Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Widebody(eriti laineline)koos nende needitud, polditud puuritud laienditega on tegelikult üks koledamaid asju automaailmas, mis tehakse. Originaal kerejoon on nii ilus ja ajatu, et seda odava plastikkákiga rikkuda on patt. On ilusaid asju ka, kuid enamasti on tulemus ikka suht okse. Eriti kui on säästukas. Ninast on juttu olnud jah, aga mida aeg edasi, seda enam mulle see vana nina meeldib. Rohkem isiklik eelistus. Mul on natukene huvitavam ja lópuni läbimóeldud idee endal olemas. Kuna pidurid on ilusad, peaks sealt edasi minema. Saksas tehti eelmise aasta lópus üks toimiv Centrelock setup prototüübina koos laagrite ja kóigega valmis B8 sildadele ning mina saaksin sama lahendust tänu oma piduriehituse iseárasustele edukalt kasutada. Móódud klapivad ja rummu/pidurivaheliste flantside arvelt saaks sinna ruumi just niipalju, kui vaja. Kettaste lukustamine on suhteliselt lihtne ja fikseerimismutrite kinnitused saab klappima. Vaja on suuremaks lôigata olemasolevate ketaste keskavad. Algselt on tegu vanema 997GT3 rummudega ja plussina leiab neid koos sama seeria kesklukkude ja kapslitega. Kaelajämedus on väga sarnane B8 kaelaga. Rohkem tegemist tahab veovólli pesa ja seal vaja freesida. Hind ca 1500 eurot komplekt isegi vôimalik leida. Paar komplekti 2000+ eurot. Kôik muidugi on sellises hinnaklassis kasutatud kujul. Veljed oleks parima kombona 4x tagumised 20x 11,5 must/forged kombinatsiooni uue 911 Turbo S centrelock veljed. Laiust on palju, aga Et on suur ning sisse ulatuva laiuse kompenseerib flantsisüsteem. Móótude järgi sobib ja stance välimusega veidi stretchima rehviga jääb väga ülbe. Ilusam variant oleks kóige uuema GT3 4x tagumised hôbedased veljed, aga nende hind kahjuks on kättesaamatu/liiga kallis. Üks vói kaks haaval tuleb neid niikuinii osta, seega vahet ei ole. Esimesed veljed on liiga kitsad ja concave on móttetult väike. Selle mudeli tagumised on 12” ja selle mahutamisega ilmselt on ees kindlasti probleeme. Teisi ilusaid OEM poesche velgi pole suutnud leida, mis meeldiks. Alternatiiv muidugi oleks aftermarket. Igasugused 5x112->centrelock variandid on out. Metalli kvaliteet on alati küsimärk ning kesktoru kaela ja flantsi tugevus teadmata. Lisaks on see sama, kui feik turbo panna mu arust. Konkreetne setup oli väga korrektselt rummu kaelast 3 mm treitud ja lihvitud pesasse ja laagrisse istutatud. Tänaseks pool aastat ka kasutatud ja veermik ei pidavat üldse viskama ega midagi. Rummud, treimine on ca 2000-2500 eurot. Pôhiline kulu on 20 tollised 4x samalaiused porsche veljed, mis peaks ka sealjuures ilusad olema. Rehvid ka neile peale osta, siis on see summa seal 6-8k juures kindlasti. Móttekoht. Samas kui teha, siis just seda. Muud asjad on kordi nähtud ja tehtud. Vóib tekkida küsimus, et milleks ja mida see annab, kuid tehniliselt on tegu huvitava ja haruldase lahendusega. Centerlock on moeteema ka muidugi ringraja väliselt. Ideed on arendamiseks:) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A5 coupe 3.0tdi quattro - 2009 - masuurik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]