Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Vahepeal pole suurt peale sõitmise midagi toimund. Vedrudega on ikka kehvasti ja hetkel tagots ikka uppis kuna algselt polnud fk quattro omasi enam saada ja siis pidid tulema tatehnix aga siis polnud neid jälle laos ja nüüd jälle ootan, et mis saab. Samuti on asi polstritega venind kuna nahatajal olid tervisega probleeme . Kolmas negatiivne asi on see, et tdiq-st allesjäänud supakas on liiga lai ja ei mahu c5 bagassi vasta seljatuge vaid ette laiemasse kohta. Hetkel mõtlen, et mida teha sellega kuna kast on spetsiaalselt kunagi tehtud siis uue kasti tegu -4cm nimel on ikka suht halb. Headest asjadest on juhtumas see, et leidsin musta alcantara laekomplekti ja kui hästi läheb siis nv toon ka selle ära. Siis jääb alt osa hall ja ülevalt must ehk siis kahevärviline mis mulle juba s4 pealt meeldis. Tehnilise poolepealt sooviks infto v8 rihmakomplektide kohta. Kuna km poolest on ettenähtud 120 000km rihma välp (parandage kui eksin) aga sellel autol olevat see umbes 40k tagasi vahetatud ja 5a hakkab ilmselt täis saama siis peaks ka selle ära tegema kuna viimaseajal neid km tuleb ikka isuga. Rihmakomplekte olen vaadanud ja algavad 160e-300eurini. Rihm ise muidu tundub praegu väga korralik aga on selle vahetuse juures vaja mingeid spets tööriistu? Selle käigus tahaks ära vahetada ka need õlisurve klapid või kuidas iganes neid nimetatakse. Asuvad sisselaske all kui ma ei eksi? Nimelt teinekord on keti klõbin esimesel käevitusel ja samas teinekord pole midagi. Praeguste soojade ilmadega pole seda täheldand. Ketipinguti oli vasakult katkise tallaga ja sinna läks andrese käest kasutatud uue tallaga originaal pinguti asemele ja seega tahaks loota, et asi on neis õlisurve junnides. Nende kohta aga ei leia kuskilt infot peale selle, et sellised asjad peaks seal olema :D Elektrilise ventilaatoriga on ka mingi teema, arvutiga proovides see käima ei hakka aga vool talle peale tuleb. Täpselt ei mäleta aga äkki oli 11,5v vms. Otse akult vool pannes hakkab ventikas tööle. Samuti kliima sisse panna ei hakka ta tööle aga sõidupealt kliima jällegi hakkab tööle. Millest see tuleneda võib? Kas ventikal ikkagi midagi mäda või on asi milleski muus? [img]https://www.upload.ee/image/9995385/IMG_20190521_142623.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C5 4,2 220kw 2000a. kuno666 ATM>Manuaal.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]