Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Quattro 20vt - 1992 - R384n3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Pole ammu midagi kirjutanud siia, kuid see ei tähenda, et midagi toimunud poleks. Anyway, see 2.0l kompott detoneeris soojalt, kuna ACK kolbidega oli surveaste liiga kõrge. Aasta tagasi sai ka seepärast püss põõsasse visatud, talv b3 quattroga üle elatud ning B4 seisis aia ääres kuni 2018 oktoobrikuuni, mil huvi lõpuks tagasi tuli. Sai siis auto tõstukile aetud ning hoolega mõeldud, et mis edasi. Kuna põhjaplekilt leidsin väikse voldi, otsustasin kere diagonaale mõõta ning oh õudu, diagonaalid 7mm paigast. Ilmselt see betoonposti tagajärg, millest ülalpool juttu. See selgitas ka seda, miks ükski uks enam ilusti ei käinud. Siis tõin uue B4 kere, millele otsustasin kogu jõuülekande ringi lapata. Neliku tehnikaga oli lihtne, 2 õhtut nokkimist ja kere oli taas ratastel, neliku sildadel. Edasi sai siis mootoriga tegeletud. Sai siis uus moto alumine ots olemasolevatest ülejääkidest kokku laotud(2.0 plokk ja kepsud, 1.8 vänt, 2.6 kolvid, surveaste tuli sellega 8 kanti). Moto kokku, peale ja käima, kuid ikka oli mingi kotermann kallal, ilmselt häda siis plokivälises triggeris, mis pole perfektselt paigas ning moto üle 4000 rpm ei läinud. Käitus justkui piiraja olekski 4000 peal. Vahetasin vända ja nukaandurid kindlalt korrasolevate vastu, proovisin teist aju, kuid miskit ei muutunud. Sai siis sellest aretamisest taaskord siiber ning tõin avariilise B5 1.8t kõrvale, millest siis plangu moto võtsin ja B4 peale panin. Oma kolded, turbo jms tõstsin vanalt motolt ringi, kõik juhtmed-voolikud külge, keerasin võtit ning käivitus kohe, tühikäik perfektne, piirajasse käib ilusti, jõudu rohkem kui küll. Veidi on küll auto kallal veel nokkimist, kuid muidu tehnilise poole pealt on auto valmis. Kõik toimib nagu vaja. 1 paar vanu rehve ka "proovisõiduks" siledaks lastud veendumaks, et mingit häda enam poleks. Teha oleks vaja veel natuke salongi(boostikell, lävepakk, tagaistme põhi tagasi panna ning pagassi polsterdus omale kohale tagasi sättida), aku pagassi kinnitada ning ette veovõllid tagasi panna, kui lumi maha jääb. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Quattro 20vt - 1992 - R384n3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]