Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Cabrio 2.6 V6 - 1996 - mtaudi/msaudi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Sain jagu ka sellest pöörete kõikumise ja kõrgel hoidmise anomaaliast - viga suht lihtne. Nimelt väga lõppenud aku jättis käivitamise hetkel mootoriaju ilma vajaliku vooluta, mistõttu ei tulnud see täielikult taha. Aru sai sellest hästi nii, kui peale käivitamist ja natuke töötamist uuesti välja suretada ning siis uuesti käivitada - siis oli kõik korras. Nüüd uus aku peal ja enam seda jama mulle ei korralda. Üks väike klõps ka vahepeale [img]http://martteder.com/AC/AudiCabrio_vanamoisa.jpg[/img] Kange tahtmine oleks ka OMC-l auto lõppkiirus järgi proovida, kuid ütlen ausalt, et ei julge. Liiga vedel kere ja tunnetus ei ole ka nii hea B4-ja sildadega, et julgeks väga üle 180km/h lasta, kuid teada on, et sellel distantsil ületab see auto ka 200km/h piiri - isegi lahtise katusega. B6-ga olen ka proovinud ja samuti ei tunne peale 180km/h ennast väga kindlalt ja sellisel juhul ei tasu üldse proovida. Üks sarnane isend 2,8 V6-ga on stardis olemas ja eks selle pealt näeb ära, kui suur see kiirus olla võib. [edit 17.11.2013] Aku vahetus pöörete kõikumise juures ei aidanud - lahendus hoopis lihtsam: Põhimõtteliselt väljalaske torustiku lekked olid põhjuseks, miks pöörded hüplesid külmalt. See mootor tahab väga tihedalt torustikku saada ja korralikult töötavat katalüsaatorit. Alguses ei pööranud sellele väga tähelepanu, kuid mingi hetk hakkas ära tüütama ja siis võtsin kogu väljalaske maha, puhastasin liitekohad ära, mastiksit mehiselt vahele ja kokku tagasi. Peale seda ei ole enam ka mitu päeva seisnud külma mootoriga mingit jama. See 2.6 tahab kõikidele silindritele ühtlast vastusurvet saada, et korralikult töötaks ja peale seda ettevõtmist on probleemid kadunud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Cabrio 2.6 V6 - 1996 - mtaudi/msaudi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.0%
- SQL:
67.0%
]