorda rohkem homo oeconmicus’e ning moraalse vananemise seisukohast, siis hetkel olen seisukohal, et loogilisem on osta mingisugune uuem, moraalselt kiiremini vananev (aga tehnoloogiliselt värskem) tavamudel, kui hakata mässama igapäevasõidul sellise pool-hobimasinaga. Pole sellist „mõmmi“, „klõbinat“ ja pole seda ka hetkel tulemas. Olen siis jälginud eBay.co.uk (natuke ka FB marketplace, AutoTrader ja Gumtree) juba pikemat aega. Alguses oli valik küll valik laiem – C7 A6, „C7“ A7 ja D4 A8 - siis nüüd olen selgeks teinud, et saab olema D4 A8 4.2TDI. Miks just 4.2TDI? Andrese (Differ OÜ) sõnutsi on antud mootoril „vanematüübi ketiajam“ ja „vanakooli“ Tiptronic, mistõttu sel korral ei ole plaanis „vana head 2 turboga diiselmootorit“ kõrvale jätta. Kindel roll on ka „väikese poisi sündroomil“ – tehasest lubatakse 5.5 sajani ja see vana hea „oioioi, mis piiramatud võimalused turbodiisliga peale keerata“. Tähendab, et otsesõidu võimekus on (R)S mudelite mastist ja ega igapäevaauto rohkemas ei peagi särama. Kallutamiseks on mul teine trandulett. See ka, et ammu olen unistanud BT’ga muusika mängimise võimalusest oma autos. Otse, telefon -> auto, mitte mingid elektroonilised skeemid. Võtan selle riski, et halvimal juhul on mul kaks meie maal ühes tükis müümatut masinat. Kasutatud varuosa kaupmeheks pole olnud plaanis hakata, aga elus tuleb igasugu asju proovida. Teema kangelase saatus on hetkel selline, et ennatlikult midagi toimuma ei hakka – esmalt proovin saada kõik asjad paika kuni selleni, et järgmise autoga Tallinnas olen ning siis teen konkreetseid otsuseid. Praegu kognitiivsele tunnetusele põhinedes tundub, et tuleb hakata tükkhaaval müüma. Ütlen ausalt, et kerge südamega ma seda ei tee, sest millegipärast on „suhtumine“ enda autodesse natuke teistsugune, kui pliiti köögis. Kuigi, mõlema puhul on tegemist tarbeesemega, mis täidab teatud funktsiooni igapäevaelus. Aga pliidist on mul suva – pea-asi, et töötab. Odavalt ära andma ka kindlasti ei hakka, sest vaatamata subjektiivsele „rool valel pool“ stigmale, pole see auto teistest analoogsetest mitte mingil moel materiaalselt vähem väärtuslik, kui need eksemplarid, millel rool paikneb vastaspoolel. Neile, kes sellega leppida ei suuda, ütlen ainult, et te eksite ja siin diskuteerimisruumi ei ole. Lasin siis auto pidulikult puhtaks teha pildi-videomaterjali jaoks Merimetsa Jazz’is ja ise nühkisin lausa rehvid ka veel läikima: [url=https://flic.kr/p/2iY8tNP][img]https://live.staticflickr.com/65535/49861940703_48ef3ea422.jpg[/img][/url] Kui keegi soovid, siis viimased pildid on kõrgkvaliteedilistena siin kättesaadavad: https://flic.kr/s/aHsmBhXU32 Kui kellegil on küsimusi teemal, et miks pole mõtet hood’is elades oma autot ülearu lakkuda ja iga kriipsu-kraapsu pärast muretseda, siis palun: [url=https://flic.kr/p/2iYcPwT][img]https://live.staticflickr.com/65535/49862787507_84f63870f6.jpg[/img][/url] Ostes olid küll kriipsud-kraapsud olemas, aga kõik plekid sirged. Keegi on lihtsalt tuimalt sisse sõitnud autole ja... nii ongi. Kahjuks ühes Tallinna kommuunis elades pole alati varianti oma parkimist valida ja siinsete „eraparklate“ kuutasude peale oleks aasta peale kokku kulunud 11.5% auto ostuhinnast. Seega, ühtpidi võib teha endast kõik oleneva ja teistpidi tuleb natuke minna lasta. Sellel autol oli ostes juba sama külje rattakoopal väike pärand Londonist. Eriti kihvt oleks olnud, kui ma oleks lasknud selle korda teha enne... Nagu paljud teised, püüan tihtipeale olla (paranoiliselt) hoolas ja nt. parkides mõtlen juba ette igasuguste probleemide vältimisele. Seega, mingitel erakinnisvara meestel (oma maja, ligipääs garaa˛ile vms.) ja/või tüüpidel, kes ühes või teises võtmes autoga seonduvate töödega sinapeal (töö/hobi), pole mõtet siin keksida. Tore, et teil hästi läheb ja saate lubada endale igasugu luksusi, aga kui elu on puuris üksteise otsas, siis reaalsus on see, et naabrimehe auto konksul on sinu varast ükskõik ja konks lõikab valimatult. Suure tiraadi lõpetuseks tegin paar videot ka nagu ikka. Müügivideo: https://www.youtube.com/watch?v=VqwrUKFrOkw Parempoolse rooliga sõitmine: https://www.youtube.com/watch?v=VPM4J8ybu38 Kusjuures, päris „tihti“ on linnapildis RHD masinad paista. Mäletan, et kunagi ammu juba märkasin tihti ühte üle kleebitud C6 sedaani liikumas Õismäe kandis (919BSJ, registreeriti 08.09.2016). Talletasin selle auto numbri seetõttu, kuna oli probleem Saksamaalt tulnud LHD C5 RS6 Avant’i registreerimisel (väideti, et sellele autole pole tüübikinnitust), siis sai võetud igaksjuhuks, et vajadusel refereerida antud auto registris olekule mõne tulevase RHD masinaga. Ei ole vaja läinud senimaani. Huvitav seik - jalutasin ükspäev kodumaja ees üle tee ja minu eest keeras majade vahele päris algusotsa XC90, mille paremal pool oleva rooli taga istus blond naisterahvas. Sai täitsa hakkama vaatamata mõnedes kabuhirmu tekitavale juhtimisatribuutika konfiguratsioonile. Numbrid olid autol kalli kodumaa omad. Selleks korraks on vist kõik. Sai vähe leili ka jälle visatud. Olen rääkinud. Howgh. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 3.2FSI Q - 2008 - JoonasJJ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
57.1%
- SQL:
42.9%
]