Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 Avant C4 2,4 60 kW - 1993 - Weiko MÜÜDUD
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Weiko[/i] Uuendame siis teemat jälle üle pikka aja. Vahe peal sai autot remonditud kaks korda. Talvel tekkis mingi aeg motosse tiks sisse. Kord tiksus teine kord oli tiksu vaba. Suvel läks siis see tiks püsivaks ja kuna esisilda tekkis ka klobin. Siis oligi piisav põhjus et asi korralikult käsile võtta. Sai siis esimese hooga võetud tugilaager ja padi amordile kuna teadsin et need olid viimasest püsti maha kiskumisest imelikud. Tõstukil olles selgus et klobinat tegi sarniir. Järgmise tiiruga töölt tulles selgus et olid amordid ka surnud. Sai siis jälle autot remonditud. Tiks ei ole siia maani kadunud. Sai esimese hooga vahetatud hüdrakad. Aga sooja mootoriga jäi tiks ikka alles. Ise kahtlustasin alguses et seda teeb piduri vaakum pump. Nüüd mingi aeg kui sõber auto üle vaatas kinnitas mu kahtlust. Ehk siis tuleb vaadata kas poest saab remont komplekti asjale. Või tuleb siis osta täitsa uus jupp. Peale 14000 km läbimist on roolilatt ka jälle peetis. Nüüd siis sügisel kui puhkus hakkab teen siis autole suurema remondi jälle. Lõpp kokku võttes kahe korraga sai siis ära vahetatud järgmised asjad. Hüdrakad, Klapi kaane tihend, Esimesed piduri klotsid, Eest vasakult piduri voolik, Eest vasakult piduri toru, Eest vasakult Amordi padi, Õli 5w40, Õli filter, Eest vasakult tugi laager, Eest vasakult õõts, Esimesed Amordid, Esimene parem tugilaager, Esimesed amordi padjad, Esimene vasak veovõlli ots. [img]http://static1.album.ee/files/1192/20/large_29805217_dWkE.jpg[/img] [img]http://static1.album.ee/files/1192/20/large_29805219_dv0d.jpg[/img] [img]http://static1.album.ee/files/1192/20/large_29805221_1HmH.jpg[/img] [img]http://static1.album.ee/files/1192/20/large_29805223_O1Sf.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 100 Avant C4 2,4 60 kW - 1993 - Weiko MÜÜDUD
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]