Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D2 "Sport" - FL 4.2 - 1999 - MÜÜDUD
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Dream[/i] Nonii.... Olen nüüdseks nuhkinud siin foorumil piisavalt kaua ja kuna hoovis seisab nüüdsest "rõngastega elukas" siis on paras aeg ka "teema/auto päevik" teha. :P AJALUGU: Olles omanud palju erinevaid autosid - alates Zaz968(rahvakeeli sapakas), vanadest Honda Accordidest, bemmidest jne jne sai tehtud otsus et hakkan nüüdsest ühte vana Audi "laeva" elus hoidma ehk siis [b]1999 Audi A8 4.2 228kw[/b] Tegemist on autoga mis on perekonnas olnud juba mitmeid aastad - ustavalt omanikku teeninud ja kuna omanik otsustas D3 peale kolida siis pidi müüki minema. Olles eelnevalt omanud mitut "ilma ajaloota" väärkoheldud/hooldamata masinat ja kogenud õudukaid(arved) mis sellega kaasneb siis ei raatsinud sel lasta juhtuda ja nii Ta minu hoovi jõudiski. Omanikul oli eelnevalt Faceliftimata D2 A8 - millega aga kahjuks juhtus selline õnnetu juhus et LITERALLY peale mootori kap-remonti ja VIIMASE iluliistu külge panemist autole sõideti see mahakandmisele. :mad: Maanteel 90km/h liikudes sõideti ette nii et reageerida ka ei jõutud - kruiisiga "kümpi". Politsei imestas et laipu polnud (ette sõitnud auto pooldus pmst aga õnneks polnud kedagi tagaistmetel - ees istujad mitu kuud haiglas). Audis oli 2 inimest - kaassõitjal ainuke vigastus pisike täke turvapadja avanemisest. :cool: Enivei - long story short - auto ohverdas ennast et inimesed elaksid edasi ja omanik ütles et tema elus enam muu auto kui A8-ga ei sõida. [u]Vana A8 oma elutee lõpul ja "selle loo" peategelane taustal(Aasta oli siis 2011 ja pilt tehtud kartuliga)[/u] [img=800x]https://www.upload.ee/image/9239128/aasta2011.jpg[/img] Pildilt vaadates ei usukski et nii suur pauk oli aga seal tulebki "collapsable audi spaceframe" mängu - silla talad võtsid matsu endale - mõrad sees ja kuna alumiinium siis finiito. Mootor käis veel ringi kuigi radikad pilbasteks ja kapoti lukusti isegi toimis veel :o :P Tank on tank :D Olles oma silmaga näinud kuidas BMW E38 sõitis Hyundai Santa Fe juhiuksest 50 km/h pidurdamata sisse ja omanik ronis üle keskkonsooli autost välja kriimudeta pmst siis "vanad lipulaevad" on ikka päris turvalised rääkigu mida inimesed tahavad. :cool: Nii.... Meie loo peategelane siis... Perre ostetud sai ta aastal 2011 Pääkülast ... kui mälu ei peta siis miskite "vadimmide" käest... Kõik oli ilus ja tore aga nüüd muidugi aastaid hiljem tuli välja et läbisõitu oli siis keritud ilusti 388915 pealt 287500 ehk siis [b]-101 415km[/b] :mad: Sellegi poolest teenis omanikku ustavalt aastaid - pmst kuluosad ainult - silla pulgad siit ja sealt, pidurikettad/klotsid. Ainuke "suurem remont" oli just 2018 suvel - käigukast suri ära - mis sai kap-remondi. Kulges muidugi enamjaolt maanteid pidi 90% ajast. Tänase päevaga on masinal ees LS 397 000km (pane juurde keritud 101415) ehk siis reaalne läbisõit on kusagil [b]POOL MILJONIT[/b] :cool: :D :D Välja laskeks siis aasta 1999. Mootor 4.2 V8 228kw ja varustus.... pmst on "peaaegu" täislaks(minu teada on puudu ainult Webasto) - ehk siis lähiajal uurin lähemalt - pole veel jõudnud uudistadagi väga aga olemas on: el. +mäludega Recaro sport sisu, S-i rool, S-i peeglid ja lävepakud, solar katuseluuk, Navigation Plus ekraan/navi, servotronic roolivõimendi, 4x istmesoojendused, pakett aknad, elektri taga kardin, el. S-i peeglid soojendusega, el. roolisammas, manuaalsed külje taga kardinad jne jne. Värvuseks peaks olema Vulkan Schwarz Metallic - "minu silmis" kõige ilusam variant - ülevärvitud minevikus või siis hästi hoitud - väga ilus. Kahjuks on lakk üpris tuhm nüüdseks ja vajab poleeri ASAP. Kiirelt ajutine klõps (hiljem kui pessu jõuab siis kobedamad pildid): [img=800x]https://www.upload.ee/image/9239268/asdasdads.jpg[/img] [img=800x]https://www.upload.ee/image/9239280/asd1.jpg[/img] Nüüd "normaalne" inimene küsiks kohe et miks osta poole miljonilise läbisõiduga auto???? Einoh ega "normaalne" inimene ei ostakski aga tänases päevas on autol miskine "sentimentaalne" väärtus ja nö teada ajalugu on minu silmis rohkem väärt kui "siga kotis" keritud läbisõidu ja "ilusa jutuga" Alternatiivi mõte oli esimese otsa Audi A6 2.5/1.9tdi aga kahjuks 0 emotsiooni sellise auto omamisest/sõidust ja neil enamusel on juba miljon maha vuratud :D Viimased 4 autot masuudipressid olnud - kõrini diislist jne :D Seisukord on aga olenemata sellisest läbisõidust märkimisväärselt hea - salong on minimaalsete kulumisjälgedega, kerel on ainult 2 kohta kus alumiinium oksüdeerub ja põhja alt on nagu uus - ainult sillatalad (teras) esineb pinnapealset roostet. Auto sõidab kui siidi, ei kolise mürise/vuhise ja kui spidokella ei vaataks ütleks et alla 200K LS/5a vana auto. :D Saksa kvaliteet :cool::cool::cool::cool: :) Äärmuslikuks võrdluseks tooks tutika Renõõu millega sain salongist välja sõites juba 15 000km pealt nautida kuidast aknatihendid hakkasid "vuhisema" ja mis pidi "olema normaalne" esinduse väitel - IRW. :D :D :D Käigukast on ka kap-remonditud just suvel nii et sellega ka ei tohiks muret olla. Tsiteerides "klassikuid" siis "sõita on ikka kuramuse hää". Eks näis mis/kuna/kuipalju pudenema hakkab. Kindlasti "tööd jagub" - sai täna tõstukil/garaazis käidud ja murekohti on piisavalt: * Mootor on suht eluea lõpus - külmast peast pisike klapipuksi klõbin(soojalt kaob ära) ja viskab bena haisu. Käivitub ja toimib/astub edasi aga nagu siidi - pole põhjust arvata et see ei ole tehase mootor - uskumatu töökindlus ikka(LS!!!) :cool: * "Tüüpviga" - esivedrusid pole keegi näppinud 7+a vähemalt(!) ja ongi esimestel mõlemal 1. keerme 5cm ots ära murdunud - tagumised paistavad terved. Kõik 4 vajavad vahetust ASAP. (Olen E38 vedru purunemise linnakiirusel üle elanud - ei olnud just "tore" kogemus) ja siis igast pudi-padi "nokitsemist": * Elektripeeglite soojendus töötab aga reguleerimine on surnud - parem peegel liigub ainult ülespoole(kui vajutada allapoole!) wth :D * Maki heli on alla igasugu arvestust - taga aknalaua kõlarid ainult plärisevad ja üldiselt on V8 muhedat jõrinat kõrvale mõnusam kuulata :D * Solar katuseluuk lõpetas see suvi koostöö - enam ei liiguta salongi õhku kui masin pargitud. * Spidoploki/kellade taustavalgus on suremas - osa sektsioone ei põle - osad vilguvad nagu ühenduse viga vahepeal. * Üks tagumine ukselink ei ava ust - nagu poleks trossigi/millegi küljes jne jne Tegemist on suht "pühapäeva" liikuriga ehk siis paar korda nädalas reaalselt vb vaja ainult seega kütusekulu on sekundaarne. Sõidukogemus on olulisem ja nagu mainitud siis see [b]kere + quattro + 4.2 V8[/b] on ikka juhina väga mõnus combo :) Kõike paremat!:cool: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A8 D2 "Sport" - FL 4.2 - 1999 - MÜÜDUD
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.1%
- SQL:
50.9%
]