Teema ülevaade |
kilovatt
|
postitati 07.01.18 21:10 |
Teema unus täitsa ära, auto müüdud, aga seika lõppes sellega, et dokumendid leiti üles, võtsin retke siis ette tartusse kus kolm tundi omaniku
ootasin, sain lepingu ja masina ümber kirjutatud ning üv ja asjad peale, paar nädalat sõitsin, aga jubedalt hakkas kütust kaanima ja müüsin kähku maha
Võib lukku panna.
|
kilovatt
|
postitati 02.11.17 17:07 |
Praegune seis selline, et ostsin masina sõbralt ja tema muidugi ümber seda kirjutanud polnud Temal seisis see umb 4-5 kuud ja selle tõttu on arvelt maas ajutiselt, dokumendid suutis ta ka ära kaotada oma
suurde elamisse
Passis oleva omaniku numbri sain teada ja sain ka temaga suheldud- pidi olema reisil ja naasnema käesoleval nädalal, siis pidavat ka võimalik olema
ümberkirjutus neti teel.
See nädal olen nüüd esmasp. saati heistanud talle ning sõnumeid saatnud, aga vastu pole ta mu kõnesi võtnud ning tagasi pole ka helistanud
Kui kellelgi selle masina omanikuga kontakt on võiks mulle posti kirjutada, tahaks ta ümber kirjutada ja üv teha jne
|
kilovatt
|
postitati 28.10.17 16:04 |
Tere jälle! Sattus siis jälle üks Audi mu kätte, aastaks 95 ja mootoriks 1.6 74kW, tegelikult hetkel on teine audi veel (B4 2.0 66kw), aga see rohkem
"ralliauto", mis sai ka nalja raha eest soetatud, aga tundub ka vägagi OK olevat tehniliselt poolelt, tutikas käimar all arvatavasti koos siduriga,
mootor käib nagu kell jne (poolass läks pooleks), aga sellele pole mõtet eraldi teemat teha, sest ta on rohkem nalja tegemiseks
Sain selle A4 ikka väga odavalt ja muidugi tundus kõik rikkis olevat, diagnost näitas terve lehe vigu jne, nende kustututamisel tuli ainult kaks viga
tagasi milleks olid sisselaske klapp ja gaasipedaali positsiooni mingi teema.
Sümptomiteks oli tühikäik külmalt 500-700 ja puterdas, soojalt 1500-1800rpm. Gaasi maha lastes sõidu pealt hakkasid pöörded kõikuma. Ta oli nii pikalt
seisnud, et vene käsipumbaga sai rehvid täis pumbatud ja natuke mängides tulid pidurid ka lahti.
MAFi puhastasin ära ja samuti sisselaske toru ja sisselaske klapi, kogu selle throttle body pistik oli ka halvasti kinni (pigem oli lahti) ning jagaja
klemmid olid mustad, need sai ka liivakaga üle käidud ning peale seda tühikäik täiesti normaalne, ei puterda, liigub kordades etemini edasi, kui enne
ja veakoode ka pole.
Lisade poolest on tal vändaga aknad, el peeglid, el katuseluuk, abs, rv, kesklukk, konx ja midagi vb veel, mis hetkel meelde ei tule Originaal valud, millel üks kapsel puudu ja taha on juba facelifti tuled ka
aretatud, aga seal juhtmed ümber vaja tõsta.
Arvestades, kui vähe eurosi see auto maksis, siis ei kobise ühegi asja üle, imekombel pole mitte ühtegi kolksu/loksu/kolinat vms tundmatut heli, rool
sirge, sidurdab, pidurdab.
Hetkel ta lihtsalt seisab, kuna praegune "daily" on Golf 3 TD, mille vb saan vahetada ühe teise masina vastu, järgmine palk hakkan seda pilli
"tuunima". Teeks ülevaatuse, basic hoolduse jm elementaarse ning vahetaks selle väikese kõrvalistuja peegli välja "suure" vastu, kui neid on üldse
sama suuri kui juhipoolsed.
Mõni A4 omanik võiks ka mõned tüüp teemad välja tuua ja veidi ka selle mootori kohapealt valgustada vigade ja muude asjade suhtes, mida võiks üle
vaadata & teha. Foorumist mingeid teemasi sirvisin, aga jah.
Vead (uuendan jooksvalt):
* Mõlemad esitiivad on servadest läbi, pahtliga annaks parandada, aga pigem vahetan terves tükis välja.
* Juhiistme vasak nurk katki (tüüp teema vist?)
* Bena luugi juurest keegi pahteldanud, mis nüüd kooruma on hakanud, all tsink õnneks kahjustada pole saanud.
Tehtud tööd (uuendan jooksvalt):
* MAF puhastatud, jagaja puhastatud, pargi pirn vahetatud.
Pildid:
https://imgur.com/a/wb5iK
|
|