Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.0 85Kw (müüdud) - 1992 - Wolf123
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Wolf123[/i] Pagassist ma täna valges garaazis seda varustuse silti ei leidnud... Peale tööd tõstsin auto laealla ja hakkasin siis hoogsalt vigu otsima ja list tuli selline: 1) Kõik 4 rattalaagrit uluvad ( eest parem on ka suure lõtkuga ) [b]Tehtud![/b] 2) Parem zarniir läbi ( lähevad mõlemad uued, sest keegi ohmu on vasakpoolse zarniirikinnituse tagurpidi keeranud, ehk siis muttrid jäävad ülesse poole ning see omakorda on poolteljeotsa klambri maha surunud ) [b]Tehtud![/b] 3) Vasak stabikaots [b]Tehtud![/b] 4) Kõik 4 sillatala puksi [b]Tehtud![/b] 5) Käsipiduritrossid ( jäävad suveks nokitseda ) 6) Parempoolse supporti hoob peal ( tagusin haamriga maha, suvel proovin liikuma ajada ja kui ei õnnestu vaatan uue ) 7) Katalüsaator on alt minema jalutanud ( jääb samuti suvesse ) Kõik lähiajal vahetusse minevad jupid said ära tellitud, seekord ei võtnud miski ulme tootja asju, vaid neid mis hea hinnaga kätte tulid parasjagu - selle auto ehitus nii lihtne, et pole hullu miskit. Täna tehtud ( Läbisõit 259386km ): 1) Õlivahetus ( Total 10w40 7000) / filter Fram 2) Käigukastiõli lisatud ( 1l Total X4 ) 3) Kõik lukud ära määritud ja tihendid silikonõliga kokku lastud ( hommikul pidin uksi lahti kangutama ) * Õhufilter oli ilus puhas, otsisin siis ka salongifiltrit, aga seal kus ta olema peaks ( kapotiall kundepoolses nurgas klaasi all ) teda paraku polnud, oli lihtsalt väike õhuvõtuava, millel võre ees, et otseselt suuri lehti vms. sisse ei tuleks. Imelik, et konditsioneeriga isendil seal filtrit pole, kuigi täiesti tavalisel ilma kondita autol see seal on... Müstika. [b]14.01.15[/b] hakkasin kiiruga peale tööd seda esimest paremat ( loksuvat ) rattalaagrit vahetama, kõik oli tore ja aega kulus ca 30 minti, kuid töökäigus jooksid sisemise poolteljeotsa kuulid laiali ja selgus, et esimesed klotsid kuuma saanud ja katte lahti löönud, siis sinnapaika ta jäigi, kuna maja kinnipanekuga oli suht kiire sel päeval, lükkasin auto välja ja jalutasin koju... :( [b]15.01.15[/b] aga enam autole armu ei andnud, võtsin kogu pooltelje lauapeale, tegin korralikult puhtaks, ladusin kuulid kokku tagasi ning panin uue määrde ja uued poolteljekummid ( sisemise ja välimise ), tootjaks oli Löbro. Seega parema poolteljega peaks nüüd mõniaeg rahu olema... Samuti said ette ka uued klotsid ( RH RoadHouse ) toodang siis seekord ning loomulikult korralikult ära hooldatud pidurid. Vasaku poolega oli asi lihtsam, seal jäi pooltelg ilusti oma kohale, kuid välimise poolteljekummi klamber tuli uus panna, sest keegi ajugeenius oli sarniiri 3 polti alt ülesse pannud ja need käisid poolteljekummi klambri vastu ja surus selle maha. Samuti läks vasakule poole ka uus stabikaots ( Kamoka ) - huvipärast võtsin prooviks, et kaua kestab, sest otseselt negatiivset tagasisidet pole tulnud. Esimesed laagrid läksid seekord Swag toodangust ( samuti katse eesmärgil ) ja kuna käänmik oli maas ja ühe sarniiri 3 polti korra lahti, siis loomulikult lükkas ka silla paigast ära, kuid sillastend tuleb niikuinii lähiajal teha, kui esimesed sarniirid uued lähevad ( parem loksub õrnalt, kuid panen mõlemad ) ja auto saab endale ka uued sillatalapuksid ning ka tagumised rattalaagrid enne regulli... Läbisõiduks oli seekord siis 259459km ( hea vaadata kaua miski osa kestab ) Ja paar pilti ka: [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/48/0108024447104a6.jpg[/img] [b]Ja see saadanast pooltelg, mis korralikult närvi ajas:[/b] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/48/010802444905c90.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe B4 2.0 85Kw (müüdud) - 1992 - Wolf123
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
43.4%
- SQL:
56.6%
]