Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 avant 2,5 TDI 110KW - 1999 - Saidless
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: simoQ[/i] Kui ma ei eksi, siis tõsi, paagis olev pump pumpab kütust ühest otsast teise ning kõrgsurvepump ise imeb paagist kütet peale. Kui sa keerad pihusti küljes olevad kütusetoru otsad lahti ja käivitad, ei tule ka kütust peale ega hakka pritsima ? Nii pääseb õhk välja ja pump peaks ise kütust peale imema. Ei taha ka uskuda, et pump ei tõmba kütust peale. Kütusetorud, mis tulevad kõrgsurvepumbast, ei anna valesti panna, kuid enne kõrgsurvepumpa olevad torud - vaata need kindla pilguga veel üle. Kui sa valasid kütust ise torudesse ja auto käivitus, siis ei saa muud olla, kui torud valesti või nii palju õhku vahel. Toon näite: Kõrgsurvepumba tihendit vahetades jooksis mul kogu kõrgsurvepump kütusest tühjaks ning eemaldasin ka vahetuseks pihustite ja pumba vahel olevad torud. Hiljem täitsin uuesti kõrgsurvepumba kütusega ning jätsin torud otsast lahti ja kui ma ei eksi, siis aku kahel korral vastu ei pidanud (oli muidugi seismisest nõrgaks jäänud), enne kui hakkas kütust tulema vahelt ja õhk välja tuli. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 avant 2,5 TDI 110KW - 1999 - Saidless
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
35.1%
- SQL:
64.9%
]