Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Jaanuaris oli plaanis A5 hooldus teha ning sellega seoses ka kastiõli vahetada. Muid asju ei hakka siia hetkel kirjutama. Ajaloost. 176kw 3.0tdi + 6HP28AF kast. Kastiõli vahetasin 4 aastat ning tänaseks 75 000km tagasi. Sisse sai Originaal LF8 - Roheline + filter, tihend. Täna. 263150 km läbisõit. Alla läks ZF originaal komplekt, mis mõeldud 6HP28AF kastile, ehk pika õlivõtutoruga. 7L õli (roheline ATF G060162), filter, tihend, uued magnetid, uued laadimis ning kontrollpunnid, poldid ning väga korralik MANUAL! [img]https://www.upload.ee/image/11015870/Kastid.JPG[/img] Auto tõstukile, kast toestastaud ning padjad, kronsad ja raam alt ära. Õli välja ning põhi alt ära. [img]https://www.upload.ee/image/11015883/A5_pohi.JPG[/img] Kuna õli oli 75 000km tagasi vahetatud, siis tegelikult on õli väga heas seisus. Värv oli nähtavalt roheline. Uueväärselt vedel ning ei olnud määrdunud. Magnetid olid eelmine kord puhastatud ning vanad said tagasi. Näha oli kergelt emulsioonset löga ja ``pestud`alumiinumoksiidi ehk kõik normaalne. [img]https://www.upload.ee/image/11015889/A5_magnetid.JPG[/img] Filter oli samuti emulsioonse lögaga küll koos, kuid oluliselt viisakamas seisukorras, kui eelmine kord auto esimest vahetades. Pildil uus ja vana õli ning vannis näha, et vana õli värv tegelikult veel hästi arusaadav. [img]https://www.upload.ee/image/11015898/A5_kastioli.JPG[/img] Uus komplekt. Filter, tihend, uued laadimis ning kontrollpunnid, poldid. [img]https://www.upload.ee/image/11015905/A5_uus_komblekt.JPG[/img] Peale kontrollimist ja nivoo kinnitamist ma adaptsioone ei teinud. Kast töötas ennem ka nii nagu peab ning kõik nõksud ja jõnksud kadusid juba 75 000km tagasi tehtud õlivahetuse käigus. Uut filtrit paigaldades ei tohi unustada, et õlivõtu toru tihend jääb tavaliselt kasti sisse ning selle peab pikkade näpitsadega välja võtma. Kui seda ei tea või ei märka, ei lähe uus filter korrektselt oma pesasse. [img]https://www.upload.ee/image/11015916/A5_filter.JPG[/img] Kuna ma ei teinud dünaamilist, siis välja tuli mõõdetuna 5050ML(+minimaalne kadu) ja sisse panin 5100ML ZF originaalõli LF8- ATF G060162-roheline. Diferentsiaalid jätsin puutumata, kuna need on 75k tagasi üle käidud ja vast nii tihedat hooldust ei vaja, kui kast ja mootor. [img]https://www.upload.ee/image/11015932/IMG_0018_A5.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015936/IMG_0019_A5.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015939/IMG_0022_A5-A7.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015943/IMG_0023_A5-A7.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015945/IMG_0010.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/11015949/IMG_0004_A5-A7.JPG[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.9%
- SQL:
63.1%
]