Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: THL[/i] [quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Mõlemal hoorattal on omad head ja vead. Kui ajad taga sõidumugavust(minimaalset vibratsiooni), tuleb minna kahemassilise teed. Kahemassiline aga ei kesta igavesti. Kui aga lepid võimaliku vibratsiooniga ning otsid vastupidavat lahendust, siis on ühemassiline kindel valik. :) Kahemassilise hooratta asenduseks ühemassilise leidmine samas pole jällegi lihtne, oleneb mootorist. [/quote] Päris 1:1 ei sobi vist enamus, ka see mille alla panin on ringi tehtud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe Quattro 2.8 - 1992 Müüdud, võib endiste alla tõsta.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.2%
- SQL:
69.8%
]