Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.0 85Kw (müüdud) - 1992 - Wolf123
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Wolf123[/i] Täna sai samuti veidi aega autole pühendatud ja viimaste kriitilisemate asjadega tegeldud. Vahetusse läksid täna: 1) Tagarattalaagrid x2 2) Sharniirid x2 3) Esisilla puksid x4 4) Sild reguleeritud 5) Tagapidurid hooldatud ja rummud puhastatud [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/64/0108032231ab3f4.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/64/01080322477fc67.jpg[/img] Kojusõites aga ikka ees paremalt nagu miski kõbises. Kuna igasugused kõbinad ja valed hääled ajavad mind närvi, siis kahtlustasin amordi tugipatju. Kapotialla sukeldudes avastasingi, et paremalt poolt on amordi pealmine tugitaldrik vabalt liikuv, seega homme peale tööd keeran mõlemalt poolt korraks need taldrikud maha ja proovin alumised padjamuttrid ka üle keerata ning siis korralikult taldriku pealsed muttrid ka üle, ehk siis on vaikus majas. Õhtu ei andnud aga rahu ja tõmbasin juba need taldrikud maha ja alumised muttrid olidki mõlemalt poolt lahti, kuid paremalt poolt oli ka amordipadi juba imelik, seega süüdlane leitud. Aga neid patju lähiajal vahetama ei kavatse hakata ja nüüd vähemalt süda rahul ja süüdlane teada. Ja endiselt üks häiriv asi on ka see, et kui mootori temp saavudab ca 65kraadi, lööb [b]õlitule[/b] põlema. Pole vahet, kas sõites või tühikäigul tiksudes. Lisakell näitab tühikäigul tiksudes ca 2bar, seega peaks rõhk paigas olema ja mootoril mingit tiksu ega kõrvalheli pole, kuid kust viga otsida, seda ma enam ei tea... Proovisin neid pistikuid lahti ühendada ja ka massi panna, ikka ei midagi. Valge kõrgrõhu anduri tagant juhe lahti ühendada ja siis kustub peale 2000 pööret korraks ära ja siis tuleb tagasi, seega arvatavasti siis kas kelladeplokk ise paneb vigast või kuskil mingi ühendus jamab. Tuli särab rõõmsalt edasi. Kellegil ideid? Kuna eelmine tarkpea oli autole a4 bagiga rooli paigaldanud, millel signaal ei tööta ja suunasi välja ei lükka, siis sai kasutajalt TaSa Audi sportrool ostetud, mis peaks lähipäevil minuni jõudma - pilte salongist tuleb siis, kui asi küljes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.0 85Kw (müüdud) - 1992 - Wolf123
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
38.9%
- SQL:
61.1%
]