Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D2 "Sport" - FL 4.2 - 1999 - MÜÜDUD
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dream[/i] Nonii... Silmad on juba pahupidi foorumites ja foorumi arhiivides soramisest :D:D:D Põhimõtteliselt nagu aru saan siis quote: [u]"There is no difference between the [b]A8 sport and S8 suspension.[/b] They are the same 20mm drop, the same same stiffness and same ride. The only other difference in springs / shocks come from weight related build components, such as the engine/gearbox, towbars, electric rear seats...."[/u] Ehk siis sport vedrustus A8 all "olevat" sama mis S8 : [b]"A retuned, 20-millimetre (0.8 in) lowered sports suspension included a 30 percent stiffer spring rate and 40 percent more compression damping in the shock absorbers. "[/b] Niipalju kui ise olen vaadanud siis jah auto istub mõlemad koopad ilusa väikese vahega võrdselt. (5cm esimeste vedrude murdunud ots ei tohiks nii palju erinevust tuua auto "istumisse") Ju siis on ikka sport vedrustuse jäänused all. Pilt - "tavalise" vedrustusega A8: [img]https://www.upload.ee/image/9245945/a8korgus.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9245975/a8kaksk.jpg[/img] ja S8: [img]https://www.upload.ee/image/9245947/s8.jpg[/img] S8/sport vedrustuse "stance" on ikka maasikas albeit natuke ebapraktiline(madalam esiots) :cool: Mugavuse koha pealt noh - arvamused lähevad 2 lehte - kellele ema kellele tütar eksole - näiteks: [b]" have driven both S8/A8 sport supspension and A8 regular suspension and my personal view was that whilst the sport made the car handle better in corners, the ride was pretty harsh compared to the non-sport"[/b] Ühesõnaga - lähipäevil/tulevikus loodan proovida "tavalise vedrustusega" A8 sõitu/kulgemist ja siis otsustab kas üritab taastada seda sport vedrustust või vahetab kõik välja "tavalise(odavam)" vastu :D Muidugi Spordi taastamine oleks ikkagi "originaal seade" alleshoid ja vb "mingisugune" rahaline väärtus :D:D:D Hinnavahe on just Sport amortides - tunduvalt kallimad. Vedrud on 200ish komplekt või eraldi 60.- tk (Eibach). [b]1. Huvitaks inimeste arvamus kes on reaalselt mõlema vedrustusega D2-ga sõitnud et kumb meeldis ja miks? (Ma ise jääks pigem mugavama vedrustuse leeri aga peab enne proovima reaalselt siis oskab kosta.) 2. Kas vedrud ja amordid on OMAVAHEL ka vahetavad ehk siis kas sport vs tava üleminnes peab vedru + amort korraga ära vahetama või annaks huiata ja alguses ainult vedrud ära vahetada "tavaliste" vastu. (Tava vedru + sport amort sobivad omavahel???)[/b] P.S - Makki käivitades näitab ainult "Audi Navigation Plus" ja siis raadiojaamu - ei mingit Hello või Bose logo :) Tänud lugemast/info eest :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D2 "Sport" - FL 4.2 - 1999 - MÜÜDUD
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.9%
- SQL:
58.1%
]