Teema ülevaade |
jokerAudi
|
postitati 21.10.17 12:12 |
Ja Audi leidis uue omaniku, selle teema võib siis lõppenuks lugeda.
|
jokerAudi
|
postitati 12.10.17 10:43 |
Kuna Audi igapäevast kasutust ei leia, siis otsustasin ta müüki panna. Pigem sõitku kellegi rõõmuks ringi, kui vedeleb nukralt nurgas ja vaatab,
kuidas pere teine auto ringi vurab.
|
kaupsik
|
postitati 28.08.17 15:56 |
Mu elukaaslasel oli ka kunagi A3. Kuldne ja 1,8 92kw -se mootoriga. Sai isegi sellega vahepeal liigeldud, täitsa vahva liikur oli
|
jokerAudi
|
postitati 28.08.17 14:14 |
Kuna isik, kellele auto sai ostetud, sai lõpuks oma autokooliga ühelepoole, siis nüüd saab Audi ka täisväärtusliku autona jälle kilomeetreid neelama
hakata. Seni nelja kuuga napp 1000km kogunenud vaid. Aga kui pole pikalt
selle autoga sõitnud, siis on ikka päris tore punn see pisike Audi.
|
jokerAudi
|
postitati 28.06.17 12:40 |
Vahepeal sai siis kütuse- ja õhufilter vahetatud ning seni pole käivitusprobleeme esinenud. Kuna hakkas lõppema juunikuu ja reg.nr lõpeb 4-ga, oli aeg
ülevaatuseks. Kerge vibra oli sees, et ikka nii vana auto jne, aga eneselegi üllatuseks läbis auto ülevaatuse kiitusega. Veermik väga hea, gaasid
minimaalsed, pidurid-asjad väga head. Niiet 20a vana, aga igati tibens pill.
|
jokerAudi
|
postitati 31.05.17 09:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: IvarV
Arvestades, et tegu on võrdlemisi vana autoga, võiksid siis juba õhufiltri ka ära vahetada ilmselt, või vähemalt vaadata, milline ta seal kopsiku sees
on.
Kui sellest ei aita, siis äkki pumpa kontrollida või süütesüsteemist kala otsida. Kuid kui peale gaasi põhja andmist käima jäi, siis ilmselt pigem ei
saa midagi kätte |
Tänud. Võtan need punktid kätte mingihetk, vaatan asjad üle.
|
IvarV
|
postitati 30.05.17 21:44 |
Arvestades, et tegu on võrdlemisi vana autoga, võiksid siis juba õhufiltri ka ära vahetada ilmselt, või vähemalt vaadata, milline ta seal kopsiku sees
on.
Kui sellest ei aita, siis äkki pumpa kontrollida või süütesüsteemist kala otsida. Kuid kui peale gaasi põhja andmist käima jäi, siis ilmselt pigem ei
saa midagi kätte
|
jokerAudi
|
postitati 30.05.17 15:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: IvarV
Millal viimati kütusefiltrit vahetasid? |
Arvestades, et auto on minu kasutuses alles poolteist kuud, siis pole sinna jõudnud veel (sellest pooleteisest kuust on ta ka ligi pool seisnud
vahelduva eduga). Aga tekkis endalgi samalaadne mõte. Võtab selle töösse lähipäevil.
|
IvarV
|
postitati 30.05.17 13:31 |
Millal viimati kütusefiltrit vahetasid?
|
jokerAudi
|
postitati 30.05.17 13:24 |
Paar korda on auto teinud nüüd sellist pulli- sõidad, jätad seisma ja uuesti käivitades läheb korra käima ja sureb kohe välja uuesti. Proovisin mitu
korda järjest käivitada, sama kino- läheb käima, käib sekundi ja siis sureb välja. Peale mitmendat korda proovisin nii, et kui käima läheb, löön gaasi
põhja. No ja käima ta jäi. Tekib küsimus, mis sellist jama põhjustada võib? Teeb seda harva, aga häirib ju ikka. Kunagi sarnaste sümptomitega suri ära
C5 A6 bensupump... kuid kas seal võiks veel miski olla, mis seda käitumist põhjustada võiks?
|
jokerAudi
|
postitati 18.05.17 14:47 |
Vahepeal pole siis muud peale piduriteremondi juhtunud. Sai uued suvekad kah alla ning tublisti täidab väike Audi õppeauto funktsiooni, kuniks tema
omanik juhiload saab ning siis koos maanteeid mõõtma hakkavad. Allpool siis paar pilti ka õppeautost.
PS. Kapoti serv pole roostes, vaid tolmune.
|
jokerAudi
|
postitati 06.05.17 09:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Mõned pildid teemasse vahepeal ei teeks üldse paha |
Miski pole muutunud auto välimuses, lisaks pole väga sõitnud ka temaga viimasel ajal. Aga eks kui liigutab, siis teeb mõned pildid ka autost lisaks
ikka.
|
EnricoN
|
postitati 05.05.17 23:17 |
Mõned pildid teemasse vahepeal ei teeks üldse paha
|
jokerAudi
|
postitati 05.05.17 08:33 |
Kuna auto all olevad rehvid ei kannata väga kriitikat (esimesed on lamellid, päris heas korras isegi, aga tagumised kutud), siis sai tellitud uued
suvekad, Barum Brillantis 2. Kui kellelgi huvi kahe 15" lamelli vastu, võib ühendust võtta.
|
jokerAudi
|
postitati 21.04.17 17:42 |
Nii, kiire graafiku kõrvalt sai auto täna siis korda ja liikuma. Hoopis teine asi.
|
jokerAudi
|
postitati 19.04.17 11:18 |
Issanda loomaaed on kirju, nagu öeldakse.
Igatahes, täna sai auto kokku, sõidab ilusti. Homme teha veel sillaregull ja siis tagasi liiklusesse.
|
r384n3
|
postitati 18.04.17 19:37 |
Olen minagi kohanud autot, millel ainult ühel pool klotse oli vahetatud. Tollel liikuril oli igasugu muid "huvitavaid" lahendusi samuti kasutatud,
et sõita saaks(sillatala puksi polt oli pooleks keeratud ja puksi südamik välja võetud, et jämedam polt panna, mis samuti sees pooleks oli, üks
tagapidur oli abs pumba pealt tavotinipliga pimedaks pandud jne). Tänavale tagasi ma toda roima enam ei lasknud. Pärast oleks muidu veel kripeldama
jäänud, kui keegi tolle vankriga avarii tegema oleks pidanud.
|
jokerAudi
|
postitati 17.04.17 15:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: erki226
Väga lahedad need A3-d.Peaks olema vist suht säästu pill.Kuidas sõidumugavus on? 16" või 17"veljega peaks juba väga hea saama.Mulle sümpatiseerib
muidugi rohkem 2generatsioon,aga see oluliselt lihtsam remontida vist.Erilist vahet Golfiga muidugi vist pole? |
Eks ta tehniliselt on jah Golf 4. All on tal 15" lamellid praegu, hea pehme sõita. Mingit erilist tuuningut ei saa, kui siis toonklaasi suveks.
Väliselt istub mulle ka, äge väike punn. Sõita ka hea- kerge auto ja 74 kw teevad sellest asjast päris muheda liikuri.
Kütusekulust- sõidetud ca 300km ja arvestuslikult on tal keskmine praegu ca 6L/100km peale, aga 300-st kmst 200 on maanteesõit. Võrdluseks 1.8 104kw
Civic Tourer manuaal 2016a võtab samades oludes sama palju kütust. Samas on Civic võimsam, 100kg raskem (tühimass Audil 1090kg, Hondal 1190kg) ja
suurem (Audi mõõdud /pxlxk/ on 4,15x1,73x1,42m; Honda mõõdud 4,59x1,77x1,48m+ 16" rattad). Selles valguses pole see väike Audi eriline ökopüss just.
Aga samas, arvestades, kui vähe see auto sõidab, siis pole ka mingi mure see joogijanu.
Autot ostes olidki peamised kriteeriumid väike kere, lihtne tehnika, vähene elektroonika ja kena välimus (arvestasin siin väga palju ka elukaaslase
arvamusega, kuna tema selle asjaga sõitma hakkab peale autokooli lõpetamist). Kütusekulu oli üsna teisejärguline.
Stihl, no klotsid alt ära võttes, ühelpool on sisuliselt uued klotsid, teisel pool peaaegu metall vastu ketast. Ei ole seal mingit ülekohut. Liiati
support oli kinni taga, klotsid on veidralt vahetatud ees. Taga polnud klotse ollagi .
Tänaseks (18.04) on vajalikud jupid juba olemas ja õhtuks loodan, et saab vahetatud ka.
|
stihl
|
postitati 17.04.17 15:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Lisaks on eelmine omanik eriline koonerjobu olnud- vahetatud on ühe poole klotsid, teise poole omad vahetamata jäetud. |
Klotse ju kahekaupa ei müüda ja selle pealt kokku hoida pole võimalik.
Vblla oled ülekohtune ja hoopis mingid suppordi liugurid/kolb ei toimi, et ühel pool klots rohkem kulunud...
.
|
erki226
|
postitati 17.04.17 15:21 |
Väga lahedad need A3-d.Peaks olema vist suht säästu pill.Kuidas sõidumugavus on? 16" või 17"veljega peaks juba väga hea saama.Mulle sümpatiseerib
muidugi rohkem 2generatsioon,aga see oluliselt lihtsam remontida vist.Erilist vahet Golfiga muidugi vist pole?
|
jokerAudi
|
postitati 17.04.17 14:58 |
Sai täna siis auto üles tõstetud ja kontrollima hakatud, mis vajab vahetust: 1 rooliots, tagumised kettad-klotsid, esimesed klotsid. Lisaks on eelmine
omanik eriline koonerjobu olnud- vahetatud on ühe poole klotsid, teise poole omad vahetamata jäetud. Tervitused ossile Ihastesse, kes selle auto eelmine omanik oli.
Kiidulaul oli autole korralik müüjal, aga noh, vana auto, on üsna normaalne, et tegemist tahab, hind oli ka vastav.
|
jokerAudi
|
postitati 10.04.17 14:22 |
Tere jälle üle väga pika aja. Viimased aastad Honda usku olles, tekkis ühel päeval vajadus otsida auto, millega õpetada elukaaslane sõitma ja siis
millega ta ise sõitma hakkab lubadeomanikuna. Kindlad kriteeriumid olid bensumootor, esivedu, manuaalkast ja kompaktne kere. Pärast otsinguid jäi
sõelale 2 A3 ning üks Civic, milledest kiiritkat kannataski auto, mis valituks osutus.
Mis siis valituks sai: 1997a ilmavalgust näinud tumesinine Audi A3, mille kapoti all tegutseb 1.6 liitrine 74kw bensiinimootor. Uksi on 3, edasi veab
esiots ja käike vahetan ise. Lisadest on ta üsna selline algeline- 2x el.aken, 2x el.peeglid, kesklukk-signa, MP3/USB stereo, kahed valuveljed
rehvidega, kahes suunas reguleeritav rool. Et auto on 20a vana ja pea 300 000km sõitnud, siis ilmselgelt ei ole tema seisukord ka uueväärne. Mis
koheselt tegemist ootab- pidurid üle käia (pidurdades rool pisut väriseb ja korralik kahin tuleb ketastest-klotsidest) ning esisild kontrollida, kerge
kolks kehval teel. Pikemas perspektiivis võiks ära teha usteliistude servad, mil veits pindmist roostet esineb. Sisu on see-eest väga korralik, mootor
käib kui õmblusmasin, hooldused alles tehtud (sh rihmavahetus juurdekuuluvaga), uus esiklaas, tuled-viled töötavad. Hind oli ka vastav ja see asi
paljuski otsustavaks sai ka. Tartust Jõhvi sõites üllatusin postiivselt, kui erksalt see väike mootor A3 edasi veab ning kui vähe bensu tahab (1.6
75kw Octavia oli oluliselt tuimem- muidugi oli suurem auto ka). Esmased muljed on positiivsed ja tore oli jälle Audi rooli keerata üle pika aja.
Pika jutu lõpuks üks pildike ka:
|
|