Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2,0 66kw ABT - 1994 - sviljar
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sviljar[/i] Teen siis ka oma audi teema. Sai ostetud see 2010a 15 mail. See ka auto mis mul kõige kauem olnud. Ju siis meeldib :) Kui ostsin siis mäletan , et sõit tln-st trt oli väga piinarikas :D Kuna tal olid vaakumvoolikud isoleeriga parandatud jne jne. Tõmbles siis terve tee. Trt-s vahetasin kolmik vaakumvooliku, küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaane, rootori, tühikäigumootori koos monopritsega karpaga, piduriklotsid ja miskit nipet-näpet veel. Nüüd siis tagasivaadates kui mõelda tehtu ja ostu peale. Olen väga rahul olgugi, et omajagu raha sinna pandud ja eks läheb veel. 3-e aasta sees soovis see auto ainult püsikulujuppe, teepeale kordagi ei jätnud. Kui välja arvata see, et ükskord esiamordi vedrutaldrik lahti tuli keevitusest. Oli väga roostetanud. See auto vajab ka iga-aastast masinpoleerimist. Muidu läheb ära hallikaks kuna see värv lakiga katmata. 2a jäi vahele ja nüüd siis tegin ära. Sain 5h hakkama. Pesin, eemaldasin pigi, pesin, kuivatasin, katsin peale pasta ja nati lapiga sissehõõrumist masinaga läikima, siis püsivaha peale ja ok. Jälle ilus punane ferrari :D. Eks nüüd varsti üritan ka pildid panna. Kui nüüd eestpoolt võtma hakata mida olen autol vahetanud: esituled, mootoririhm plus rullikud, paisupaak, tühikamootor koos monoga, voolikud, andurid (temp, vent, õli), küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas, rootor, klpisääretihendid, hüdrotõukurid, tagumine väntvõlli otsatihend, õlid, soojendusradikas, esimesed pikad pidurivoolikud, plokitihend,klapikambrikaane tihend, igast kulujuppe (puksid, kondid, pooltelje otsad jne.). Salongis: kellad, istmed, käigukangi nahk. Lisaks polnud ka pagass ühendatud kesklukuga ja vedasin sinna juhtme ja vajalikud tarvikud. Hiljuti sai ka tagumised klotsid koos ketastega vahetatud. Ootab ees tagasillapukside vahetus, stabika kont, roolivarda puksid, roolilati kaitsekumm. Lisaks on veel miski puterdamine järsult startides ja tagant tuleb kondetsi palju. Väike märge algusse. Ostes oli läbisõit 197 000 15.05.2010. Enne spidoploki vahetust läbisõit 239 300 14.08.2013. Vahepeal aasta jagu sassi läinud, sest oli vaja veel blokki vahetada 244 800 14.08.2014, 255 400 03.08.2015, 266 390 08.08.2016, 278 005 31.08.2017, 291 411 01.09.2018 . Pildid tulevad varsti. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 2,0 66kw ABT - 1994 - sviljar
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.1%
- SQL:
62.9%
]