Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1996 - EnricoN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] Tere taas ! Mainiks esimese asjana ära, et ei oota kommentaare stiilis: "Kohe on müügis" või "Ülehomseks on niikuinii müüdud" Auto ostsin plaaniga seda omale ehitada/igapäevaselt sõita. Auto on Audi A4 B5, tehasest tulnud 1996 aastal. Mootoriks 1.8 liitrine turbomootor. Veoskeem Quattro. Käigukast manuaal. Lisadest on 4x EL aken, EL kokkuklapitavad peeglid, kliima, udutuled, teisaldatav kärukonks, toonklaas, nahkrool+käigukanginupp, uus esisilla komplekt, uued esimesed amordid, madaldusvedrud ees. Keegi on lisanud ka Manual boost controlleri. Kirjutan igaks juhuks ka ära, et jah, mul oli juba selline auto mida ehitasin kuid olude sunnil tuli maha müüa ning vahepeal igasuguste "kärudega" liigelda. B5 Quattro'tel hoidsin juba mõnda aega silma peal. Algul oli plaan võtta lihtsalt mingi suvalise mootori, ilusa kere&sisuga ning millalgi sinna lasta 1.8T paigaldada. Siis aga leidsin kohe õige kompoti mis oli väga soodsa hinnaga. Eks tal vigu siinseal on ja värv mulle ka väga peale ei lähe aga ehk saab need likvideeritud. Hetkel on mõned vead vaja kiiremas korras ära teha , et üldse tänavatele saada. Starter vahetada (Olemas) Kõik pidurid vahetada/korrastada Summuti ära remontida (Tallinnasse tuues läks teepeal katki) Siis peaks juba olema täitsa enamvähem sõidetav. Hetkel lükates läheb käima kuid pidurid on täiesti surnud omadega. Edaspidi: Kardaani vahepukk Esiklaas vahetada ÜV teha Juhipoolne esitiib vahetada Karpidelt rooste kaotada Suurem hooldus jne. Sillad õnneks vaiksed , tuled viled toimivad. Saab ehk asja. Mõningad pildid peale ostu (Ega ta väga kenake pole) : [img]https://www.upload.ee/image/7219632/16388524_1617228258304243_1924869852_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7219616/16357320_1617228194970916_541457185_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7219617/16358029_1617228241637578_1375459459_o.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7219618/16359269_1618887168138352_937643408_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/7219633/16426551_1618887294805006_1232251327_n.jpg[/img] Uuendusteni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 1.8T 110+kw Quattro - 1996 - EnricoN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]